Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=эффективность рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   06
   Л 89


    Новаківський, І. І.
    Оцінювання ефективності INTERNET-реклами / І. І. Новаківський, Л. С. Любомудрова // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 175-182
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Internet-реклама -- эффективность рекламы -- ефективність реклами


Дод.точки доступу:
Любомудрова, Л.С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Примак, Тетяна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана").
    Ще раз про ефективність реклами / Т. Примак // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. - № 1. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- рекламні блоки -- рекламные блоки -- директ-маркетинг -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- телевізійна реклама -- телевизионная реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Шведун, В. О.
    Підвищення ефективності рекламної діяльності в підприємництві / В. О. Шведун // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 286-291
УДК
Рубрики: Реклама
   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
ефективність реклами -- эффективность рекламы -- носії реклами -- носители рекламы -- рекламний бюджет -- рекламный бюджет -- економічна ефективність -- экономическая эффективность


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Окландер, Тетяна (кандидат економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 57-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика IMT -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативність реклами -- ефективність реклами -- економічна теорія -- економічне моделювання -- рекламна кампанія -- комунікативна компанія -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативность рекламы -- эффективность рекламы -- экономическая теория -- экономическое моделирование -- рекламная кампания -- коммуникативная кампания -- маркетинговые риски
Анотація: Запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має таки переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

5.


    Зюзиков, Андрей.
    Рекламные возможности Facebook - как увеличить свои продажи [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 27-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
интернет-продажи -- социальные сети -- увеличение продаж -- реклама в интернете -- эффективность рекламы -- рекламные объявления -- ремаркетинг -- таргетинг -- інтернет-продаж -- соціальні мережі -- збільшення продажів -- реклама в інтернеті -- ефективність реклами -- рекламні оголошення -- інтернет-торгівля -- интернет-торговля
Анотація: Рассмотрены новые способы увеличения продаж через Интернет с использованием социальных сетей, в частности Facebook. Показана эффективность рекламы и рекламных объявлений в Facebook, их возможности и особенности.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)