Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=учебно-педагогическая коммуникация<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Габідулліна, А. Р.
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А. Р. Габідулліна> // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. -
№ 6
. - С. 70-78. - Бібліографія посторінкова : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
дидактический текст
--
дидактичний текст
--
дискурс
--
категории дискурса
--
категорії дискурсу
--
креолизованный текст
--
креолізований текст
--
мовленнєві жанри
--
навчальний текст
--
навчально-педагогічна комунікація
--
навчально-педагогічний дискурс
--
парафрастичність
--
парафрастичность
--
речевые жанры
--
текст підручника
--
текст учебника
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебно
-
педагогическая
коммуникация
--
учебно
-педагогический дискурс
--
учебный текст
Анотація:
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу. Досліджуються такі його ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, парафрасти чність, полісеміотичність, дискретність, гіпертекстуальність, креолізованість тощо. Аналізуються мовленнєві жанри.
Знайти схожі
>
2.
Попова, Ольга
(кандидат педагогічних наук; доцент Інституту філології Бердянського державного педагогічного ун-ту).
Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / Ольга Попова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 29-34. - Бібліографія : С.34 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
мовденнєва дія
--
мовленнєва діяльність
--
мовлення вчителя
--
навчально-педагогічна комунікація
--
педагогическое общение
--
педагогічне спілкування
--
підготовка вчителів початкових класів
--
подготовка учителей младших классов
--
породження висловлювання
--
порождение речи
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
психолингвистика
--
психолингвистика речи
--
психолінгвістика
--
психолінгвістика мовлення
--
речевая деятельность
--
речевое действие
--
речь учителя
--
учебно
-
педагогическая
коммуникация
Анотація:
Автор статті досліджує особливості педагогічного спілкування та професійного мовлення вчителя початкової школи, особливу увагу надано огляду психолінгвістичних теорій мовлення.
Знайти схожі
>
3.
Кравець, Лариса
(професор кафедри стилістики).
Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Лариса Кравець> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 10-14. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
етика спілкування
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчально-педагогічна комунікація
--
учебно
-
педагогическая
коммуникация
--
педагогическое общение
--
педагогічне спілкування
--
правила общения
--
правила спілкування
--
професійне спілкування
--
профессиональная
коммуникация
--
професійна комунікація
--
профессиональное общение
--
украинский язык
--
українська мова
--
этика общения
--
комунікативний кодекс
--
коммуникативній кодекс
--
принципи спілкування
--
принципі общения
--
концепції спілкування
--
концепции общения
--
конвенції спілкування
--
конвенции общения
--
мовленнєва взаємодія
--
языковое взаимодействие
--
мовленнєва поведінка
--
языковое поведение
--
мовленнєва дія
--
языковое действие
--
історія освіти
--
история образования
Анотація:
Схарактеризовано поняття "комунікативний кодекс", "принципи спілкування", "конвенції спілкування", "правила спілкування". Простежено еволюцію спілкування в освітній сфері.
Знайти схожі
>
4.
Кравцов, Ю. С.
Особливості комунікативної раціональності у структурному полі освіти / Ю. С. Кравцов> // Грані. - 2017. -
№ 4
. - С. 88-91. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.01
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
диалог
--
діалог
--
интерсубъектное обучение
--
интерсубъектный подход
--
інтерсуб'єктне навчання
--
інтерсуб'єктний підхід
--
коммуникативная рациональность
--
комунікативна раціональність
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
навчально-педагогічна комунікація
--
учебно
-
педагогическая
коммуникация
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розглядається нова ситуація у сфері освіти, яка задається особливостями сучасного етапу розвитку освіти. Автор аналізує комунікативні підстави зміни парадигми правової освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Грані_2017_4\14.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)