Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Коваль, Т. (зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук).
    Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі / Т. Коваль // Бібл. форум України. - 2008. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО
   МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

   БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА

   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Анотація: Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ДИР (19.08.2008р. Інв.1654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
   656.2
   П 78


    Пасічник, В. І.
    Маркетингові стратегії реалізації науково-технічних досягнень у транспортній галузі України / В. І. Пасічник, В. І. Романко, С. І. Швець // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей V Міжнародної наукової конференції (27.04-28.04.2006). - Д. : ДНУЗТ, 2006. - С. 70-71
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ПРАЦІ ДІІТУ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- КЕМ


Дод.точки доступу:
Романко, В.І.; Романко, В. И.; Швець, С. І.; Швец, С. И.; Псечник, В. И.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Хайретдинова, Э. И.
    Маркетинговые исследования на железнодорожном транспорте в современных условиях. Характиристика спроса на грузовые перевозки / Э. И. Хайретдинова // Безопасность движения поездов : труды ХІІ научно-практической конференции. 20-21 октября 2011 г. / Рос. ж. д., Моск. ж. д., Всерос. н.-и. ин-т ж.-д. трансп., Моск. гос. ун-т путей сообщ. - М., 2011. - С. XI-47-XI-49
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- маркетинговые исследования -- грузовые перевозки -- спрос -- международные стандарты -- транспортная система -- производственная деятельность -- залізничний транспорт -- маркетингові дослідження -- вантажні перевезення -- попит -- міжнародні стандарти -- транспортна система -- виробнича діяльність


Дод.точки доступу:
Российские железные дороги(М.); Московская железная дорога; Всероссийский научно-исследовательский институт железнодорожного транспорта; Московский государственный университет путей сообщения
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Котуранова, Т. В.
    Проблеми та перспективи застосування маркетингових досліджень в Україні / Т. В. Котуранова, О. О. Мельник // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2011. - № 6-7: Економіка України та перспективи ХХІ ст. : матеріали наук. конф. молодих вчених. - С. 110-111. - Библиогр. в конце ст. : 5 назв.
УДК
ББК У291.3
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Маркетинговые исследования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Ринок маркетингових досліджень -- Рынок маркетинговых исследований -- Проблеми -- Проблемы -- Перспективи -- Перспективы -- Маркетингові дослідження -- Маркетинговые исследования

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Дод.точки доступу:
Мельник, О. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ 4 (1)
Вільні: ЧЗ 4 (1)

Знайти схожі

5.


    Козка, А.
    Аутсорсинг: помощь извне / А. Козка // Справочник экономиста. - 2013. - № 1. - С. 77-83
УДК
Рубрики: Маркетинговые иссследования
   Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- профессиональная подержка -- договора -- it-аутсорсинг -- юридический статус -- аутсорсінг -- професійна підтримка -- договори -- юридичний статус -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Мельник, Т. С.
    Маркетингові дослідження ринку транспортних послуг для населення в 2012 році / Т. С. Мельник // Вагонный парк. - 2013. - № 4. - С. 56-62 : диагр., табл. ; Вагонный парк. - 2013. - № 5. - С. 48-54 : диагр., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

   Маркетинговые исследования

   Маркетингові дослідження

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- анкетирование -- анкетування -- оформление проездных документов -- оформлення проїзних документів -- скоростные пассажирские поезда -- швидкісні пасажирські поїзди -- туристические маршруты -- туристичні маршрути -- покращення сервісу -- улучшение сервиса -- логистика -- логістика
Анотація: Представлені основні результати маркетингових досліджень, які було проведено на ринку пасажирських перевезень протягом 2012 року.

В27/2013/4 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

В27/2013/5 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Мельник, Т. С.
    Маркетингові дослідження транспортного ринку у сфері пасажирських перевезень та їх основні результати у 2014 році / Т. С. Мельник // Вагонный парк. - 2015. - № 5/6. - С. 54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Пасажирські перевезення

   Пассажирские перевозки

   Маркетингові дослідження

   Маркетинговые исследования

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- транспортний ринок -- транспортный рынок -- вокзальні комплекси -- вокзальные комплексы -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- туристичні маршрути -- туристические маршруты


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

8.


    Харенко, Андрій Олександрович (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва; м.Умань).
    Збут продукції тваринництва сільськогосподарськими підприємствами [Текст] / А. О. Харенко, М. А. Коротєєв, Т. І. Бортник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 185-197 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.325.2(4УКР-4ЧЕК)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика животноводства, 2010-2014 гг.

   Економіка тваринництва, 2010-2014 рр.

   Маркетингові дослідження

   Украина
    Україна

    Черкасская область

    Черкаська область

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- м'ясопереробні підприємства -- мясоперерабатывающие предприятия -- молокоперерабатывающие предприятия -- молокопереробні підприємства -- ведущие производственные предприятия отрасли -- провідні виробничі підприємства галузі -- животноводческая продукция -- тваринницька продукція -- каналы реализации -- канали реалізації -- эффективность сбыта продукции -- ефективність збуту продукції галузі -- регионы Украины -- регіони України -- сбыт продукции животноводства -- збут продукції тваринництва -- збут молока -- сбыт молока -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- экономическая концентрация -- економічна концентрація -- велика рогата худоба -- крупный рогатый скот -- свині -- збут живою масою -- сбыт живой массой -- досвід українських підприємств -- опыт украинских предприятий
Анотація: Проаналізовано ефективність збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області за основними видами продукції тваринництва та вплив концентрації виробництва на її показники. Визначено провідні підприємства галузі на території регіону та розглянуто результати їх діяльності. Запропоновано напрями, здатні позитивно вплинути на ефективний збут продукції галузі господарствами регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Коротєєв, Микола Анатолійович (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки Уманського національного університету садівництва; м.Умань); Бортник, Тетяна Іванівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва; м.Умань)

Знайти схожі

9.


    Корауш, Антон (PhD (финанси); LLM; MBA; доцент факультету економіки та підприємництва Панєвропейського університету; м.Братислава; Словаччина).
    Прийняття рішень, задоволеність та поведінка клієнтів банку [Текст] : аналіз результатів опитування / А. Корауш, Р. Штефко, Я. Добрович // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 291-301 : гтабл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1(4СЛА)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинговые исследования

   Маркетингові дослідження

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- дебитные карточки -- дебітні картки -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- кредитные карточки -- кредитні картки -- негативные факторы -- негативні фактори -- платёжные карточки -- платіжні картки -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- принятие решений -- прийняття рішень -- социально-демографические группы -- соціально-демографічні групи -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- электронный банкинг -- електронний банкінг
Анотація: Оцінено важливість окремих елементів задоволеності клієнтів банку, прийняття ними рішень та поведінки в контексті вимірювання загального рівня задоволеності та оцінювання перспектив розвитку сегменту платіжних карток у Словаччині. Фактори задоволеності, незадоволеності, поведінки та прийняття рішень клієнтами банку в Словаччині проаналізовано з урахуванням параметрів статі, віку та рівня освіти. Виявлено суттєві відмінності в точках зору, оцінках та прийнятті рішень клієнтами банків згідно встановлених соціально-демографічних груп.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Штефко, Роберт (PhD (менеджмент в ринковій економіці ); професор; декан факультету менеджменту університету м.Преслов; Словаччина); Добрович, Ян (PhD; доцент кафедри менеджменту факультету управління Університету м.Преслова; Словаччина)

Знайти схожі

10.


    Чаібунсрі, Чукіат (PhD (економікс); доцент факультету економіки університету Чанг Май; Таїланд).
    Структура залежностей у попиті на міжнародний туризм [Текст] : за даними про сезонні коливання в туризмі країн АЕС / Ч. Чаібунсрі, П. Чаітіп // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 7. - С. 159-168 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433(5ТАЇ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2000-2015 гг.

   Економіка туризму, 2000-2015 рр.

   Маркетингові дослідження

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
анализ Монте-Карло -- аналіз Монте-Карло -- байесовский вывод -- байєсовський висновок -- высокие туристические сезоны -- високі туристичні сезони -- Маркова цепи -- Маркова ланцюги -- Монте-Карло анализ -- Монте-Карло аналіз -- международный туризм -- міжнародний туризм -- низкие туристические сезоны -- низькі туристичні сезони -- рыночные лидеры -- ринкові лідери -- сезонные колебания -- сезонні коливання -- туристический спрос -- туристичний попит -- усточивая модель развития -- стала модель розвитку -- факторы влияния -- фактори впливу -- цепи Маркова -- ланцюги Маркова
Анотація: Використано декілька економетричних методів для виявлення факторів впливу на потоки міжнародних туристів в країни АЕС. Період дослідження включає дані за 2000–2015 рр., враховуючи специфіку високого та низького сезонів в регіоні. Результати економетричного аналізу дозволили виявити, хто в регіоні лідер ринку, а хто – послідовники, в залежності від сезону – високого або низького. Отримані результати можуть бути корисні при розробці політики та стратегій розвитку міжнародного туризму та його просування.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Чаітіп, Прасерт (PhD (економікс); доцент факультету економіки університету Чанг Май; Таїланд)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)