Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.


    Сапрыкин, Д. Л.
    Значение и смысл понятия "образование" (на при мере немецкой философии конца XVIII - начала ХIX в.) / Д. Л. Сапрыкин // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 7. Философия. - 2008. - № 1. - С. 19-42 . - ISSN 0130-0091
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   06
   Л 89


    Калінічева, Г.
    Глобалізаційні виклики часу як детермінанта модернізаційних змін у системи вищої освіти України / Г. Калінічева // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 607: Філософські науки. - С. 90-97
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ВИЩА ОСВІТА

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   06
   Л89


    Савельєв, В.
    Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої освіти іболонський процес / В. Савельєв // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. - № 661 : Філософські науки. - С. 127-129
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ -- ВИЩА ОСВІТА -- болонський процес


Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Рябченко, Володимир.
    Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58в2
Рубрики: философия образования
   філософія освіти

   социология образования

   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- студенти -- соціалізація -- навчання -- виховання -- вищі заклади освіти -- виховне середовище
Анотація: Поняттєво-термінологічний апарат є своєрідною мовою певної науки чи комплексу наук. Коли в ключові поняття наукової мови закладаються суперечливі смсли, тоді виникають не лише семантичні бар'єри в комунікаціях відповідного наукового співтовариства, а й створюються методологічні колізії в пізнавальній діяльності та спільній практиці. Такий висновок спирається на семантичний аналіз понять "освіта", "навчання", "виховання" і "соціалізація", що й висвітлено в цій публікації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Поляков, М. В.
    Сучасний університет і філософія вищої освіти у ХХІ столітті / М. В. Поляков, В. С. Савчук // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 3-12 : табл.
УДК
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Украина
    Україна

    Австралия

    Австралія

    Дания

    Данія

    Франция

    Франція

    Германия

    Німеччина

    Япония

    Японія

    США

    Египет

    Єгипет

    Италия

    Італія

Кл.слова (ненормовані):
философия образования -- філософія освіти -- современный университет -- сучасний університет -- глобализация высшего образования -- глобалізація вищої освіти -- глобализационные процессы -- глобалізаційні процеси -- интернационализация высшего образования -- інтернаціоналізація вищої освіти -- массовизация высшего образования -- масовизація вищої освіти


Дод.точки доступу:
Савчук, В. С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Романенко, М. І.
    Парадигмальний підхід до інтерперетації предмету філософії освіти / М. І. Романенко // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 111-116
УДК
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
философия образования -- філософія освіти -- парадигмальный подход -- парадигмальний підхід -- философско-образовательная парадигма -- філософсько-освітня парадигма -- парадигмальные основы развития образования -- парадигмальні основи розвитку освіти -- парадигмы образования -- парадигми освіти -- философско-образовательная ситуация -- філософсько-освітня ситуація

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ганаба, Світлана Олександрівна (кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О. Ганаба // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- постфігуративна культура -- навчальна діяльність -- содержание обучения -- постфигуративная культура -- учебная деятельность -- соціокультурні зміни -- социокультурные изменения -- плинна модерність -- текущая модерность -- погляди вчених -- взгляды ученых
Анотація: Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Дод.точки доступу:
Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\

Знайти схожі

8.


    Стеценко, Катерина Володимирівна (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. В. Стеценко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 107-111. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- емпірізм -- філософія емпірізма -- философия эмпиризма -- освіта Великої Британії -- виховний процес -- освітній процес -- философия образования -- эмпиризм -- образование Великой Британии -- воспитательнный процесс -- образовательный процесс -- образование за рубежом -- освіта за кордоном
Анотація: Проаналізовано становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії.


Дод.точки доступу:
Бекон, Френк (англійський філософ) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Кремень, Василь Григорович (доктор філософських наук; професор; Президент НАПН України; академік НАН України та НАПН України; Заслужений діяч науки і техники України).
    Інноваційні аспекти освітньої діяльності / В. Г. Кремень // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Инновации в образовании

   Інновації в освіті

Кл.слова (ненормовані):
національна система освіти -- зміст освіти -- інновації в освіті -- освітня діяльність -- науково-технічна творчість -- філософія освіти -- концепція стійкого розвитку -- национальная система образования -- содержание образования -- инновации в образовании -- образовательная деятельность -- научно-техническое творчество -- философия образования -- концепция устойчивого развития
Анотація: Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

10.


    Похресник, Анатолій (кандидат філософських наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України).
    Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- національна освіта -- криза виховання -- надвисокі технології -- освітні системи -- философия образования -- национальное образование -- кризис воспитания -- сверхвысокие технологии
Анотація: Наголошено на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)