Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інженерна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


   
    Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" : з досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103 / М. Бондаренко [и др.] // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 50-61 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- програмне забезпечення -- інформаційні технології -- напрями навчання -- підготовка фахівців -- інженерна освіта -- высшее образование -- программное обеспечение -- информационные технологии -- направления обучения -- подготовка специалистов -- инженерное образование
Анотація: Висвітлено засади створення галузевих стандартів вищої освіти для напряму підготовки 050103 - "Програмна інженерія" і репрезентовано ключові елементи моделі випускника цього бакалаврату.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, М. (ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; член-кореспондент НАН України; доктор технічних наук; професор; голова НМП 050103); Сидоров, М. (декан факультету "Комп'ютерні науки", завідувач кафедри "Інженерія програмного забезпечення" Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор; заступник голови НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО); Морозова, Т. (докторант Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; кандидат технічних наук; доцент; член НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО); Мендзебровський, І. (віце-президент асоціації "Інформаційні технології України"; член НМП 050103 і робочої групи з розробки ГСВО)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Луцький, М. (перший проректор Національного авіаційного університету; кандидат технічних наук; доцент).
    Умови підготовки інженерів з програмного забезпечення / М. Луцький, М. Сидоров // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 104-111 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- IT-фахівці -- інженерна освіта -- програмісти -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- инженерное образование -- программисты
Анотація: Розглядаються умови підготовки фахівців з програмного забезпечення в контексті нового бакалаврату "Програмна інженерія" в Національному авіаційному університеті на факультеті комп'ютерних наук.


Дод.точки доступу:
Сидоров, М. (декан факультету комп'ютерних наук Національного авіаційного університету; доктор технічних наук; професор); Національний авіаційний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сорокіна, Г. (викладач кафедри військових телекомунікаційних транспортних систем та технічного забезпечення зв'язку Військового інституту телекомунікацій та інформатизації НТУУ "КПІ").
    Формування функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку / Г. Сорокіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 34-38 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- технічна освіта -- підготовка фахівців -- інженерна освіта -- компетенції фахівців -- высшее образование -- техническое образование -- подготовка специалистов -- инженерное образование -- компетенции специалистов
Анотація: Стаття присвячена виявленню та обгрунтуванню сутності педагогічних умов, які сприяють формуванню функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку в навчальному процесі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ворох, А. (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри загальноінженерних дисциплін Української інженерно-педагогічної академії).
    Лабораторно-бригадний метод навчання в системі вищої інженерної освіти України (кінець 20-х - початок ХХ ст.) / А. Ворох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта, 20 ст.
   Высшее профессиональное образование, 20-ті роки кінець-30-ті роки поч.

Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта -- вища інженерна освіта -- методи навчання -- лабораторно-бригадний метод -- методика бригадного навчання -- инженерное образование -- высшее инженерное образование -- методы обучения -- лабораторно-бригадный метод -- методика бригадного обучения
Анотація: Дослідження основних засад упровадження лабораторно-бригадного методу навчання у вищій інженернії освіті України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Добровська, Л. М.
    Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища інженерна освіта -- вища професійна освіта -- высшее инженерное образование -- высшее профессиональное образование -- инженерное образование -- инженеры -- интегративный метод -- інженери -- інженерна освіта -- інтегративний метод -- компетентнісне навчання -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- система "MatLab" -- технологическая компетентность -- технологічна компетентність -- MatLab система
Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій.


Знайти схожі

6.


    Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор технічних наук).
    Виховання професійних і спеціальних психофізичних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 85-90. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
техногенні катастрофи -- техногенные катастрофы -- психофізичні якості -- психофизические качества -- інженерна освіта -- инженерное образование -- професійні якості -- профессиональное образование -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- відчуття особистої відповідальності -- чувство собственной ответственности -- міцні знання основ спеціальності -- крепкие знания основ специальности -- професійна впевненість -- профессиональная убежденность
Анотація: Доводиться, що за належної уваги навчальних закладів до цілеспрямованого виховання у майбутніх спеціалістів основних професійних якостей можна було б суттєво знизити ризики техногенних катастроф у майбутньому.

Перейти к внешнему ресурсу: Виховання професійних і спеціальних психофізичних

Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


   
    Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- технічна творчість -- техническое творчество -- винахідницька підготовка -- изобретательская подготовка -- навчання винахідництву -- обучение изобретательству -- інженерна освіта -- инженерное образование -- парадигма освіти -- парадигма образования
Анотація: Констатується необхідність трансформації парадигми освіти в напрямку підвищення рівня винахідницької підготовки як безумовного чинника створення ефективних інновацій, які є основою економіки знань. Пропонується безперервне і наскрізне навчання вирішенню винахідницьких завдань з акцентуванням уваги на потенційні винахідницькі можливості дисциплін, що викладаються.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Якубов, Февзі (ректор Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Абдулгазіс, Умер (декан інженерно-технологічного факультету Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Большаков, Антон (доцент кафедри технологічної освіти Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат технічних наук); Марковська , Оксана (старший викладач кафедри експлуатації і ремонту автомобілів Кримського інженерно-педагогічного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Зінковський, Юрій (професор Національного технічного університету України "КПІ"; дійстний член національної Академії педагогічних наук України; заслужений діяч науки і техніки України; лауреат Державної премії СРСР та України; доктор технічних наук; професор).
    Інженерія: без чого не можна планувати майбутнє [] / Ю. Зінковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 2. - С. 25-36
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
креативне навчання -- креативное обучение -- технічна освіта -- техническое образование -- репродуктивне навчання -- репродуктивное образование -- стандартна кваліфікація освіти -- стандартная квалификация образования -- вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- інженерна освіта -- инженерное образование -- кількість навчальних закладів -- количество учебных заведений -- електронне виробництво -- электронное производство -- зарубіжний досвід -- досвід КПІ -- опыт КПИ
Анотація: Розглядаються проблеми сучасного розвитку, традицій вітчизняної інженерної освіти. Показано можливі економічні переваги розвитку інденерної індустрії на прикладі електронних виробництв. Охарактеризована діяльність Національного технічного університету України "КПІ" як флагмана вітчизнянох вищої технічної освіти.


Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Київський полетихнічний університет" \о нем\; Київський політехнічний інститут, національний технічний університет України \о нем\; НТУУ "КПІ" \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Карпаш, М. (доктор технічних наук; професор; директор ).
    Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 55-60 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інженерна діяльність -- инженерная деятельность -- сталий розвиток суспільства -- устойчивое развитие общества -- інженерне мислення -- инженерное мышление -- підготовка інженерів -- подготовка инженеров -- практична складова у підготовки інженерів -- прктическая составная в подготовке инженеров -- інженерна освіта -- инженерное образование -- вища освіта -- высшее образование -- компетентність інженера -- компетентность инженера -- міжнародні проекти -- международные проекты
Анотація: Перед інженерною підготовкою студентів на сучасному етапі стоїть завдання не тільки одержати нові різнобічні знання, але й перетворити ці знання в розуміння суті інженерної діяльності, їх значущості й ролі в кожній з можливих сфер економіки. Реалізація такого завдання вимагає актуалізації змісту і форм підготовки фахівців інженерних спеціальностей. Основними викликами, які необхідно враховувати при підготовці сучасних інженерів, є бурхливий розвиток науки і технологій, необхідність реалізації стратегії сталого розвитку у всіх сферах людської діяльності та суттєве покращення практичної підготовки інженера. Виділено основні складові компетентності інженера. Окреслено перші кроки з удосконалення методології підготовки студентів до інженерної діяльності.


Дод.точки доступу:
Крижанівський, Євстахій (доктор технічних наук; член-кореспондент НАН України; професор; ректор); Карпаш, Олег (доктор технічних наук; професор; проректор з наукової роботи)

Знайти схожі

10.


    Подлєсний, Сергій (кандидат технычних наук; доцент; декан факультету автоматизації та інформаційних технологій ).
    Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- моделі інженерної освіти -- модели инженерного образования -- інтегральні інноваційні моделі освіти -- интегральные инновационные модели образования -- інженерні кадри -- инженерные кадры -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- мультидисциплинарность -- мультидисциплінарність -- економіка знань -- экономика знаний -- проектна освіта -- проектное образование -- наукоємні технології -- наукоемкие технологии
Анотація: Пропонований матеріал доповнює і розкриває сучасний стан та основні підходи до створення і використання комплексної інноваційної моделі підготовки інженерних кадрів, орієнтованих на розвиток наукомісткого реального сектору економіки, заснованої на знаннях. Модель будується на суб'єкт-суб'єктній парадигмі, яка передбачає партнерські відносини між викладачем і студентом. Істотний акцент зроблений на проектному підході - навчанні в процесі роботи над реальними проектами (виконання науково-дослідних робіт за замовленнями промисловості).


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр (кандидат технічних наук; старший викладач кафедри технічної механіки)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)