Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)Рідкісні та цінні видання (48)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=text<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Ciric, Maja (Ph.D.; Assistant Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia).
    The level of implementation of customer relationship management in banring industry [Text] / M. Ciric, Z. Grandob, M. Caric = Стадія розвитку управління відносинами з клієнтами у банківському секторі Сербії / М.Чіріч, З.Грандов, М.Каріч = Стадия развития управления отношениями с клиентами в банковском секторе Сербии / М.Чирич, З.Грандов, М.Карич // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 480-489. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЮГС)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковский сектор

   Банківський сектор

   Сербия
    Сербія

    Serbia

Кл.слова (ненормовані):
банковский сектор -- банківський сектор -- банковская система -- банковские услуги -- banking industry -- конкурентоспособность банков -- конкурентоспроможність банкыв -- competitiveness -- CRM -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyalty -- переходная экономика -- перехідна економіка -- transition economy
Анотація: On rhe Serbian narket today there are 33 registered domestic and foregh banks, with fierce competition between them, additionally increased with the recent world economic crisis. It has been an extremely complicated task to retain the most profitable customers and also to attract new ones. This is exactly why customer relationship management (CRM) is becoming increasingly important as a strategy which can help banks improve their business performance and become more competitive.
Показано, що на сьогодні на сербському ринку банківських послуг працює 33 місцевих та зарубіжних банки, конкуренція між ними доволі сувора, особливо в умовах нинішньої світової кризи. Утримати найбілш прибуткових клієнтів та залучити нових стало важким завданням. Саме тому управління відносинами з клієнтами є важливою стратегією, яку банки повинні розвивати для підвищення ефективності та конкурентоспроможності.
Показано, сто на сегодня на сербском рынке банковских услуг работают 33 отечественных и зарубехных банка, конкуренция между ними довольно сурова, особенно в условиях нынешнего мирового кризиса. Удержать наиболее прибыльных клиентов и привлечь новых стало чрезвычайно трудной задачей. Именно поэтому управление отношениями с клиентами является важной стратегией, которую банки должны развивать для повышения эфективности и конкурентоспособности.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Grandob, Zorka (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia); Caric, Marko (Ph.D.; Full Professor; Faculty of Economics and Engieneering Management; Business Academy Cvecarska; Novi Sad; Serbia)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Furuoka, Fumitaka (Visiting Senior Research Fellow; Asia Europe Institute; Universite of Malaya; Kuala Lumpur; Malaysia).
    Total fertility rate and per capita income [Text] : new empirical findings from France / F. Furuoka = Сумарний коефіцієнт народжуваності та дохід на душу населення : нові емпіричні дані по Франції / Ф.Фуруока = Суммарный коэффициент рождаемости и доход на душу населения : новые эмпирические данные по Франции / Ф.Фуруока // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 469-479 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053(4ФРА) + 60.7(4ФРА)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

   Франция
    Франція

    France

Кл.слова (ненормовані):
ВВП на душу населения -- ВВП на душу населення -- GDP per capita -- рождаемость -- народжуваність -- fertility -- суммарный коэффициент рождаемости -- сумарний коефіцієнт народжуваності -- total fertility rate -- TFR -- торговая регрессия -- торгова регресія -- threshold regression
Анотація: This study employs a thereshold regression analysis (Yansen, 2000) to exmine the relationship between per capita Gross Domestic: Product (GDP) and total fertility rate (TFR) by choosing France as a case study.
Применен анализ торговой регресии для оценки взаимосвязи между ВВП на душу населения и суммарным коэффициентом рождаемости на примере Франции.
Застосовано аналіз торгової регресії для оцінювання взаємозв'язку між ВВП на душу населення та сумарним коефіцієнтом народжуваності на прикладі Франції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Surugiu, Camelia (National Institute for Research and Development in Tourism; Bucharest; Romania).
    An emhirical analysis of the CO? emissions impact [Text] : evidence from Romanisn tourism sector / C. Surugiu, M. -R. Surugiu = Емпіричний аналіз впливу викидів вуглекислого газу : за даними туристичної галузі Румунії / К.Суруджіу, А.-І.Дінка, М.-Р.Суруджіу = Эмпирический анализ выбросов углекислого газа : по данным туристической отрасли Румынии / К.Суруджиу, А.-И.Динка, М.-Р.Суруджиу // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 458-468 : табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7(4РУМ)-2 + 20.1(4РУМ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Румыния
    Румунія

    Romania

Кл.слова (ненормовані):
потребления-производство -- анализ связи -- споживання-виробництво -- аналіз зв'язку -- input-output analysis -- выбросы углекислого газа -- викиди вуглекислого газу -- CO? emissions -- скачки -- стрибки -- multipliers -- туризм -- tourism -- екологічний підхід -- экологический подход -- туристична діяльність -- туристическая деятельность
Анотація: This paper investigates the impact of changes of the final demand in tourism sector upon the carbon dioxide (CO?) emissions, using the envirinmental input-output (IO) approach. The IO framework is used to reveal the changes in CO? emissions as a rusult of changes in CO? intensity of various economic sectors. The empirical analysis is developed for Romania, using economic and environmental data for two distinctive years - 2000 and 2006 respectively.
Исследовано влияние изменений в объемах туризма на количество выбросов углекислого газа, использован экологический подход "потребление-производство". Данный подхид применен для отслеживания изменений в газовых эмиссиях в резуультате изменений и интенсивности работы различных отраслей экономики. Для эмпирического анализа использованы данные по Румынии за 2 года - 2000 и 2006 гг.
Досліджено вплив змін в обсягах туризму на кількість викидів виглккислого газу, застосовано екологічний підхід "споживання-виробництво". Даний підхід використано для відстежування змін в газових емісіях у результаті змін в інтенсивності роботи різних галузей економіки. Для емпірічного аналізу використані дані по Румунії за 2 роки - 2000 та 2006 рр.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Dinca, Ana-Irina (National Institute for Research and Development in Tourism; Bucharest; Romania); Surugiu, Maribs-Razvan (Institute of National Economy; Romanian Academy; Bucharest; Romania)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Tey Lian Seng (Faculty of Business and Accountancy; University of Malaya).
    Strategis motives оf malaysian firms engaging in internatinal joint venture abroad [Text] / T. L. Seng = Стратегічна мотивація малазійських фірм при створенні спільних підприємств за кордоном / Теі Ліан Сенг, Г.С.Прітам Сінх = Стратегическая мотивация малайзийских фирм при создании совместных предприятий за рубежом / Теи Лиан Сенг, Г.С.Притам Синх // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 446-457 : табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.298(5МАЗ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Малазия
    Малайзія

    Malaya

Кл.слова (ненормовані):
международные совместные предприятия -- міжнародні спільні підприємства -- international joint venture -- СП -- JV -- трансграничные инвестиции -- транскордонні інвестиції -- crossborder invesment -- спільні підприємства -- совместные предприятия -- малазійські фірми -- малазийские фирмы -- прямі іноземні інвестиції -- прямые иностранные инвестиции
Анотація: Extensive studies show that engaging, in an international joint venture is a strategie option for firms to expand their business globally. Firms are able to create economies of scale and critical mass; reduce risks; learn new skills and technolodies from partners through engaging in IGVs.
В результате анализа показано, что многочисленная литература подтверждает, что создание соместного предприятия может стать для фирмы стратегией для выхода на мировой рынок. Таким образом, фирмы достигают эффектов масштаба, снижают риски, получают новые умения и технологии от партнеров по СП.
В результаті аналізу показано, що значна кількість літератури підтверджує, що створення спільного підприємства може стати для фірми стратегією виходу на світовий ринок. В такий спосіб фірми досягають ефекту масштабу, знижують ризики, отримують нові вміння та технології від партнерів по СП.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pritam Singh, Gurcharan Singh (Buckingham Business School; University of Buchkingam)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Nazir, Mian Sajid (Ph.D. Scholar; Assistant Professor; Departament of Management Sciences; COMSATS Institute of Information Technology; Lahore; Pakistan).
    Interest rate determinants of banks in Pakistan [Text] / Sajid M. Nazir, Agsa Butt = Чинники, що визначають відсоткові ставки у банках Пакистану / М.С.Назір, А.Батт, М.М.Наваз = Факторы, определяющие процентные ставки в банках Пакистана / М.С.Назир, А.Батт, М.М.Наваз // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 415-424 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковский сектор

   Банківський сектор

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
банковский сектор -- банківський сектор -- banking sector -- депозиты -- депозити -- deposits -- процентные ставки -- відсоткові ставки -- interest rats -- кредитные риски -- кредитні ризики -- risks -- банковское кредитование -- банківське кредитування -- банковские услуги -- банківські послуги -- банківська система -- банковская система
Анотація: This study attemps to investigate determinant factors of interesent rate differential on deposits and loan accounts of Pakistani bamks. For this purpose 4-year data on 30 banks is incluted in this between weighted average rate of interest and 10 independent wariables which are credit risk, amount of deposit, administrative cost, profit margins, bank's liquidity, amount of loan, market share, inflation rate, macroeconomic conditions and specific factors.
Сделана попытка определить факторы влияния на процентные ставки депозитов и кредитования в банках Пакистана. Для этого использованы данные по 4 годам и 30 банкам. Эмпирические результаты основаны на данных корреляционного анализа взаимосвязи между средневзвешенной процентной ставкой и 10 независимыми переменными - кредитный риск, объем депозитов, административные расходы, общая рентабельность, ликвидность банка, объем кредитования, доля рынка, уровень инфляции, макроэкономическая ситуация и особенности отдельно взятого банка.
Зроблено спробу визначити чинники впливу на відмінності ставки депозитів та кредитування в банках Пакістану. Для цього використані дані по 4 роках та 30 банках. Емпірічні результати спираються на дані кореляційного аналізувзаємозв'язку між середньозваженою відсотковою ставкою та 10 незалежними змінними - кредитний ризик, обсяг депозитів, адміністративні витрати, загальна рентабельність, ліквідність банку, об'єкт кредитування, частка ринку, рівень інфляції, макроекономічна ситуація та специфіка окремого банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Butt, Agsa (Graduate Student; Departament of Business Administration; University of Punjab; Gujranwala Campus; Pakistan); Nawaz, Muhammad Mussarat (PhD Scholar; Lecturer; Hailey College of Commerce; University of mPanjab; New Campus; Lahore; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Anwar Mir, Imran (Ph.D. Scholar; Igra University; Islamabad).
    Role of humor-based advertising in a crisis economy [Text] / Mir I. Anwar, Khan M. Bashir = Роль гумористичної реклами в умовах кризової економіки / І.Анвар Мір, М.Башір Хан = Роль юмористической рекламы в условиях кризисной экономики / И.Анвар Мир, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 406-414 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422 + 76.006.5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Реклама в средствах массовой информации

   Реклама в засобах масової інформації

Кл.слова (ненормовані):
кризисная экономика -- кризова економіка -- crisis economy -- реклама с экономическим уклоном -- реклама з економічним ухилом -- ads with economic incentive -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама -- TV adventing -- элемент новизны -- елемент новизни -- ads with novelty -- юмористическая реклама -- гумористична реклама -- humorius ads
Анотація: The use of humor in advertising is culture specific. This study focuses on the role of humor - based TV advertising in a crisis economy.
Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики.
Обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Professor; Igra University; Islamabad)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Karadeniz, Erdins (School of Tourism & Hotel Mаnagement; Mersin University; Turkey).
    An investigation of efficient market hypothesis in OECD countries [Text] / E. Karadeniz, I. Ozturk, O. Iskenderoglu = Підтвердження гіпотези ефективного ринку для країн ОЕСР / Е.Караденіз, І.Озтюрк, О.Іскендероглу = Подтверждение гипотезы эффективного рынка для стран ОЭСР / Э.Карадениз, И.Озтюрк, О.Искендероглу // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 398-405. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Фондовые рынки

   Фондові ринки

Кл.слова (ненормовані):
гипотеза эффективного рынка -- гіпотеза ефективного ринку -- effesient market hyphothesis -- закон чередования -- закон чередування -- mean reversion -- случайное блуждание -- випадкове блукання -- random walk -- структурный разрыв -- структурний розрив -- structural break -- фондовые рынки -- фондові ринки -- фондовые биржи -- фондові біржі -- ценные бумаги -- цінні папери -- акции -- акції -- курсы акций -- курси акцій -- страны ОЭСР -- країни ОЕСР -- международные экономические организации -- міжнародні економічні організації
Анотація: This study aims to investigate whether stick price returns are on a random walk for OECD countries. The empirical findings suggest a combination of random walk and mean reversion results foe OECD countries. The results show that effecient market hymothesis (EMH) is confirmed in 13 out of 34 OECD countries. However, with regard to the panel unit root test, the OECD countries share price index returns are mean reverting which higlights the EMH is not valid.
Исследуется, действительно ли в странах ОЭСР курс акций на фондовых биржах случайно блуждает. Результаты моделирования показали, что для всех стран ОЭСР характерна комбинация закона чередования и случайного блуждания. Для 13 из 34 стран ОЭСР нашла подтверждение гипотеза эффективного рынка. В то же время результаты тестирования единичных корней показывают, что в странах ОЭСР для курса акций срабатывает закон чередования, что, в свою очередь, отрицает действие гипотезы эффективного рынка.
Досліджено, чи дійсно в країнах ОЕСР курс акцій на фондових біржах схильний для випадкових блукань. Результати моделювання показали, що для всіх країн ОЕСР характерна комбінація закону чергування та випадкового блукання. Для 13 з 34 країн ОЕСР знайшла своє підтвердження гіпотеза ефективного ринку. В той же час результати тестування одиничних коренів вказують на те, що у країнах ОЕСР для курсу акцій спрацьовує закон чергування, що, у свою чергу, суперечить гіпотезі ефективного ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ozturk, Ilhan (Corresponding autor; Faculty of Economics and Business; Cag University; Yenicew; Mersin; Turkey); Iskenderoglu, Omer (Departament of Business Administration; Faculty of Economics and Administrative Sciences; Nigde University; Turkey); Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\; Організація європейського співробітництва та розвитку, міжнародна організація \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Dobardzic, Eldin (Corresponding autor; Associate in Scientific research centre; State Univercity of Novi Pazar; Serbia).
    Co-movement of financail markets in emerging and developed econovies [Text] / E. Dobardzic, A. Dobardzic, E. Brnicanin = Рух між фінансовими ринками країн, що розвиваються, та розвинених країн / Е.Добарджич, А.Добарджич, Е.Брнічанін = Движение между финансовыми рынками развивающихся и развитых стран / Э.Добарджич, А.Добарджич, Э.Брничанин // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 385-397 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.268(4СЕР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные финансовые отношения

   Міжнародні фінансові відносини

   Сербия
    Сербія

    Serbian

Кл.слова (ненормовані):
анализ временных рядов -- аналіз часових рядів -- time series analysis -- взаимозависимость фондового рынка -- взаємозалежність фондовогоринку -- causality -- корреляция -- кореляція -- cjrrelation -- причинность -- причинність -- interdependenct -- фондовый индекс акций -- фондовий індекс акцій -- equity index -- финансовые рынки -- фінансові ринки -- біржові індекси -- биржевые индексы -- развитые страны -- развивающие страны -- розвинені країни -- країни, що розвиваються
Анотація: This paper investigates the nature and interactions between Serbian equity market and selected regionaland developed equity markets. Using the most recent data for the appropriate stock market indices spanning the period 2005-2009, market interdependencies are gauged by running crosscorrelation and Granger causality tests.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Dobardzic, Alma (Teaching assistant; Departament of Economics; State University of Novi Pazar; Serbia); Brnicanin, Edisa (Teaching assistant; Departament of Economics; State University of Novi Pazar; Serbia)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)