Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Зайцева, Алла@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Зайцева, Алла (аспірантка).
    Споживча проекція управління доданою вартістю / А. Зайцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- додана вартість -- споживчи аспекти -- споживча проекція -- маркетинговая деятельность -- добавленная стоимость -- потребительские аспекты -- потребительская проекция -- пропозиція вартості -- предложение стоимости
Анотація: Обгрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)