Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Кірієнко, А. Б.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Кірієнко, А. Б. (магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа -- масова культура -- масс-медиа -- массовая культура -- социальная реклама -- социология массовых коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна реклама -- соціологія масових комунікацій -- соціологія реклами
Анотація: Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)