Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=холистический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Орлов, Петро (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки та маркетингу).
    Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції / П. Орлов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 25-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- соціально-відповідальний маркетинг -- конкурентоспроможність продукції -- економічна криза -- етика -- холістичний маркетинг -- холистический маркетинг -- этика -- социально-ответственный маркетинг -- государственное регулирование -- экономический кризис -- конкурентоспособность продукции
Анотація: Вплив державного регулювання на становлення соціально-відповідального маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бас, Мар'яна Андріївна (аспірант).
    Моделі застосування маркетингових концепцій на ринку медичного страхування України / М. А. Бас // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 23-28 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.495
Рубрики: Економіка
   Економіка охорони здоров'я

   Экономика

   Экономика здравоохранения

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринок медичного страхування -- медичне страхування -- моделі маркетингу -- концепції маркетингу -- холістичний маркетинг -- рынок медицинского страхования -- медицинское страхование -- модели маркетинга -- концепции маркетинга -- холистический маркетинг
Анотація: Висвітлено маркетингові концепції та особливості їх застосування на ринку медичного страхування. Проаналізовано існуючі моделі маркетингу послуг та шляхи їх використання на досліджуваному ринку. Запропоновано модель застосуваня маркетингових концепцій на ринку медичного страхування України.


Знайти схожі

3.


    Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.

   Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.

   Маркетинг

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ -- маркектингові переваги ТРЦ -- ТРЦ -- торговельно розважальні центри -- торгово-развлекательные центры -- маркетингова політика торгівельних центрів -- маркетинговая политика торговых центров -- конкурентоспособность торговых центров -- конкурентоспроможність торгівельних центрів -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- потребительские ценности -- споживаціькі цінності -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонуання -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- торговые центры -- торгові центри -- торговая недвижимость -- торгівельна нерухомість -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\

Знайти схожі

4.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Потенціал сучасних видів маркетингу та його розвиток [Текст] / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайноченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 2. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент -- асортимент -- выпускаяемая продукция -- продукція, що випускається -- инновации в маркетинге -- інновації в маркетингу -- креативный маркетинг -- креативний маркетинг -- потенциальные возможности -- потенційні можливості -- предприятия-производители -- підприємства-виробники -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- событийный маркетинг -- подієвий маркетинг -- терминология -- термінологія -- товарная политика -- товарна політика -- творческий маркетинг -- творчій маркетинг -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг -- эмоциональный маркетинг -- емоційний маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність застосування нових підходів у маркетинговій діяльності. Розкрито потенціал сучасних видів маркетингу. Розглянуто різновиди та сутність сучасних видів маркетингу. Доведено позитивний вплив інструментів сучасного маркетингу на результати діяльності підприємства. Запропоновано заходи щодо підвищення дієвості та по¬тенціалу сучасного маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Крайноченко, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Оболонь, украинское акционерное общество по производсиву пива \о нем\

Знайти схожі

5.


    Головкова, Л. С.
    Еволюція поведінки індивідуальних споживачів на ринку туристичних послуг у контексті поведінкової економіки / Л. С. Головкова, Н. В. Гриньох, Л. А. Дяченко // Проблеми економіки транспорту. - 2017. - Вип. 14. - С. 7-22 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/123854/120323. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/7416. - Зміст
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
КФЕБ -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- економіка туризму -- экономика туризма -- еволюціонізм -- эволюционизм -- поведінкова економіка -- поведенческая экономика -- поведінка споживача -- поведение потребителей -- послуга туристична -- услуга туристическая -- холістичний маркетинг -- холистический маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Гриньох, Н. В.; Дяченко, Л. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)