Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Отраслевая психология<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Яремко, З. М. (д. х. н., проф., завідувач).
    Психологічні аспекти забезпечення безпечної життєдіяльності [Текст] / З. М. Яремко // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 28-29 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Галузева психологія

   Психология

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- безпека життєдіяльності -- надзвичайні ситуації -- наукові дослідження життєдіяльності -- психологія людини -- тестування -- психологія безпеки життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- чрезвычайные ситуации -- научные исследования жизнедеятельности -- психология человека -- тестирование
Анотація: Дослідження психологічних проблем безпеки життєдіяльності та потреб навчання населення з питань безпечної життєдіяльності.


Дод.точки доступу:
Тимошук С. В. (к. х. н., асистент); Третяк О. І. (асистент, кафедра безпеки життєдіяльності, Львівський національний університет імені Івана Франка)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Зарічанський, Олег.
    Загальнонаукові підходи до формування системи психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій / О. Зарічанський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Галузева психологія
   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна підготовка -- професійна діяльність -- підрозділи із надзвичайних ситуацій -- особовий склад підрозділів -- різнорівнева психолого-педагогічна підготовка -- загальнонаукові підходи формування -- системний підхід -- синергетичний підхід -- управлінський підхід -- структурно-функціональний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- психолого-педагогическая подготовка -- профессиональная деятельность -- подразделения по чрезвычайным ситуациям -- разноуровневая психолого-педагогическая подготовка -- общенаучные подходы формирования -- системный подход -- синергетический подход -- управленческий подход -- структурно-функциональный подход -- аксиологический подход -- культурологический подход
Анотація: Про важливість побудови системи різнорівневої психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій. Про застосування загальнонаукових підходів до формування такої системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Словік, Оксана Миколаївна (здобувач кафедри менеджменту ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки ; м. Луцьк).
    Сутність та основні ознаки професійної ідентифікації / О. М. Словік // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 24-26 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Галузева психологія

   Психология

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентифікація -- профессиональная идентификация -- профорієнтаційна робота -- профориентационная работа -- професійна ідентичність -- профессиональная идентичность -- професійна визначеность -- профессиональная определенность -- авторські схеми -- авторские схемы
Анотація: Узагальнено теоретичні підходи до визначення основних ознак професійної ідентифікації як складової профорієнтаційної роботи регіональних служб зайнятості. Подано схематичне зображення зв'язку професійної ідентифікації та професійної ідентичності як фундаментального становлення професійної визначеності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Пилипенко, Н. М. (кандидат психологічних наук; провідний спеціаліст-психолог).
    Організація професійної діяльності практичного психолога-початківця вищого навчального закладу / Н. М. Пилипенко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 4-16 : формы; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність психолога -- профессиональная деятельность психолога -- нормативно-правові документи психологічної служби -- нормативно-правовые документы психологической службы -- психологічні проблеми -- психологические проблемы -- адаптація першокурсників -- адаптация первокурсников -- емпіричні дослідження психологічної адаптованості першокурсників -- эмпирические исследования психологической адаптированности первокурсника -- психологічна культура -- психологическая культура -- посадова інструкція провідного спеціаліста психолога -- должностная инструкция ведущего специалиста психолога -- зразкі документів -- образцы документов
Анотація: Розглянуто основні напрями й організаційно-методичні засади професійної діяльності практичного психолога-початківця вищого навчального закладу та проаналізовано емпіричне дослідження психологічної адаптованості студентів-першокурсників, як вагому складову цієї діяльності.


Знайти схожі

5.


    Штепа, О. С. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології філософського факультету).
    Авторський тренінг "Самоаналіз та актуалізація особистісно-екзистенціальних ресурсів" / О. С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 22-37 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
самоаналіз -- самоанализ -- особистий досвід -- личный опыт -- психологічна ресурсність -- психологическая ресурсность -- особистісно-екзистенціальні ресурси -- личностно-экзистенциальные ресурсы -- психологічі тренінги -- психологические тренинги -- актуалізація -- актуализация -- ефективність авторського тренінгу актуалізації -- эффективность авторского тренинга актуализации -- авторські тренінги -- авторские тренинги
Анотація: Обгрунтовано психологічну ресурсність як показник особистісної готовності студентів-психологів до майбутньої професійної діяльності. Охарактеризовано особливості самоаналізу як методу особистісного саморозвитку майбутніх психологів. Уточнено, що актуалізування психологічної ресурсності у процесі самоаналізу визначає готовність людини до самоприйняття, що слугує основою для доступу особистості до власного досвіду, а також зумовлює вибір нею шляху самоздійснення. Подано авторське означення особистісно-екзистенціальних ресурсів і психологічної ресурсності. Показано результати апробації та доведено ефективність авторського тренінгу актуалізації психологічної ресурсності у групі студентів-психологів.


Дод.точки доступу:
Самоаналіз та актуалізація особистісно-екзистенціальних ресурсів, авторський тренінг \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Кондукян-Синельникова, Л. А. (социальный педагог).
    Профориентационная игра "Выбор профессии-выбор будущего" / Л. А. Кондукян-Синельникова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 62-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
профориентация -- профорієнтація -- выбор профессии -- вибір професії -- формулы выбора профессии -- формули вибору професії -- профориентационные качества -- профорієнтаційні якості -- профорієнтаційні ігри -- профориентационные игры -- виды профессий -- види професій
Анотація: Данная профориентационная игра направлена на формирование у учащихся профессиональных склонностей, определение профессиональных навыков и способностей. Участие в этой игре дает детям возможность задуматься о будущем, о выборе профессионального пути.


Знайти схожі

7.


    Крупенко, О. В. (викладач кафедри філософії та соціології).
    Соціально-психологічний тренінг розвитку професійно значимих якостей фермера як новація у професійній підготовці фахівців / О. В. Крупенко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 48-53 : формы. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
фермерство -- сільські підприємці -- сельские предприниматели -- професійні якості -- профессиональные качества -- управлінська діяльність фермера -- управленческая деятельность фермера -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- соціально-психологічні тренінги -- социально-психологические тренинги -- професійна підготовка фахівців -- профессиональная подготовка специалистов -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна адаптація -- профессиональная адаптация
Анотація: Розглянуто проблему застосування соціально-психологічного тренінгу з метою покращення професійно важливих якостей представників агропромислового комплексу. Представлено результати участі фермерів у програмі тренінгу "Розвиток професійно значимих якостей фермера", основною ціллю якого було підвищення професійної компетентності, управлінського потенціалу, комунікативних та організаційних здібностей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\9.pdf

Дод.точки доступу:
Розвиток професійно значимих якостей фермера, програма \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Волянюк, Н. Ю (доктор психологических наук; профессор кафедры психологии и педагогики).
    Мотивационный компонент в структуре педагогической одаренности / Н. Ю Волянюк, И. С. Потоцкая // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 7-13 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психология
   Психологія

   Отраслевая психология

   Галузева психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотивационные компоненты -- мотиваційні компоненти -- модель-триада Джона Рензулли -- Джона Рензулли модель-триада -- модель-тріада Джона Рензуллі -- Джона Рензуллі модель-тріада -- ситуативная самоактуализация -- ситуативна самоактуалізація -- педагогическая одаренность -- педагогічна обдарованість -- факторная организация педагогической одаренности -- факторна організація педагогічної обдарованості -- структура педагогической одаренности -- структура педагогічної обдарованості
Анотація: Посвящено изучению роли и места мотивационного компонента в структуре педагогической одаренности будущих учителей. В работе анализируются данные экспериментального исследования особенностей и детерминации мотивации достижения и ситуативной самоактуализации у педагогически одаренных будущих учителей. Представлен вариант факторной организации педагогической одаренности будущих учителей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\2.pdf

Дод.точки доступу:
Потоцкая, И. С. (старший преподаватель кафедры психологии)

Знайти схожі

9.


    Дідик, Н. М. (кандидат психологічних наук; старший викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи).
    Результати емпіричного дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів / Н. М. Дідик // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 12-19 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
особистісна зрілість -- личностная зрелость -- професійно значуща характеристика -- профессионально значимая характеристика -- майбутні психологи -- будущие психологи -- моделі професійно значущої характеристики -- модели профессионально значимой характеристики -- критерії професійно значущої характеристики -- критерии профессионально значимой характеристики -- показники професійно значущої характеристики -- показатели профессионально значимой характеристики -- рівні професійно значущої характеристики -- уровни профессионально значимой характеристики -- моральність -- моральность -- саморегуляція -- саморегуляция -- креативність -- креативность -- самосприйняття -- самовосприятие -- самоактуалізація -- самоактуализация -- Его-ідентичність -- Эго-идентичность
Анотація: Проаналізовано результати еміричного дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів. Обгрунтовано критерії, показники та рівні її розвитку. Описано особливості вираженості професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів на різних курсах навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\3.pdf

Дод.точки доступу:
Шкала ясності Я-концепції, методика \о ней\

Знайти схожі

10.


    Мусина, В. П. (кандидат психологических наук; доцент кафедры общей и дифференциальной психологии).
    Изучение структуры профессиональной активности молодежи / В. П. Мусина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 19-27 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психология
   Психологія

   Отраслевая психология

   Галузева психологія

Кл.слова (ненормовані):
молодежь -- молодь -- профессиональная активность -- професійна активність -- опросники профессиональной активности -- опитувальники професійної активності -- диагностический инструментарий -- діагностичний інструментарій -- структура профессиональной активности -- структура професійної активності -- типы структуры профессиональной активности -- типи структури професійної активності
Анотація: Расскрываются особенности общих и индивидуальных типов структуры профессиональной активности молодежи, диагностированные при помощи авторского опросника.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\4.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)