Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=химическая подготовка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кофанова, О. В.
    Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліографія : С.55-56 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вища технічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- высшее техническое образование -- высшее экологическое образование -- екологічна освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка бакалаврів -- підготовка екологів -- подготовка бакалавров -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технические университеты -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні університети -- университеты Украины -- університети України -- химическая подготовка -- хімічна підготовка -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготоки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Встановлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а собливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.


Знайти схожі

2.


    Кофанова, Олена (доцент кафедри інженерної екології Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат хімічних наук).
    Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Кофанова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 72-87 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища технічна екологічна освіта -- высшее техническое экологическое образование -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- підготовка бакалаврів-екологів -- подготовка бакалавров-экологов -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- навчально-інформаційне середовище -- учебно-информационная среда -- хімічна підготовка -- химическая подготовка -- мотиви студентів-екологів -- мотивы студентов-экологов -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- інформаційні ресурси -- информационные ресурсы -- освітні технології -- образовательные технологии -- технологія портфоліо -- технология портфолио -- ситуація успіху -- ситуация успеха
Анотація: Досліджено засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів. Виявлено потенційні можливості інформаційно- комунікаційних технологій щодо збільшення частки творчої складової в процесі хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів, створення ситуації успіху.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)