Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творческие задания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


    Пилищук, Оксана (аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
гуманитарные классы -- гуманітарні класи -- зв'язне мовлення -- изложение -- лингводидактика -- лицей -- лінгводидактика -- ліцей -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- народознавчий матеріал на уроках -- национальное воспитание на уроках -- національне виховання -- переказ -- поглиблене вивчення предмету -- програми і стандарти з української мови -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связная речь -- творческие задания -- творческие работы -- творчі завдання -- творчі роботи -- углубленное изучение предмета -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- формирование национального сознания -- формування національної свідомості
Анотація: Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11 класи).


Дод.точки доступу:
Рідна школа, програма \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Курмишева, Н. (старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Полтавської філії Європейського університету).
    Творчий потенціал студентів-економістів як один із чинників їхньої конкурентоспроможності / Н. Курмишева // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 74-80 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- економічна освіта -- творчі завдання -- конкурентоспроможність студентів -- высшее образование -- экономическое образование -- творческие задания -- конкурентоспособность студентов -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- методи начання -- методы обучения -- метод створення творчих моделей -- метод создания творческих моделей
Анотація: Визначається роль інтерактивних методів навчання (зокрема методу створення образних моделей) у засвоєнні навчального матеріалу, формування моральних якостей особистості студентів, розвитку творчого підходу до вирішення поставлених завдань.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Мішіна, Л. (викладач кафедри іноземних мов Черкаського державного технологічного університету; аспірант Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького).
    Інтелектуальний потенціал творчої особистості / Л. Мішіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 15-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- творчі завдання -- творча діяльність -- риси характеру творчої особистості -- інтелектуальний потенціал -- творческая личность -- творческие задания -- творческая деятельность -- черты характера творческой личности -- интеллектуальный потенциал
Анотація: Творча особистість-це індивидум, який за допомогою особливих властивостей психіки має змогу розв'язувати проблеми певного, лише йому доступного, рівня складності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кутковська, Г. (учитель української мови та літератури; м. Червоноград Львівської області).
    Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення (конспект уроку розвитку мовлення) / Г. Кутковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 42-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- опис інтер'єру -- описание интерьера -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- творческие задания -- творческий пересказ -- творческое изложение -- творчий переказ тексту -- творчі завдання -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення
Анотація: Пропонується розробка уроку розвитку мовлення (за твором З. Тулуб "Рабиня"), присвяченого творчому переказу тексту з елементами опису приміщення (інтер'єру).


Дод.точки доступу:
Тулуб, Зінаїда \о ней\

Знайти схожі

5.


    Лютий, Ігор (проректор з науково-педагогічної роботи; завідувач кафедри фінансів Київського національного університету імені Тараса Шевченка; голова оргкомітету ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Фінанси"; доктор економічних наук; професор).
    Майбутні фінансисти заявили про себе : ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Фінанси" / І. Лютий, О. Яфінович // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 9. - С. 39-54. - Библиогр. в конце ст. - 3 табл., 1 рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
студентські олімпіади з фінансів -- студенческие олимпиады по финансам -- расчетные задания -- розрахункові завдання -- творчі завдання -- творческие задания -- університети -- университеты -- економічна освіта -- экономическое образование -- вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- учебно-квалификационные уровни -- бакалаври -- бакалавры -- магістри -- магистры
Анотація: Підводяться підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Фінанси" на базі економічного факультету Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.


Дод.точки доступу:
Яфінович, Олена (асистент кафедри фінансів Київського національного університету імені Тараса Шевченка; відповідальний секретар оргкомітету ІІ етапу Всеукарїнської студентської олімніади зі спеціальності "Фінанси"; кандидат економічних наук); Київський національний університет імені Тараса Шевченка \о нем\Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності "Фінанси" \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Дига, Надія (кандидат педагогічних наук; доцент ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет").
    Місце творів Т. Шевченка у сучасній програмі та особливості їх прочитання / Надія Дига // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 2-4. - Бібліографія : С. 4 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення поезії в школі -- вивчення творчості письменника -- изучение поэзии в школе -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- творческие задания -- творчі завдання -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті подано методичні рекомендації щодо прочитання літературних творів Шевченка учнями та зразок шкільного твору за поетичною творчістю Кобзаря.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (український письменник; поет) \про нього\

Знайти схожі

7.


    Жила, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; Чернігів).
    "А залишаюся я живим серцем свого народу...": сторінки підручника для 8 класу про Т. Шевченка / Світлана Жила // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 8-14. - Бібліографія : С. 14 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення поезії в школі -- вивчення творчості письменника -- градация как функционально-семантическая категория -- градація -- изучение поэзии в школе -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- підручник української літератури -- стилистические фигуры -- стилістичні фігури -- творческие задания -- творчі завдання -- украинская литература -- українська література -- учебник украинской литературы -- философская лирика -- філософська лірика
Анотація: Відобрано культурологічні й літературознавчі матеріали для восьмикласників про Т.Г. Шевченка, запропонвано запитання й завдання до вивчення поеми "Гамалія", відомості про стилістичну фігури градації.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (український письменник; поет) \про нього\; Гамалія \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Швець, Ганна (кандидат філологічних наук; Інститут філології Київсього національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Як писати твір-роздум [Текст] / Г. Швець // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах; науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 2. - С. 2-7 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- творчі завдання -- твори -- твір-роздум -- написання твору-роздуму -- методика написання твору-роздуму -- структура твору-роздуму -- підготовка учнів до написання твору -- преподавание украинского языка -- творческие задания -- сочинения -- сочинение-размышление -- написание сочинения-размышления -- структура сочинения-размышления -- методика написания сочинения-размышления -- подготовка учеников к написанию сочинения
Анотація: Поради з підготовки учнів до написання твору-роздуму, вимоги до твору та методика його оцінювання.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора з наукової роботи Миколаївського ОІППО).
    Вивчаємо новочасну літературу [Текст] / В. Шуляр // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах; науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 2. - С. 8-12. - Библиогр.: с. 12
УДК
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- українська література -- культурна компетентність -- методика викладання літератури -- українські письменники -- українська поезія -- інтерпретація літературних творів -- сучасна література -- актуальна література -- використання сучасної літератури на уроках -- преподавание литературы -- украинская литература -- культурная компетентность -- методика преподавания литературы -- украинские писатели -- украинская поэзия -- интерпретация литературных произведений -- современная литература -- актуальная литература -- использование современной литературы на уроках -- навчальні завдання -- творчі завдання -- учебные задания -- творческие задания
Анотація: Творчі завдання на уроки літератури за творами з поетичної збірки О. Лозової "Очі дерев"

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Лозова, Оксана (письменниця) \про неї\; Очі дерев, поетична збірка \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Войчук, Тетяна (читель Красноперекопської ЗОШ І-ІІІ ст. № 5; АР Крим).
    Слово до слова - складається мова [Текст] / Т. Войчук // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах; науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки. молоді та спорту України. - 2012. - № 2. - С. 16 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання українсьої мови -- плани уроків -- 5 клас -- творчі завдання -- методика преподавания украинского языка -- планы уроков -- 5 класс -- творческие задания
Анотація: План уроку української мови у 5 класі, темою якого є розкриття багатства української мови та висвітлення її ролі у нашому житті.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (01.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)