Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтонація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Котляренко, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Інституту української філології НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Виразне читання на уроках літератури (5 клас) / Світлана Котляренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виразне читання -- выразительное чтение -- интонация украинского языка -- інтонація -- логическое ударение -- логічний наголос -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Досліджуються особливості формування вмінь виразного читання в учнів 5-х класів, йдеться про підготовку до виразного читання казок, оповідань, віршів.


Знайти схожі

2.


    Вербич, Н. С.
    Інтонація публічного виступу: основні напрями дослідження / Н. С. Вербич // Мовознавство. - 2011. - № 5. - С. 90-94
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
выразительность интонационная -- интонация -- інтонація -- просодия -- просодія -- публичная речь и устное публичное выступление -- публичное выступление -- публічна промова -- риторика -- украинский язык -- українська мова -- усне мовлення -- устная речь
Анотація: У статті йдеться про значущість просодії як важливого фактору впливу на аудиторію в усному мовленні. Встановлено можливості функціонування інтонаційних засобів у сучасному публічному виступі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Комисаренко, А. Н. (кандидат философских наук; доцент Криворожского института им. П. Калнышевского).
    Антиномии в музыкальном мышлении / А. Н. Комисаренко // Грані. - 2012. - № 4. - С. 71-76. - Бібліографія : С.76 : 18 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
музика -- музична інтонація -- музичне мислення -- музыка -- музыкальная интонация -- музыкальное мышление -- теория музыки -- теорія музики -- философия искусства -- философия музыки -- філософія мистецтва -- філософія музики -- художественная антиномия -- художня антиномія
Анотація: Исследуется философская сущность антиномий в музыкальном мышлении. Изложены основные принципы музыкального мышления, субстратом которого является интонация. Проанализированы структура и типология антиномий в процессах музыкально-теоретического рассуждения.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету).
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Література : С.11 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие речи -- интонация -- інтонація -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мимика -- міміка -- мовлення учнів -- мовна освіта -- писемне мовлення -- письменная речь -- сприйняття усного мовлення -- украинский язык -- українська мова -- усне мовлення -- устная речь -- языковое образование
Анотація: Окреслено основні труднощі, яки виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.


Знайти схожі

5.


    Вербич, Н. С.
    Особливості сегментування діалектного мовлення: звуковий текст vs хрестоматія / Н. С. Вербич // Мовознавство. - 2015. - № 5. - С. 21-29. - Примітки посторінкові : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалектная речь -- диалектология украинского языка -- діалектне мовлення -- діалектологія української мови -- интонация украинского языка -- інтонація української мови -- украинский язык -- українська мова -- усне мовлення -- устная речь -- членение речи -- членування мовлення -- сегментація діалектного тексту -- сегментация диалектного текста
Анотація: Описано специфіку сегментації діалектного тексту. Встановлено реальне членування спонтанного мовлення та його сприйняття аудиторами під час аналізу. Простежено особливості відтворення діалектної оповіді у друкованих збірниках діалектних текст ів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Мовознавство_2015_5\3.pdf

Знайти схожі

6.


    Логвинчук, Світлана (вихователь).
    Мовленнєва компетенція - засоби гри : ефективний досвід / С. Логвинчук // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.413
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
фонетичні компетенції -- розвиток мовлення -- ігрова діяльність -- система роботи -- предметно-розвівальне середовище -- правильна артикуляція -- фонематичний слух -- інтонація -- жести -- міміка -- емоційні кубики -- лексичні компетенції -- мовленнєве дихання -- узагальнювальне слово -- граматчна компетенція -- дидактичні ігри -- ігрові завдання -- словотворення -- діамонологічні компетенції -- діалогічне мовлення -- бесіди з дітьми -- монологічне мовлення -- мнемотехніка -- фонетические компетенции -- развитие речи -- игровая деятельность -- система работы -- предметно-развивающее окружение -- правильная артикуляция -- фонематический слух -- интонация -- жесты -- мимика -- лексическая компетенция -- речевое дыхание -- обобщающие слова -- грамматические компетенции -- дидактические игры -- игровые задания -- диамонологическая компетенция -- монологическая речь -- составление рассказа -- досвід педагогів -- опыт педагогов
Анотація: Пропонується скористатися успішним досвідом педагога, якому вдається досягати високих результатів у формуванні мовленнєвої компетенції дітей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_2\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Українське дошкілля, комплект дидактичних ігор \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Греб, Володимир (учитель української мови і літератури; Бердянськ).
    Складне речення. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз в обрамленні теми "Люблю вишиванку твою, Україно!" (Урок-залікова гра, 11 клас) [Текст] / Володимир Греб // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 2. - С. 35-41. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интонация украинского языка -- інтонація української мови -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- складне речення -- сложное предложение -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Урок української мови в 11 класі, присвячений вивченню синтаксису складного речення.


Знайти схожі

8.


    Вербич, Н. С.
    До питання про макросегментацію діалектного тексту / Н. С. Вербич // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2017. - № 1. - С. 57-63. - Примітки посторінкові : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалектная речь -- диалектная фонетика -- диалектология украинского языка -- діалектна фонетика -- діалектне мовлення -- діалектологія української мови -- интонация -- інтонація -- пауза -- просодия -- просодія -- темп мовлення -- темп речи -- украинский язык -- українська мова -- членение речи -- членування мовлення
Анотація: Схарактеризовано особливості членування діалектного спонтанного мовлення. Основні інтонаційні параметри діеремистику описано на підставі слухового та інструментального аналізу. Зауважено, що встановлення межі між двома компонентами тексту ґрунтується на єдності їхніх змістових і просодичних елементів. Серед інтонаційних параметрів, які визначають межу між надфразними єдностями, обов'язковими є тривала темпоральна пауза (з перервою у фонації), кінцеве зниження частоти основного тону з реалізацією термінального тону в низькій зоні, широкий інтервал тону через паузу та уповільнення темпу вимовляння останньої синтагми. Як засвідчив аналіз, окремі параметри інтонаційної структури тексту залежать від ступеня самостійності його сегментів та способу тематичного розгортання діалектної оповіді.


Знайти схожі

9.


    Красножон, Катерина.
    Фоноритміка оповідання "Закоханий чорт" Олекси Стороженка [Текст] / К. Красножон // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 67-77. - Література : 24 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту -- интонация -- інтонація -- лингвостилистический анализ художественного текста -- лінгвостилістичний аналіз художнього тексту -- наголос -- ритм прози -- ритм прозы -- ударение -- украинская литература -- українська література -- фоника -- фоніка -- фоностилистика -- фоностилістика
Анотація: У межах студії над звуковою організацією оповідання О. Стороженка "Закоханий чорт" розглянуто вживання довгих і коротких паралельних фонетичних форм, якими письменник послуговується відповідно до природної вимови і вибір яких впливає на ритмічність ху дожньої прози.


Дод.точки доступу:
Стороженко, Олекса (письменник) \о нем\; Закоханий чорт, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)