Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=транспортна послуга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Rudenko, M. V.
    Development of passenger traffic service quality management of railway enterprises / M. V. Rudenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 6(66). - P. 48-60. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://stp.diit.edu.ua/article/view/90461/86960. - Полный текст. - Режим доступа: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/5410. - Содержание
УДК
Рубрики: Пассажирские перевозки
   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФБС -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- качество -- якість -- транспортная услуга -- транспортна послуга -- система управления качеством -- система управління якістю -- предприятия железнодорожного транспорта -- підприємства залізничного транспорту

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Содержание

Дод.точки доступу:
Руденко М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Красноштан, О. М.
    Маркетингові дослідження в оцінці задоволення споживачів транспортних послуг / О. М. Красноштан, Т. С. Мельник // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 4-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Залізничний транспорт

   Железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки -- транспортна послуга -- транспортная услуга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживча цінність послуги -- потребительская ценность услуги -- задоволення споживача -- удовлетворение потребителя -- очікування клієнта -- ожидания клиента -- характеристики послуги -- характеристики услуги -- атрибути послуги -- атрибуты услуги


Дод.точки доступу:
Мельник, Т. С.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

3.
   06
   Д 54


Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна (Д.)

    Прокудін, Г. С.
    Методика оцінки якості та ефективності транспортного обслуговування населення приміських зон / Г. С. Прокудін, В. П. Кузьмич, Н. В. Коп’як // Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Вид-во Днiпров. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2020. - Транспортні системи та технології перевезень, Вип. 19. - С. 76-82 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - DOI: https://doi.org/10.15802/tstt2020/208701. - Режим доступу: http://tstt.diit.edu.ua/article/view/208701/pdf_191. - Повний текст. - Режим доступу: http://tstt.diit.edu.ua/issue/view/12698. - Зміст
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
транспортна послуга -- транспортная услуга -- транспортне обслуговування -- транспортное обслуживание -- приміське сполучення -- пригородное сообщение

Перейти к внешнему ресурсу: DOI,
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Бобровський, В. І. \ред.\; Бобровский, В. И.; Кузьмич, В. П.; Коп’як, Н. В.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Д.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)