Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формирование мировоззрения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ципко, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри філософії та педагогіки Національного транспортного університету).
    Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічні підходи -- психолого-педагогические подходы -- формування цінностей -- формирование ценностей -- студенти -- студенты -- навчальний процес -- учебный процесс -- суспільствознавчі дисципліни -- общественные дисциплины -- формування світогляду -- формирование мировоззрения -- педагогічні механізми -- педагогические механизмы -- умови формування цінностей -- условия формирования ценностей
Анотація: Окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання, розглянуто психологічний метод становлення цінностей особистості, з'ясовано сутність понять "цінності" та " гуманістичні цінності", а також визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Гоштанар, І. В.
    Й.Ф.Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліографія : С.125 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховуюче навчання -- воспитательное обучение -- естетичне виховання -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история образования -- история педагогики -- історія освіти -- історія педагогіки -- мировоззрение -- моральність -- нравственность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- самостійність -- самостоятельность -- світогляд -- формирование личности -- формирование мировоззрения -- формування особистості -- формування світогляду -- эстетическое воспитание
Анотація: Запропоновано переклад педагогічних публікацій одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки - Й.Ф.Гербарта. Це - листи-звіти про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого перебування у Швейцарії мав надсил ати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розривають головну особливість гербартівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. Подан перший такий лист, датований листопадом 1797 року.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх \о нем\

Знайти схожі

3.


    Козак, І. В.
    Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / І. В. Козак // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 105-115. - Бібліографія : С.114-115 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание школьников -- гуманизм -- гуманистическое мировоззрение -- гуманізм -- гуманістичний світогляд -- духовність -- духовность -- история воспитания -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія виховання -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- мировоззрение -- педагогическое наследие -- педагогічна спадщина -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- світогляд -- формирование личности -- формирование мировоззрения -- формування особистості -- формування світогляду -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі праці відомих учених розкрито сутнісну характеристику поняття "гуманістичний світогляд", представлено його структуру й чинники, під впливом яких учителі Павлиської школи формували в учнів цей світогляд. Акцентовано увагу на формуванні духовн ого світу особистості, потреби тонкого проникнення в цей світ. Представлено механізми вироблення переконаності й гуманістичного світогляду, які застосовував у педагогічній практиці В.О.Сухомлинський.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Першукова, О. О.
    Державна мовна політика США з навчання іноземних мов у контексті формування світогляду школярів / О. О. Першукова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 102-112. - Бібліографія : С.111-112 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
государственная языковая политика -- державна мовна політика -- зарубежное образование -- методические системы преподавания иностранных языков -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- мовна політика -- навчання іноземних мов -- образование в США -- обучение иностранным языкам -- освіта в США -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- формирование мировоззрения -- формування світогляду -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковая политика
Анотація: На основі проведеного аналізу існуючої проблеми зроблено такі висновки: мовна політика Сполучених Штатів традиційно була асиміляторською і американську англійську мову розглядала як засіб консолідації народу; джерело розвитку світогляду памолоді, засі б, який держава всіляко захищала й підтримувала; і хоча нині в цій політиці з'являються риси плюралізму, але ще надто сильні традиції, тож іноземні мови не розглядають як основу формування світогляду учнів, засіб розумового розвитку школярів.


Знайти схожі

5.


    Сопова, Тетяна (заступник директора з наукової роботи Державної бібліотеки України для юнацтва).
    Ціннісні орієнтири молоді в бібліотечних координатах / Т. Сопова // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2013. - № 1. - С. 27-31
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- библиотеки для юношества -- бібліотеки для юнацтва -- юношество -- юнацтво -- молодежь -- молодь -- ценности -- цінності -- ценностные ориентиры -- ціннісні орієнтири -- социализация личности -- соціалізація особистості -- воспитание личности -- виховання особистості -- образование -- освіта -- телекоммуникационные технологии -- телекомунікаційні технології -- исследования -- дослідження -- роль библиотек -- роль бібліотек -- формирование мировоззрения -- формування світогляду -- патриотическое воспитание -- патріотичне виховання -- правовое воспитание -- правове виховання -- экологическое просвещение -- екологічна просвіта -- профессиональная ориентация -- професійна орієнтація
Анотація: У статті розглядаються чинники, що впливають на формування ціннісних орієнтацій молодих людей, та роль бібліотек для юнацтва та молоді в повноцінному розвитку молодої особистості.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)