Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
36
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-36
>
1.
Сапрыкин, Д. Л.
Значение и смысл понятия "образование" (на при мере немецкой философии конца XVIII - начала ХIX в.) / Д. Л. Сапрыкин> // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 7. Философия. - 2008. -
№ 1
. - С. 19-42 . - ISSN 0130-0091
УДК
130.11.1
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТИ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
--
ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТИ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
06
Л 89
Калінічева, Г.
Глобалізаційні виклики часу як детермінанта модернізаційних змін у системи вищої
освіти
України / Г. Калінічева> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. -
№ 607
: Філософські науки. - С. 90-97
УДК
130.11.1
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТИ
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
--
ВИЩА ОСВІТА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
06
Л89
Савельєв, В.
Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої
освіти
іболонський процес / В. Савельєв> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. -
№ 661
: Філософські науки. - С. 127-129
УДК
130.11
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТИ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
--
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
--
БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС
--
ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТИ
--
ВИЩА ОСВІТА
--
болонський процес
Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Рябченко, Володимир
.
Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 1
. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.58в2
Рубрики:
философия образования
філософія
освіти
социология образования
соціологія
освіти
Кл.слова (ненормовані):
особистість
--
студенти
--
соціалізація
--
навчання
--
виховання
--
вищі заклади
освіти
--
виховне середовище
Анотація:
Поняттєво-термінологічний апарат є своєрідною мовою певної науки чи комплексу наук. Коли в ключові поняття наукової мови закладаються суперечливі смсли, тоді виникають не лише семантичні бар'єри в комунікаціях відповідного наукового співтовариства, а й створюються методологічні колізії в пізнавальній діяльності та спільній практиці. Такий висновок спирається на семантичний аналіз понять "освіта", "навчання", "виховання" і "соціалізація", що й висвітлено в цій публікації.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Поляков, М. В.
Сучасний університет і
філософія
вищої
освіти
у ХХІ столітті / М. В. Поляков, В. С. Савчук> // Вісник Дніпропетровського університету.
Філософія
. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. -
Вип. 15
. - С. 3-12 : табл.
УДК
1:37
Рубрики:
Философия образования
Філософія
освіти
Украина
Україна
Австралия
Австралія
Дания
Данія
Франция
Франція
Германия
Німеччина
Япония
Японія
США
Египет
Єгипет
Италия
Італія
Кл.слова (ненормовані):
философия образования
--
філософія
освіти
--
современный университет
--
сучасний університет
--
глобализация высшего образования
--
глобалізація вищої
освіти
--
глобализационные процессы
--
глобалізаційні процеси
--
интернационализация высшего образования
--
інтернаціоналізація вищої
освіти
--
массовизация высшего образования
--
масовизація вищої
освіти
Дод.точки доступу:
Савчук, В. С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Романенко, М. І.
Парадигмальний підхід до інтерперетації предмету філософії
освіти
/ М. І. Романенко> // Вісник Дніпропетровського університету.
Філософія
. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. -
Вип. 15
. - С. 111-116
УДК
1:37
Рубрики:
Философия образования
Філософія
освіти
Кл.слова (ненормовані):
философия образования
--
філософія
освіти
--
парадигмальный подход
--
парадигмальний підхід
--
философско-образовательная парадигма
--
філософсько-освітня парадигма
--
парадигмальные основы развития образования
--
парадигмальні основи розвитку
освіти
--
парадигмы образования
--
парадигми
освіти
--
философско-образовательная ситуация
--
філософсько-освітня ситуація
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Ганаба, Світлана Олександрівна
(кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О. Ганаба> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 3
. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія
освіти
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання
--
постфігуративна культура
--
навчальна діяльність
--
содержание обучения
--
постфигуративная культура
--
учебная деятельность
--
соціокультурні зміни
--
социокультурные изменения
--
плинна модерність
--
текущая модерность
--
погляди вчених
--
взгляды ученых
Анотація:
Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Дод.точки доступу:
Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Стеценко, Катерина Володимирівна
(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
Філософія
емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. В. Стеценко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 4
. - С. 107-111. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія
освіти
Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
філософія
освіти
--
емпірізм
--
філософія
емпірізма
--
философия эмпиризма
--
освіта Великої Британії
--
виховний процес
--
освітній процес
--
философия образования
--
эмпиризм
--
образование Великой Британии
--
воспитательнный процесс
--
образовательный процесс
--
образование за рубежом
--
освіта за кордоном
Анотація:
Проаналізовано становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію
освіти
Великої Британії.
Дод.точки доступу:
Бекон, Френк (англійський філософ) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Кремень, Василь Григорович
(доктор філософських наук; професор; Президент НАПН України; академік НАН України та НАПН України; Заслужений діяч науки і техники України).
Інноваційні аспекти освітньої діяльності / В. Г. Кремень> // Теорія і практика управління соціальними системами:
філософія
, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія
освіти
Инновации в образовании
Інновації в освіті
Кл.слова (ненормовані):
національна система
освіти
--
зміст
освіти
--
інновації в освіті
--
освітня діяльність
--
науково-технічна творчість
--
філософія
освіти
--
концепція стійкого розвитку
--
национальная система образования
--
содержание образования
--
инновации в образовании
--
образовательная деятельность
--
научно-техническое творчество
--
философия образования
--
концепция устойчивого развития
Анотація:
Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи
освіти
.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Знайти схожі
>
10.
Похресник, Анатолій
(кандидат філософських наук; доцент; Інститут вищої
освіти
НАПН України).
Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 1
. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія
освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія
освіти
--
національна освіта
--
криза виховання
--
надвисокі технології
--
освітні системи
--
философия образования
--
национальное образование
--
кризис воспитания
--
сверхвысокие технологии
Анотація:
Наголошено на підвищенні суспільного значення ролі філософії
освіти
у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-36
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)