Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бойко, Алла@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка; член-кореспондент АПН України).
    Стратегія-упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 3-9 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна теорія -- методологія освіти -- педагогічна наука -- передовий педагогічний досвід -- педагогічна діяльність вчителя -- інноваційні педагогічні технології -- педагогічні технології -- класифікація педагогічних досліджень -- фундаментальні педагогічні дослідження -- прикладні дослідження -- теорія-практика -- інноваційні технології -- етапи впровадження інновацій -- процес упровадження нового -- впровадження нового -- педагогическая теория -- методология образования -- педагогическая наука -- передовой педагогический опыт -- педагогическая деятельность учителя -- инновационные педагогические технологии -- педагогические технологии -- классификация педагогичесских исследований -- фундаментальные педагогические исследования -- прикладные исследования -- теория-практика -- инновационные технологии -- этапы внедрения инноваций -- внедрение нового
Анотація: Про вдосконалення педагогічного процесу на наукових засадах, про впровадження у їхню практику останніх досягнень науки, новітніх дидактичних і вихлвних технологій, передового досвіду.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач кафедри педагогіки і андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка).
    Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- педагогическая инноватика -- інновації -- инновации -- досягнення педагогічної науки -- достижения педагогической науки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічна наука -- педагогическая наука -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічна теорія -- педагогическая теория -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность
Анотація: Обгрунтовано специфіку співвідношення педагогічної теорії і практики в умовах модернізації системи освіти України. Доведено, що упровадження педагогічних інновацій є головним чинником оптимізації їх співвідношення. Охарактеризовано найбільш значущі для практики праці вчених та діяльність з упровадження інновацій Національної академії педагогічних наук України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Степаненко, Микола (доктор педагогічних наук; професор; ректор).
    Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність : до 125-річниці від дня народження видатного українського педагога / М. Степаненко, А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 23-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні концепції -- педагогические концепции -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- колектив і особистість -- коллектив и личность -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: На теоретико-методологічному рівні обгрунтовано педагогічну концепцію А. С. Макаренка в контексті розвитку світової педагогічної думки. Розкрито сучасні підходи до вивчення його творчої спадщини, а також здійснено аналіз деяких аспектів основної проблеми педагогічної системи А. С. Макаренка-проблеми колективу і особистості.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Бойко, Алла (доктор педагогічних аук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач кафедри загальної педагогіки та андрагогіки); Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України).
    Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 21-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- професійні взаємини педагогів -- профессиональные взаимоотношения педагогов -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- біографії педагогів -- биографии педагогов -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- мета виховання -- цель воспитания -- зміст виховання -- содержание воспитания -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- наукові позиції педагогів -- научные позиции педагогов
Анотація: Охарактеризовано зв'язок Г. Ващенка і А. Макаренка з Полтавським національним педагогічним університетом. Розкрито обставини їхньої зустрічі та еволюція відносин двох полтавських педагогів світового рівня. Обгрунтовано спільне і відмінне в їхньому світогляді й творчості. Проаналізовано ці професійні взаємини у ретроспективі та проекції на сьогодення. Доведено доцільність використання висновків і узагальнень Г. Ващенка в умовах сучасної освітньої реформи.


Дод.точки доступу:
Ващенко, Григорій (педагог ; 1878-1967) \о нем\; Макаренко, А. С. (педагог; писатель ; 1888-1939) \о нем\; Полтавський національний педагогічний університет \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)