Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=структура уроков<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Нафанець, Олена (учитель російської мови та світової літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Роль політкультурної освіти старшокласників у становленні толерантної особистості / О. Нафанець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 49-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- політкультурна освіта -- інтеграція -- досвід політкультурної освіти -- духовна освіта -- структура уроків -- навчальні методи -- глобализация -- политкультурное образование -- интеграция -- опыт политкультурного образования -- духовное образование -- структура уроков -- обучающие методы
Анотація: Розглянуто основні підходи щодо розуміння суті полікультурної освіти та запропоновано для ознайомлення зразки практичних навчальних і виховних заходів, які проводять у ліцеї при ДонНУ.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи).
    Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О.М. Біляєва / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- структура уроків -- структура уроков -- типология уроков -- типологія уроків -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученые-методисты
Анотація: Проаналізовано внесок О.М. Біляєва в розробку проблеми типології уроків української мови, охарактеризовано специфіку аспектних уроків та занять з розвитку мовлення.


Дод.точки доступу:
Беляев, Александр Михайлович \о нем\; Біляєв, Олександр Михайлович (27.02.1925 - 27.03.2006) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Желіба, Олександр (кандидат педагогічних наук; доцент; во зав. кафедри права та методики викладання історико-юридичних дисциплін; м. Ніжин).
    Урок історії: питання типології [Текст] / О. Желіба // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 3. - С. 26-33 : табл. - Библиогр.: с. 26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- структура уроків -- структура уроков -- типи уроків -- типы уроков -- комбіновані уроки -- комбинированные уроки -- етапи уроку -- этапы урока -- організаційний момент уроку -- организационный момент урока -- оргмомент -- проверка домашнего задания -- перевірка домашнього завдання -- активизация опорных знаний учеников -- активізація опорних знань учнів -- визначення теми уроку -- определение темы урока -- вивчення нового матеріалу -- изучение нового материала -- закріплення нового матеріалу -- закрепление нового материала -- підведення підсумків уроку -- подведение итогов урока -- повідомлення домашнього завдання -- сообщение домашнего задания -- подготовка к урокам -- підготовка до уроків -- аналіз уроків -- анализ уроков -- уроки изучения нового материала -- вступні уроки -- вступительные уроки -- уроки узагальнення -- уроки обобщения -- уроки повторення -- уроки повторения -- уроки атестації -- уроки аттестации -- оцінювання зань -- оценивание знаний
Анотація: Наведено типологію уроків, проаналізовано структуру, особливості використання та специфіку планування та проведення уроків залежно від їх типу.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Знайти схожі

4.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор; академік АН ВШ України).
    Внутрішня організація уроків мови / І. Хом'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 8-13. - Література : С.12-13 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- структура уроков -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Охарактеризовано внутрішню структуру сучасного уроку мови, проаналізовано результати опитування вчителів української мови і літератури на предмет застосування методів і прийомів навчання, порушено питання некоректного іменування окремих елементів категорійного апарату тощо.


Знайти схожі

5.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО).
    Заключний етап уроку світової літератури як методична проблема / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 24-28. - Література : С.28 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- структура уроков -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- урок литературы
Анотація: Автор розкриває теоретичні основи заключного етапу уроку, а саме розповідає про фізіологічні, поведінкові та подієві якості фази закриття.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_5\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Заключний етап кроку зарубіжної літератури як методична проблема [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - 37-40, обкладинка с.3. - Бібліогр.: с. 3 обкладинки. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- структура уроков -- структура уроків -- уроки зарубежной литератури -- уроки зарубіжної літератури -- уроки литературы -- уроки літератури
Анотація: Автор розкриває теоретичні основи заключного етапу уроку, а саме розповідає про фізіологічні, поведінкові та подієві якості фази закриття.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\6.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Кучеренко, Ірина (доктор педагогічних наук; професор кафедри практичного мовознавства; доцент ).
    Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 7/8. - С. 22-27. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- структура уроков -- типи уроків -- типология уроков -- типологія уроків -- типы уроков -- типы уроков украинского языка -- типи уроків української мови -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Проаналізовано класифікаційні ознаки, що зумовлюють поділ української мови на типи, встановлено стрижневий підхід до типології сучасних уроків мови. Визначено основні складники структури уроку української мови.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)