Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=тактика предприятий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ремезь, Ю.
    Механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Ремезь // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 39-43. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегрування маркетингових комунікацій -- інструменти маркетингу -- інформаційні ресурси -- стратегії підприємств -- тактика підприємства -- стратегія комунікації -- маркетинговые коммуникации -- интегрирование маркетинговых коммуникаций -- инструменты маркетинга -- информационные ресурсы -- стратегии предприятий -- тактика предприятий -- стратегия коммуникации
Анотація: Проблеми подолання неузгодженості комунікаційних процесів на підприємстві.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)