Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учебный материал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Сікорський, П. (заступник директора з навчальної і методичної роботи Львівської філії Європейського університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Дидактичне структурування навчального матеріалу з фундаментальних дисциплін як педагогічна проблема / П. Сікорський, О. Вітер // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 80-87
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- планування -- навчальний матеріал -- структурування навчального матеріалу -- дидактичне структурування -- навчальні дисципліни -- учебно-воспитательный процесс -- планирование -- учебный материал -- структурирование учебного материала -- дидактическое структурирование -- учебные дисциплины
Анотація: Розглядається суть дидактичного структурування, яке здійснюється за принципом перспективних ліній: під час вивчення дисциплін фундаментального циклу особлива увага акцентується на тих когнітивних елементах, які використовуються під час вивчення професійних дисциплін і які необхідні для формування майбутнього фахівця.


Дод.точки доступу:
Вітер, О. (старший викладач кафедри економіки і менеджменту Львівської філії Європейського університету)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Волинський, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН).
    Конструювання і змістове наповнення електронних підручників / В. Волинський // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 52-54. - Література : С.54 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- навчальний матеріал -- украинский язык -- українська мова -- учебный материал -- электронные учебники
Анотація: У статті описано методику і технологію конструювання електронного підручника, основні підходи щодо його наповнення навчально-пізнавальною та операційно-діяльнісною інформацією.


Знайти схожі

3.


    Ганічева, Г. В.
    Відбір текстів як навчального матеріалу для підготовки перекладачів / Г. В. Ганічева // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 49-52
УДК
Рубрики: Иностранные языки
   Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- іноземні мови -- подготовка переводчиков -- підготовка перекладачів -- учебный материал -- навчальний матеріал -- отбор текстов -- відбір текстів


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи) / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 13-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- зміст навчання -- содержание обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- підручники з іноземних мов -- учебники иностранных языков -- 5 клас -- 6 клас -- 8 клас -- 7 клас -- 9 клас -- навчання іноземним мовам -- обучение иностранным языкам -- методи навчання -- методы обучения -- комунікативний метод -- коммуникативный метод -- мовленнєві навички -- языковые навыки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- характеристики педагогічних технологій -- характеристики педагогических технологий -- навчальний матеріал -- учебный материал -- принципи добору навчального матеріалу -- принципы подбора учебного материала -- принципи реалізації змісту навчання -- принципы реализации содержания обучения -- структура підручників -- структура учебников -- концепції підручників -- концепции учебников
Анотація: Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Бех, І. Д.
    Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Література : С.66 : 6 назв
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- виховна роль -- виховні методи -- воспитание учеников -- воспитательная роль -- воспитательные методы -- духовні цінності -- духовно-ценностное переживание -- духовно-ціннісне переживання -- духовные ценности -- Его-мотиви -- етичне одухотворення навчального змісту -- навчальний зміст -- навчальний матеріал -- переживание -- переживання -- учебное содержание -- учебный материал -- широкие социальные мотивы -- широкі соціальні мотиви -- Эго-мотивы -- этическое одухотворение учебного содержания
Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості на вчальним надбанням.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Reznik, S. (кандидат педагогічних наук; доцент; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Hermeneutic task of pedagogy / S. Reznik // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - P17-23. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - табл.
ББК 74.00 + 74.00в
Рубрики: Теория педагогики
   Теорія педагогіки

   Философия педагогики

   Філософія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
герменевтика -- педагогіка -- проблема розуміння -- навчальний матеріал -- навчальний процес -- інтерпретація -- педагогика -- проблема понимания -- учебный материал -- учебный процесс -- интерпретация
Анотація: Проведений у статті аналіз дозволяє зробити висновок про те, що велика кількість дослідників звертається до проблеми розуміння, фокусуючи свою увагу на різних предметах вивчення.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)