Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацькі вміння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Климова, Катерина (докторант Київського національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Катерина Климова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 26-30. - Бібліографія : С.30 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчання читанню -- обучение чтению -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- стилистический анализ -- стилістичний аналіз -- читательские интересы -- читательские умения -- читацькі вміння -- читацькі інтереси -- мовнокомунікативні компетенції
Анотація: Автор статті порушує проблему стимулювання інтересу до книги в майбутніх учителів-нефілологів. Запропоновано завдання, спрямовані на розвиток читацьких інтересів у майбутніх учителів. Виконання цих завдань сприятиме формуванню у студентів стилістичног о складника мовнокомунікативної професійної компетенції.


Знайти схожі

2.


    Гаврилюк, Оксана (учитель української мови та літератури; Рівненська українська гімназія).
    Підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом / Оксана Гаврилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 19-21. - Бібліографія : С.21 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української літератури -- учебники украинской литературы -- читательские умения -- читацькі вміння -- шкільні підручники -- школьные учебники
Анотація: Розглянуто можливості шкільних підручників для організації діалогічної взаємодії учня з текстом. Звернуто увагу на способи репрезентації в підручниках навчального матеріалу, проаналізовано запитання до тестів, наведено приклади завдань для формування ч итацьких вмінь.


Знайти схожі

3.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 46-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетенция читательская -- курси за вибором -- курсы по выбору -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- читательская компетентность -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетентність -- читацька компетенція -- читацькі вміння -- читацькі інтереси
Анотація: У статті окреслено специфіку проведення занять літературних курсів за вибором як ефективної форми розвитку читацької компетенції учнів.


Знайти схожі

4.


    Лазаренко, Ірина (аспірантка; Миколаїв).
    Актуальний рівень учнівських умінь аналізувати епічні твори (7 - 9 класи) / І. Лазаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 16-19. - Література : С.18-19 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- епічні твори -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- читательские умения -- читацькі вміння -- эпопея -- эпический жанр -- епічні твори
Анотація: У статті висвітлено результати констатувального зрізу, який довів, що питання психологічного аспекту аналізу художнього твору та реалізація його в технологізованій площині цікавить вчительсько-учнівський загал, потребує розвитку та вдосконалення.


Знайти схожі

5.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 5. - С. 8-10. - Література : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- читатели -- читательская компетентность -- читательские умения -- читацька компетенція -- читацькі вміння -- читачі
Анотація: Уточнено поняття "літературна компетентність" окреслено специфіку компетентнісно орієнтованого уроку української літератури.


Знайти схожі

6.


    Усатий, Андрій (кандидат педагогічних наук; старший викладач Житомирського державного університету ім. І. Франка).
    Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури / А. Усатий // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 19-23. - Література : С.23 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- творческие способности -- творчі здібності -- украинская литература -- українська література -- читательские умения -- читацькі вміння
Анотація: Розглянуто закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які вдосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікаційних технологій.


Знайти схожі

7.


    Христо, Вікторія (здобувач; Миколаїв).
    Формування читацьких інтересів старшокласників на матеріалі сучасної української прози / В. Христо // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 9. - С. 10-12. - Література : С.12 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
читательская компетенция -- масова література -- массовая литература -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- молодежная литература -- молодіжна література -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- украинская литература 21 в. -- украинские читатели -- українська література -- читання -- читатели -- читательская компетентность -- читательские запросы -- читательские интересы -- читательские умения -- читательское восприятие -- читацька аудиторія -- читацьке сприйняття -- читацькі вміння -- читацькі запити -- читацькі інтереси -- чтение
Анотація: Висвітлено стан читацької культури сучасного суспільства, досліджено читацькі інтереси учнівської молоді, визначено коло сучасних українських авторів, якими керується сучасна молодь у виборі текстів для читання.


Знайти схожі

8.


    Кожедуб, Л. Г.
    Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 32-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- коммуникативная компетенция -- читательская компетенция -- комунікативна компетенція -- лингвостилистический анализ текста -- лінгвостилістичний аналіз -- навчання читанню -- обучение чтению -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта -- читання -- читательская рецепция -- читательские умения -- читательское восприятие -- читацька компетенція -- читацьке сприйняття -- читацькі вміння -- чтение
Анотація: Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація художнього тексту сприяє поглибленому вивченню художнього твору та є однією з умов формування комунікативної та читацької компетенції в процесі підготовки майбутніх філологів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

9.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник ).
    Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 34-38. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
читательская компетенция -- читацька компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- общеобразовательные умения -- загальнонавчальні уміння -- учебные умения -- навчальні уміння -- читательская компетентность учеников -- читательские умения -- читацька компетенція учнів -- читацькі вміння -- читательские умения -- організаційно-діяльнісні уміння -- организационно-деятельностные умения
Анотація: Розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їхню роль у процесі формування компетентного учня-читача.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\7.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)