Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтегроване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.


Знайти схожі

2.


    Мітрясова, О. П.
    Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- содержание образования -- химическое образование -- хімічна освіта
Анотація: Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- личность -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- особистість -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- психодидактика -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

4.


    Осницька, Тетяна (учитель української мови і літератури; Березнівський лісовий коледж; Рівненська область).
    Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основінй школі / Т. Осницька // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 37-43. - Бібліографія : С.43 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення фольклору в школі -- изучение фольклора в школе -- интегрированное обучение -- интегрированные уроки -- інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- музичний фольклор -- музыкальный фольклор -- украинский фольклор -- український фольклор
Анотація: Розглянуто питання інтегрованого вивчення усної народної поетичної творчості й музики на уроках української літератури. Подано літературний матераіл із тем фольклору, що вивчаються у 5 - 9 класах на уроках української літератури.


Знайти схожі

5.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
    Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтегрована освіта -- интегрированное образование -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- форми навчання -- формы обучения -- діти з особливостями розвитку -- дети с особенностями развития -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- моделі навчання дітей -- модели обучения детей
Анотація: Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Галицька, Н. І.
    Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі / Н. І. Галицька // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 8. - С. 27-29 : схеми. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- експериментальні дослідження -- экспериментальные исследования -- соціальна адаптація дітей -- социальная адаптация детей -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- інклюзивні заклади освіти -- инклюзивные учреждения образования
Анотація: Результати експериментального дослідження всеукраїнського рівня "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання". Учасником дослідження став навчально-виховний комплекс "Барвінок" м. Київа.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання, експериментальна програма \о произв.\; Барвінок, навчально-виховний комплекс \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Братко, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5 клас) / В. Братко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 30-34. - Література : С.34 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- культурологическая линия содержания образования -- культурологічна змістова лінія освіти -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- общекультурная компетентность -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- украинская литература -- українська література -- уроки украинской литературы -- уроки української літератури
Анотація: Розглядається проблема реалізації змістової культурологічної лінії на уроках української літератури в 5-х класах загальноосвітніх шкіл.


Знайти схожі

8.


    Трібушна, Світлана (вчитель початкової школи; вчитель вищої категорії; старший вчитель).
    Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 48-51 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти з вадами слуху -- дети с нарушением слуха -- метод наступності -- метод преемственности -- метод перспективності -- метод перспективности -- мовленнєва діяльність -- языковая деятельность -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- початкова школа -- начальная школа -- інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- система навчання мови -- система обучения языку -- корекційна робота з дітьми -- коррекционная работа с детьми -- розвиток мовлення -- развитие речи
Анотація: Порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей, надаються практичні поради педагогам та батькам.


Знайти схожі

9.


    Лебедєва, Світлана (вихователь-методист).
    Хмаринка кличе до гри : заняття для дітей раннього віку / С. Лебедєва, І. Кліценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.42
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
діти ранього віку -- молодші групи -- природознавство -- малювання пластеліном -- активне мовлення -- явища природи -- ігри -- вправи -- експерименти -- пальчикова гімнастика -- пластилінографія -- дети раннего возраста -- младшие группы -- природоведение -- рисование пластелином -- активное общение -- явления природы -- игры -- упражнения -- эксперименты -- пальчиковая гимнастика -- пластилинография -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання
Анотація: Подано заняття для дітей раннього віку з незвичайними атрибутами, веселими іграми й експерементами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_5\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Кліценко, Ірина (вихователь); Хмаринки, вправа на дихання \о произв.\Краплинки для Хмаринки, дидактична гра \о произв.\; Рясний дощик, пластилінографія \о произв.\; Дощик з хмарки, експеримент \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Ягупа, Ірина (вчитель початкових класів).
    Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 26-33. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Патріотичне виховання

   Патриотическое воспитание

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- 1 КЛАС -- 1 КЛАСС -- тематичні тижні -- тематические недели -- українознавство -- украинознавство -- Батьківщина -- Родина -- розробка уроків -- разработка уроков -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание
Анотація: Пропонується розробка тематичного тижня інтегрованого курсу "Я досліджую світ"для 1 класу. Надаються розробки тематично інтегрованих занять на кожен день окремо за темою "Я і моя Батьківщина".

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\9.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)