Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Десятов, Дмитро@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання навчальних можливостей YouТube на уроках історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 1. - С. 19-21
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
YouTube -- Ютуб -- відеосвідчення -- відеоматеріали -- методика запису відеосвідчення -- складання історичних коментарів -- навчальні відеоматеріали -- методика викладання історії -- видеосвидетельства -- видеоматериалы -- методика записи видеосвидетельств -- составление исторических комментариев -- обучающие видеоматериалы -- методика преподавания истории -- интернет-сервисы -- інтернет-сервіси
Анотація: Методика створення, пошуку та використання навчальних відеоматеріалів з файлообмінного інтернет-сервісу YouTube.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Знайти схожі

2.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання веб-квесту як методу розвитку дослідницьких умінь учнів у процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 9. - С. 22-25 : рис. - Библиогр.: с. 25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- інтернет -- методика навчання історії -- мережеві технології -- комп`ютери у навчанні історії -- метод проектів -- програмно-педагогічні засоби -- метод веб-квесту -- структура веб-квесту -- види веб-квесту -- веб-квест -- модель веб-квеста -- інноваційні методи навчання -- міжпредметний веб-квест -- інтерактивні методи навчання -- процесс обучения -- интернет -- методика преподавания истории -- сетевые технологии -- компьютеры в обученни истории -- метод проектов -- програмно-педагогические способы -- метод веб-квеста -- структура веб-квеста -- виды веб-квеста -- модель веб-квеста -- инновационные методы обучения -- межпредметный веб-квест -- интерактивные методы обучения
Анотація: Використання веб-квесту на уроках історії як засобу інноваційної методики.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.11.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання політичних карикатур на інтегрованому уроці всесвітньої історії й англійської мови [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - №11-12. - С. 45-47. - Бібліогр.: с. 47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання історії -- політичні карикатури -- карикатури-ілюстрації -- карикатури-характеристики -- карикатура-портрет -- карикатура-символ -- інтегровані уроки -- англійська мова -- всесвітня історія -- методика преподавания истории -- политические карикатуры -- карикатуры-иллюстрации -- карикатуры-характеристики -- карикатура-портрет -- карикатура-символ -- интегрированные уроки -- английский язык -- всемирная история
Анотація: Про використання політичних карикатур на інтегрованих уроках всесвітньої історії та англійської мови.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (17.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання мережевого геосервісу Google- maps в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-метдичний журнал для вчителів. - 2013. - № 6. - С. 22-24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
викладаня історії -- компетентності учнів -- просторова компетентність -- інноваційні методи навчання -- учбові предмети -- інтернет-сервіси -- інтернет-карти -- електронні карти -- комп'ютерні технології навчання -- використання інтернет-технологій в навчанні -- інтернет-технології -- преподавание истории -- компетентности учеников -- пространственая компетентность -- инновационные методы обучения -- интернет-сервисы -- интернет-карты -- электронные карты -- компьютерные технологи обучения -- использование интернет-технологий в обучении -- интернет-технологии -- учебные предметы -- Google-maps
Анотація: Різноманітні способи використання інтернет-сервісу Google-maps при викладання історії у школі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровсьа обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.08.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 7-8. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання історії -- мережеві технології -- кооперативне навчання -- методика навчання історії -- інтерактивні технології -- мережеві сервіси -- Google-диск -- кооперативний текст -- кооперативні презентації -- кооперативні таблиці -- кооперативні малюнки -- кооперативні тести -- прооцес обучения истории -- сетевые технологии -- кооперативное обучение -- методика обучения истории -- интерактивные технологии -- сетевые сервисы -- Google-диск -- кооперативные тексты -- кооперативные презентации -- кооперативные таблицы -- кооперативные рисунки -- кооперативные тесты
Анотація: Застосування мережевих технологій дозволяє наповнити кооперативну діяльність школярів новим змістом шляхом створення унікалного середовища для колектив колективного навчання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання дидактичного потенціалу віртуальної навчальної спільноти у процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов, А. Сизова // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. - № 1-2. - С. 45-49 : табл. - Бібліогр.: с. 49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- використання інтернет технологій у навчанні -- использование интернет технологий в обучении -- використання технологій веб 2.0 у навчанні -- использование технологий веб 2.0 в обучении -- використання соціальних мереж у навчанні -- использование социальных сетей в обучении -- мережеві технології -- сетевые технологии -- використання мережевих технологій у навчанні -- использование сетевых технологий в обучении -- мережеві спільноти -- сетевые сообщества -- освітні мережеві спільноти -- образовательные сетевые сообщества
Анотація: Про технологію використання освітніх мережевих спільнот у найпопулярніших соціальних мережах при вивченні навчальних предметів (зокрема й історії).

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Сизова, Анна (вчитель історії та правознавства Первомайського НВК "ЗОШ І-ІІ ст. № 15 - колегіум")
Є примірники у відділах:
ЧЗ (17.04.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)