Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Коваль, Т.
(зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук).
Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі / Т. Коваль> // Бібл. форум України. - 2008. -
№ 2
. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
02
Рубрики:
БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО
МАРКЕТИНГОВЫЕ
ИССЛЕДОВАНИЯ
БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО
--
МАРКЕТИНГОВЫЕ
ИССЛЕДОВАНИЯ
--
БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА
--
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Анотація:
Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ДИР (19.08.2008р. Інв.1654ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
656.2
П 78
Пасічник, В. І.
Маркетингові стратегії реалізації науково-технічних досягнень у транспортній галузі України / В. І. Пасічник, В. І. Романко, С. І. Швець> // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей V Міжнародної наукової конференції (27.04-28.04.2006). - Д. : ДНУЗТ, 2006. - С. 70-71
УДК
339.138
Рубрики:
МАРКЕТИНГОВЫЕ
ИССЛЕДОВАНИЯ
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА
--
МАРКЕТИНГОВЫЕ
ИССЛЕДОВАНИЯ
--
ПРАЦІ ДІІТУ
--
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
--
КЕМ
Дод.точки доступу:
Романко, В.І.; Романко, В. И.; Швець, С. І.; Швец, С. И.; Псечник, В. И.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Хайретдинова, Э. И.
Маркетинговые
исследования
на железнодорожном транспорте в современных условиях. Характиристика спроса на грузовые перевозки / Э. И. Хайретдинова> //
Безопасность движения поездов : труды ХІІ научно-практической конференции. 20-21 октября 2011 г. / Рос. ж. д., Моск. ж. д., Всерос. н.-и. ин-т ж.-д. трансп., Моск. гос. ун-т путей сообщ. - М., 2011. - С. XI-47-XI-49
УДК
656.2.339.13.017
Рубрики:
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
МАРКЕТИНГОВЫЕ
ИССЛЕДОВАНИЯ
ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
маркетинговые
исследования
--
грузовые перевозки
--
спрос
--
международные стандарты
--
транспортная система
--
производственная деятельность
--
залізничний транспорт
--
маркетингові дослідження
--
вантажні перевезення
--
попит
--
міжнародні стандарти
--
транспортна система
--
виробнича діяльність
Дод.точки доступу:
Российские железные дороги(М.); Московская железная дорога; Всероссийский научно-исследовательский институт железнодорожного транспорта; Московский государственный университет путей сообщения
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Котуранова, Т. В.
Проблеми та перспективи застосування маркетингових досліджень в Україні / Т. В. Котуранова, О. О. Мельник> // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2011. -
№ 6-7
: Економіка України та перспективи ХХІ ст. : матеріали наук. конф. молодих вчених. - С. 110-111. - Библиогр. в конце ст. : 5 назв.
УДК
339.1
ББК
У291.3
Рубрики:
Маркетингові дослідження
Маркетинговые
исследования
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Ринок маркетингових досліджень
--
Рынок маркетинговых исследований
--
Проблеми
--
Проблемы
--
Перспективи
--
Перспективы
--
Маркетингові дослідження
--
Маркетинговые
исследования
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Дод.точки доступу:
Мельник, О. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗ 4 (1)
Вільні: ЧЗ 4 (1)
Знайти схожі
>
5.
Мельник, Т. С.
Маркетингові дослідження ринку транспортних послуг для населення в 2012 році / Т. С. Мельник> // Вагонный парк. - 2013. -
№ 4
. - С. 56-62 : диагр., табл. ; Вагонный парк. - 2013. -
№ 5
. - С. 48-54 : диагр., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
656.224:658.8
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Пассажирские перевозки
Пасажирські перевезення
Маркетинговые
исследования
Маркетингові дослідження
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
залізничний транспорт
--
пассажирские перевозки
--
пасажирські перевезення
--
маркетинговые
исследования
--
маркетингові дослідження
--
транспортные услуги
--
транспортні послуги
--
анкетирование
--
анкетування
--
оформление проездных документов
--
оформлення проїзних документів
--
скоростные пассажирские поезда
--
швидкісні пасажирські поїзди
--
туристические маршруты
--
туристичні маршрути
--
покращення сервісу
--
улучшение сервиса
--
логистика
--
логістика
Анотація:
Представлені основні результати маркетингових досліджень, які було проведено на ринку пасажирських перевезень протягом 2012 року.
В27/2013/4 :
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
В27/2013/5 :
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Мельник, Т. С.
Маркетингові дослідження транспортного ринку у сфері пасажирських перевезень та їх основні результати у 2014 році / Т. С. Мельник> // Вагонный парк. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658.8:656.224
Рубрики:
Залізничний транспорт
Железнодорожный транспорт
Пасажирські перевезення
Пассажирские перевозки
Маркетингові дослідження
Маркетинговые
исследования
Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт
--
железнодорожный транспорт
--
пасажирські перевезення
--
пассажирские перевозки
--
маркетингові дослідження
--
маркетинговые
исследования
--
транспортний ринок
--
транспортный рынок
--
вокзальні комплекси
--
вокзальные комплексы
--
бенчмаркінг
--
бенчмаркинг
--
туристичні маршрути
--
туристические маршруты
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Юрчак, Едуард Володимирович
(аспірант кафедри маркетингу і підприємництва Київського національного торговельно-економічного університету).
Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні [Текст] / Е. В. Юрчак> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 222-230 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.431(4УКРЇ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика общественного питания, 2000-2014 гг.
Економіка громадського харчування, 2000-2014 рр.
Маркетинговые
исследования
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренды предприятий ресторанного хозяйства
--
бренди підприємств ресторанного господарства
--
маркетинговые
исследования
--
маркетингові дослідження
--
историческая периодизация
--
історична періодизація
--
предприятия ресторанного хозяйства
--
підприємства ресторанного господарства
--
региональные аспекты
--
регіональні аспекти
--
ресторанные сети
--
ресторанні мережі
--
ресторанный бизнес
--
ресторанний бізнес
--
рыночные сегменты
--
ринкові сегменти
Анотація:
Наведено основні етапи розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства України в період з 2000 р. по теперішній час. Проаналізовано динаміку ринку ресторанного бізнесу, структуру ресторанного бізнесу в регіональному аспекті, поділ підприємств ресторанного бізнесу за сегментами, а також структуру ринку мереж закладів ресторанного господарства. Наведено характеристики найбільших мереж ресторанного господарства України.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Бистро, украинская ресторання сеть \о ней\; Картопляна хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Козырная карта, украинская ресторання сеть \о ней\; McDonald's; сеть ресторанов быстрого питания. \о ней\; Мировая карта, украинская ресторання сеть \о ней\; Пицца Челентано, украинская ресторання сеть \о ней\; Пузата хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Три Толстяка, украинская ресторання сеть \о ней\
Знайти схожі
>
8.
Корауш, Антон
(PhD (финанси); LLM; MBA; доцент факультету економіки та підприємництва Панєвропейського університету; м.Братислава; Словаччина).
Прийняття рішень, задоволеність та поведінка клієнтів банку [Текст] : аналіз результатів опитування / А. Корауш, Р. Штефко, Я. Добрович> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 12
. - С. 291-301 : гтабл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.71
ББК
65.262.1(4СЛА)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы
Фінанси
Банковская система
Банківська система
Маркетинговые
исследования
Маркетингові дослідження
Словакия
Словаччина
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
дебитные карточки
--
дебітні картки
--
клиенты банков
--
клієнти банків
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
кредитные карточки
--
кредитні картки
--
негативные факторы
--
негативні фактори
--
платёжные карточки
--
платіжні картки
--
позитивные факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
--
принятие решений
--
прийняття рішень
--
социально-демографические группы
--
соціально-демографічні групи
--
социологические
исследования
--
соціологічні дослідження
--
электронный банкинг
--
електронний банкінг
Анотація:
Оцінено важливість окремих елементів задоволеності клієнтів банку, прийняття ними рішень та поведінки в контексті вимірювання загального рівня задоволеності та оцінювання перспектив розвитку сегменту платіжних карток у Словаччині. Фактори задоволеності, незадоволеності, поведінки та прийняття рішень клієнтами банку в Словаччині проаналізовано з урахуванням параметрів статі, віку та рівня освіти. Виявлено суттєві відмінності в точках зору, оцінках та прийнятті рішень клієнтами банків згідно встановлених соціально-демографічних груп.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Штефко, Роберт (PhD (менеджмент в ринковій економіці ); професор; декан факультету менеджменту університету м.Преслов; Словаччина); Добрович, Ян (PhD; доцент кафедри менеджменту факультету управління Університету м.Преслова; Словаччина)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)