Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Коваль, Т. (зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук).
    Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі / Т. Коваль // Бібл. форум України. - 2008. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО
   МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

   БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА

   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Анотація: Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ДИР (19.08.2008р. Інв.1654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
   656.2
   П 78


    Пасічник, В. І.
    Маркетингові стратегії реалізації науково-технічних досягнень у транспортній галузі України / В. І. Пасічник, В. І. Романко, С. І. Швець // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей V Міжнародної наукової конференції (27.04-28.04.2006). - Д. : ДНУЗТ, 2006. - С. 70-71
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ПРАЦІ ДІІТУ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- КЕМ


Дод.точки доступу:
Романко, В.І.; Романко, В. И.; Швець, С. І.; Швец, С. И.; Псечник, В. И.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Хайретдинова, Э. И.
    Маркетинговые исследования на железнодорожном транспорте в современных условиях. Характиристика спроса на грузовые перевозки / Э. И. Хайретдинова // Безопасность движения поездов : труды ХІІ научно-практической конференции. 20-21 октября 2011 г. / Рос. ж. д., Моск. ж. д., Всерос. н.-и. ин-т ж.-д. трансп., Моск. гос. ун-т путей сообщ. - М., 2011. - С. XI-47-XI-49
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- маркетинговые исследования -- грузовые перевозки -- спрос -- международные стандарты -- транспортная система -- производственная деятельность -- залізничний транспорт -- маркетингові дослідження -- вантажні перевезення -- попит -- міжнародні стандарти -- транспортна система -- виробнича діяльність


Дод.точки доступу:
Российские железные дороги(М.); Московская железная дорога; Всероссийский научно-исследовательский институт железнодорожного транспорта; Московский государственный университет путей сообщения
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Котуранова, Т. В.
    Проблеми та перспективи застосування маркетингових досліджень в Україні / Т. В. Котуранова, О. О. Мельник // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2011. - № 6-7: Економіка України та перспективи ХХІ ст. : матеріали наук. конф. молодих вчених. - С. 110-111. - Библиогр. в конце ст. : 5 назв.
УДК
ББК У291.3
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Маркетинговые исследования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Ринок маркетингових досліджень -- Рынок маркетинговых исследований -- Проблеми -- Проблемы -- Перспективи -- Перспективы -- Маркетингові дослідження -- Маркетинговые исследования

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Дод.точки доступу:
Мельник, О. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ 4 (1)
Вільні: ЧЗ 4 (1)

Знайти схожі

5.


    Мельник, Т. С.
    Маркетингові дослідження ринку транспортних послуг для населення в 2012 році / Т. С. Мельник // Вагонный парк. - 2013. - № 4. - С. 56-62 : диагр., табл. ; Вагонный парк. - 2013. - № 5. - С. 48-54 : диагр., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

   Маркетинговые исследования

   Маркетингові дослідження

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- анкетирование -- анкетування -- оформление проездных документов -- оформлення проїзних документів -- скоростные пассажирские поезда -- швидкісні пасажирські поїзди -- туристические маршруты -- туристичні маршрути -- покращення сервісу -- улучшение сервиса -- логистика -- логістика
Анотація: Представлені основні результати маркетингових досліджень, які було проведено на ринку пасажирських перевезень протягом 2012 року.

В27/2013/4 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

В27/2013/5 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Мельник, Т. С.
    Маркетингові дослідження транспортного ринку у сфері пасажирських перевезень та їх основні результати у 2014 році / Т. С. Мельник // Вагонный парк. - 2015. - № 5/6. - С. 54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Пасажирські перевезення

   Пассажирские перевозки

   Маркетингові дослідження

   Маркетинговые исследования

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- транспортний ринок -- транспортный рынок -- вокзальні комплекси -- вокзальные комплексы -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- туристичні маршрути -- туристические маршруты


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

7.


    Юрчак, Едуард Володимирович (аспірант кафедри маркетингу і підприємництва Київського національного торговельно-економічного університету).
    Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні [Текст] / Е. В. Юрчак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 222-230 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(4УКРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания, 2000-2014 гг.

   Економіка громадського харчування, 2000-2014 рр.

   Маркетинговые исследования

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды предприятий ресторанного хозяйства -- бренди підприємств ресторанного господарства -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- историческая периодизация -- історична періодизація -- предприятия ресторанного хозяйства -- підприємства ресторанного господарства -- региональные аспекты -- регіональні аспекти -- ресторанные сети -- ресторанні мережі -- ресторанный бизнес -- ресторанний бізнес -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти
Анотація: Наведено основні етапи розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства України в період з 2000 р. по теперішній час. Проаналізовано динаміку ринку ресторанного бізнесу, структуру ресторанного бізнесу в регіональному аспекті, поділ підприємств ресторанного бізнесу за сегментами, а також структуру ринку мереж закладів ресторанного господарства. Наведено характеристики найбільших мереж ресторанного господарства України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бистро, украинская ресторання сеть \о ней\; Картопляна хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Козырная карта, украинская ресторання сеть \о ней\; McDonald's; сеть ресторанов быстрого питания. \о ней\; Мировая карта, украинская ресторання сеть \о ней\; Пицца Челентано, украинская ресторання сеть \о ней\; Пузата хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Три Толстяка, украинская ресторання сеть \о ней\

Знайти схожі

8.


    Корауш, Антон (PhD (финанси); LLM; MBA; доцент факультету економіки та підприємництва Панєвропейського університету; м.Братислава; Словаччина).
    Прийняття рішень, задоволеність та поведінка клієнтів банку [Текст] : аналіз результатів опитування / А. Корауш, Р. Штефко, Я. Добрович // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 291-301 : гтабл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1(4СЛА)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинговые исследования

   Маркетингові дослідження

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- дебитные карточки -- дебітні картки -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- кредитные карточки -- кредитні картки -- негативные факторы -- негативні фактори -- платёжные карточки -- платіжні картки -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- принятие решений -- прийняття рішень -- социально-демографические группы -- соціально-демографічні групи -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- электронный банкинг -- електронний банкінг
Анотація: Оцінено важливість окремих елементів задоволеності клієнтів банку, прийняття ними рішень та поведінки в контексті вимірювання загального рівня задоволеності та оцінювання перспектив розвитку сегменту платіжних карток у Словаччині. Фактори задоволеності, незадоволеності, поведінки та прийняття рішень клієнтами банку в Словаччині проаналізовано з урахуванням параметрів статі, віку та рівня освіти. Виявлено суттєві відмінності в точках зору, оцінках та прийнятті рішень клієнтами банків згідно встановлених соціально-демографічних груп.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Штефко, Роберт (PhD (менеджмент в ринковій економіці ); професор; декан факультету менеджменту університету м.Преслов; Словаччина); Добрович, Ян (PhD; доцент кафедри менеджменту факультету управління Університету м.Преслова; Словаччина)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)