Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегия предприятий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Дегтяр, Н. (аспірант кафедри менеджменту організацій Національного авіаційного університету).
    Кадрова складова як стратегічний чинник інноваційного розвитку авіапідприємства / Н. Дегтяр // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 9. - С. 3-6 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
галузі економіки -- економіка транспорту -- авіаційні підприємства -- персонал -- кадровий потенціал -- інновації -- інноваційна діяльність -- інноваційний розвиток -- стратегія підприємства -- інноваційний потенціал -- кадрова стратегія -- інноваційна активність -- трудові ресурси -- інноваційна продукція -- інноваційний процес -- авіаційна галузь -- кадри авіаційної галузі -- кадрова політика -- управління персоналом -- отрасли экономики -- экономика транспорта -- авиационные предприятия -- инновации -- инновационная деятельность -- инновационное развитие -- инновационный потенциал -- инновационная активность -- стратегия предприятий -- кадровая стратегия -- трудовые ресурсы -- инновационная продукция -- инновационный процесс -- авиационная отрасль -- кадры авиационной отрасли -- кадровая политика -- управление персоналом
Анотація: Розглянуто проблеми розвитку інноваційного потенціалу України, проаналізовано причини незадовільного розвитку інноваційної активності підприємств. Увага приділена кадровій складовій інноваційного розвитку та дослідженню факторів впливу на неї. Доведено необхідність формування кадрової стратегії авіапідприємства з орієнтацією на активізацію інновацій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Шкода, М. С. (аспірант; Хмельницький національний університет; Україна).
    Логістичне забезпечення процесу реалізації проекту розвитку підприємства / М. С. Шкода // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 202-207 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Управление предприятием

   Управління підприємством

Кл.слова (ненормовані):
управління підприємствами -- управление предприятиями -- логистика -- логістика -- логистическое обеспечение -- логістичне забезпечення -- управление проектами -- управління проектами -- проектирование деятельности предприятий -- проектування діяльності підприємств -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- проектне управління підприємствами -- проектное управление предприятиями -- стратегическое проектирование предприятий -- стратегическое проектирование предприятий -- развитие предприятий -- розвиток підприємств -- стратегия предприятий -- стратегія підприємств
Анотація: Досліджено й обгрунтовано концепцію логістичного забезпечення, можливості її застосування в процесі реалізації проектів. Визначено особливості управління проектами в умовах ринку та необхідність виділення прикладного значення логістики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   65.301(4УКР)-2
   Z 99


    Ігнатьєва, І. А. (доктор економічних наук; Київський національний університет технологій та дизайну; м.Київ; Україна).
    Нові парадигми стратегічного управління промисловими підприємствами в умовах ринкових трансформацій / І. А. Ігнатьєва, Р. В. Янковой // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 157-163 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

   Стратегическое управление

   Стратегічне управління

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє середовище -- внешняя среда -- потенциал предприятий -- потенціал підприємств -- стратегия предприятий -- стратегія підприємств -- стратегічне управління -- стратегическое управление
Дескриптори: економіка підприємств -- экономика предприятий -- промислові підприємства -- промышленные предприятия
Анотація: Розглянуто сучасні наукові підходи до формування стратегій на промислових підприємствах України. Систематизація наукових підходів надала можливість визначити чотири базові складові стратегії підприємства: розподіл видів діяльності у часовому просторі (управління часом); розподіл і перерозподіл стратегічних ресурсів; створення та використання кадрового потенціалу; використання зовнішнього середовища.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Янковой, Р.В. (кандидат економічних наук, Київський національний університет технологій та дизайну; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

4.
   65.433(4УКР)-5
   Є 40


    Забуранна, Л. В. (кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
    Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- брендинг -- брендинговые стратегии -- брендингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристичні потоки -- туристические потоки -- реклама туристичних послуг -- реклама туристических услуг
Анотація: Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

5.


    Шматко, А. Д. (доктор экономических наук; профессор кафедры менеджмента инноваций ).
    Инновационная деятельность организаций: дилеммы и выбор / А. Д. Шматко, М. А. Растов // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 3/4. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность предприятий -- инновационные проекты -- стратегия предприятий -- инновационная активность предприятий -- инновационные кластеры -- інноваційна діяльність підприємств -- інноваційні проекти -- стратегія підприємств -- інноваційна активність підприємств -- інноваційні кластери
Анотація: Проблемы при выборе направления инновационного деятельности организации сформулированы как дилеммы, предложены подходы к их разрешению. Рассмотрены вопросы «избыточного качества» и глубины инновационного процесса, а также возможности наращивания потенциала инновационно ориентированных организаций и способы кооперирования с научными и образовательными учреждениями в рамках инновационных кластеров. Представлен опыт управления инновационной деятельностью в научно-техническом комплексе ОАО «Российские железные дороги». Показано значение инновационных стратегий компаний для инновационного развития экономики в целом.


Дод.точки доступу:
Растов, М. А. (аспирант ); "Российские Железные Дороги", ОАО \о них\

Знайти схожі

6.


    Танасієнко, Н.
    Методика вимірювання соціальних факторів і резервів підвищення продуктивності праці на підприємстві / Н. Танасієнко // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 40-43 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.24
Рубрики: Экономика
   Экономика труда

   Економіка

   Економіка праці

Кл.слова (ненормовані):
продуктивність праці на підприєстві -- продуктивность труда на предприятии -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- соціальні фактори -- социальные факторы -- резерви підвищення продуктивності праці -- резервы повышения продуктивности труда -- економіка підприємства -- экономика предприятия -- соціальний розвиток підприємств -- социальное развитие предприятий -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- методики вимірювання -- методики измерения -- методики оцінки соціальних факторів -- методики оценки социальных факторов
Анотація: Запропонована методик вимірювання соціальних факторів і резервів підвищення продуктивності праці на підприємстві. Визначено чотири групи соціальних факторів, що впливають на рівень індивідуальної продуктивності праці: індивідуально-психологічні характеристики працівників, професійно-кваліфікаційні здібності, організаційні здібності, становлення до роботи. Запропонована методика може бути використана при розробці стратегії соціального розвитку підприємства, планів і програм його розвитку, що містять положення щодо удосконалення соціальної сфери.

Утримувачі документа:
ДРІДУ НАДУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)