Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Бондаренко, Юрій@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
38
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-38
>
1.
Бондаренко
,
Юрій
Феноменальна та рутинна історія у прозі Миколи Хвильового: зони кофліктів і небезпек /
Юрій
Бондаренко
> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 74-81. - Бібліографія : С.81 : 11 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A821.161.2"19"
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение, 20 ст. поч.
Кл.слова (ненормовані):
идеационность
--
историческая динамика
--
исторические конфликты
--
историческое развитие
--
ідеаційність
--
історична динаміка
--
історичний розвиток
--
історичні кофлікти
--
конфликт в художественном произведении
--
конфлікт в художньому творі
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
проза
--
революционные процессы
--
революційні процеси
--
рутинна історія
--
рутинная история
--
сенситивність
--
сенситивность
--
символическая автобиография
--
символічна автобіографія
--
структури повсякденності
--
структуры повседневности
--
украинская литература
--
українська література
--
феноменальна історія
--
феноменальная история
Анотація:
Висвітлено один з тематичних спектрів прозової спадщини Миколи Хвильового - конфлікт між феноменальною та рутинною дійсністю (поняття "рутинна історія" трактується так, як у французького історика Фернана Броделя). Кожне з явищ має для автора свою прир оду: феноменальне в історії народжується як наслідок пориву людства до ідеального, рутинне поглинає, нейтралізує феноменальні здобутки. Їх протистояння підтримує історичну динаміку, яка має у творчості письменника прогнозовано коловоротний характер - п остійну взаємозаміну двох типів епох.
Дод.точки доступу:
Хвильовий, Микола \о нем\; Бродель, Фернан \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко
,
Юрій
(доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. Миголя Гоголя).
Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholique") / Ю.
Бондаренко
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 22-25. - Література : С.25 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"191"
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього твору
--
аналіз художнього тексту в школі
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
сюжетно-концептуальний аналіз
--
сюжетно-концептуальный анализ
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті розкрито теоретичні основи сюжетно-концептуального аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей.
Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга (1863-1942) \о ней\; Кобылянская, Ольга (1863-1942) \о ней\
Знайти схожі
>
3.
Бондаренко
,
Юрій
(професор Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя).
Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю.
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 12-15. - Література : С.15 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього твору
--
аналіз художнього тексту в школі
--
конфликт в художественном произведении
--
конфлікт в художньому творі
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
--
художественный конфликт
--
художній конфлікт
Анотація:
У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "художній конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту.
Знайти схожі
>
4.
Бондаренко
,
Юрій
.
Роман-хроніка Уласа Самчука "Марія": Україна між космосом та історією / Ю.
Бондаренко
> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 25-33. - Бібліографія : С.33 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
екзистенційні мотиви в літературі
--
историзм
--
історизм
--
картина мира художественная
--
картина світу художня
--
космизм
--
космізм
--
мировоззренческие концепты
--
мировоззренческие ориентации
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
роман-хроника
--
роман-хроніка
--
світоглядні концепти
--
світоглядні орієнтації
--
украинская литература
--
українська література
--
экзистенциальные мотивы в литературе
Анотація:
У статті розкрито світоглядні основи роману У. Самчука "Марія". Досліджується конфлікт між космізмом та історизмом як засадничий елемент у тематизуванні дійсності письменником. Зроблено спробу виявити концептуальний погляд митця на українські реалії першої половини ХХ ст.
Дод.точки доступу:
Самчук, Улас (письменник ; 1905-1987) \о нем\; Марія, роман-хроніка \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Бондаренко
,
Юрій
(доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені М. Гоголя).
Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю.
Бондаренко
> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 6
. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення теоретико-літературних понять в школі
--
изучение теоретико-литературных понятий в школе
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
образ-персонаж
--
сюжет
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Описано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету.
Знайти схожі
>
6.
Бондаренко
,
Юрій
(доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі /
Юрій
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 11
. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
концептуально-образний аналіз
--
концептуально-образный анализ
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Розкриті теоретичні основи концептуально-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, продемонстроване відповідне планування тематики уроків, психологічно обгрунтована діяльність школярів.
Знайти схожі
>
7.
Бондаренко
,
Юрій
(професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі /
Юрій
Бондаренко
> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 8
. - С. 38-41. - Література : С.41 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
концептуальный анализ
--
лингвоконцептуальный анализ текста
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
сюжетно-концептуальний аналіз
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Запропоновано методику вивчення художнього твору на основі комбінування елементів мовного і проблемно-тематичного аналізу.
Знайти схожі
>
8.
Бондаренко
,
Юрій
(доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
Як осягнути "терни" і "зірки" Івана Багряного [Текст] : рецензия / Ю.
Бондаренко
> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства осівти і науки, молоді та спорту України. - 2012. -
№ 8
. - С. 63-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Куцевол, Ольга. "Народився він для бою..." : вивчення творчості Івана Багряного в школі / О. Куцевол. - Вінниця: ТОВ "Ландо ЛТД", 2011.
. - ISSN 0130-5263
ББК
83.3(4 укр)6
Рубрики:
Українська література, 20 ст.
Украинская литература, 20 ст.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
українська література
--
письменники України
--
викладання літератури
--
шкільна освіта
--
навчальні посібники
--
украинская литература
--
писатели Украины
--
преподавание литературы
--
школьное образование
--
учебные пособия
--
рецензії на учбові посібники
--
рецензии на учебные пособия
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (поет ; 1909-1963) \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (03.09.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
9.
Бондаренко
,
Юрій
(доктор педагогічних наук: професор Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя).
Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку / Ю.
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 11-14. - Література : С.14 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять в школі
--
вчинок
--
изучение теоретико-литературных понятий в школе
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
образ-персонаж
--
персонажи
--
персонажі
--
поступок
--
психологические основы обучения
--
психология поступка
--
психологічні засади навчання
--
психологія вчинку
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів на основі психології вчинку. автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, вивчення його духовного потен ціалу через осмислення учнями зображених дій.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара
Знайти схожі
>
10.
Бондаренко
,
Юрій
(доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
Статусно-рольова характеристика персонажів на уроках літератури / Ю.
Бондаренко
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 17-20. - Література : С.20 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персонажи
--
статусно-ролевая характеристика персонажа
--
статусно-рольова характеристика персонажа
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Здійснено спробу розширити уявлення про індивідуальну характеристику персонажа на уроках словесності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-38
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)