Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лилик, Мар’яна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Лилик, Мар’яна.
    Золотий PROпеллер / М. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 39-43 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
премії -- цифрові комунікації -- маркетингові послуги -- реклама -- номінації -- соціальні проекти -- премии -- цифровые коммуникации -- номинации -- социальные проекты
Анотація: 9-го листопада відбулась 10-та ювілейна премія у сфері маркетингових послуг "Золотий PROпеллер".


Дод.точки доступу:
Премія у сфері маркетингових послуг "Золотий PROпеллер" \о ней\; Золотий PROпеллер, премія у сфері маркетингових послуг \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лилик, Мар’яна.
    Представники компанії залишаються кращими продавцями косметики в епоху диджитал технологій / М. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 36-37 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринок косметики -- рынок косметики -- косметические компании -- косметичні компанії -- канали продажу -- каналы продаж
Анотація: Відбулася зустріч журналістів з генеральним директором компанії Avon в Україні та Грузії Оленою Старковою.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
AVON, компания \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Лилик, Мар’яна.
    11-та премія PRoпеллер 2013 / М. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 4-9 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні премії -- международные премии -- маркетингові послуги -- маркетинговые услуги -- лауреати премій -- лауреаты премий -- компанії -- компании -- бренди -- бренды -- презентації товарів -- презентации товаров
Анотація: 15 листопада 2013-го року відбулася 11-та міжнародна премія у сфері маркетингових послуг «Золотий PRопеллер».

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Золотий PRопеллер, міжнародна премія \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Лилик, Сергій (керівник дослідницьких програм).
    Орієнтація на задоволенність споживачів освітніх послуг: шляхи реформування юридичної освіти в Україні [] / С. Лилик, М. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 6. - С. 64-70 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
ринкові відносини -- рыночные отношения -- освітні послуги -- образовательные услуги -- система освіти -- система образования -- потреби споживачей -- потребности потребителей -- юридична освіта -- юридическое образование
Анотація: Визначена орієнтованість навчальних закладів не задоволення потреб споживачів освітніх послуг якими є работодавці, студенти, учні та їх батьки.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Лилик, Мар’яна (аспірантка)

Знайти схожі

5.


    Лилик, Мар’яна.
    Передання ноу-хау малим і середнім підприємствам в Україні, Грузії та України [] / М. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 6. - С. 40-41 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
малі підприємства -- малые предприятия -- малий бізнес -- малый бизнес -- середній бізнес -- средний бизнес -- субсидії -- субсидии -- международные конференции -- міжнародні конференції
Анотація: 27-го листопада в Києві відбулася Міжнародна конференція "Передання ноу-хау малим і середнім підприємствам в Україні, Грузії та Молдові".

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Передання ноу-хау малим і середнім підприємствам в Україні, Грузії та Молдові, міжнародна конференція \о ней\

Знайти схожі

6.


    Лилик, Мар’яна.
    Міжнародний форум "Принципи дуальності впровадження в систему освіти в Україні" [Текст] / М. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 54-59 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- экономика знаний -- інновації -- инновации -- система освіти -- система образования -- дуальність впровадження -- дуальность внедрения -- міжнародні форуми -- международные форумы -- дуальна освіта -- дуальное образование -- принципи дуальності -- принципы дуальности -- учасники форумів -- участники форумов -- матеріали форумів -- материалы форумов -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Підсумки Міжнародного форуму "Принципи дуальності впровадження в систему освіти в Україні".


Дод.точки доступу:
Кретович, Світлана (головний спеціаліст відділу інформаційно-аналітичної роботи) \о ней\; Гофштеттер, Гельмут (професор економіки; Інститут економіки і права; Берлін) \о нем\; Тутліс, Відмантис (Університет Вітауласа Великого) \о нем\; Міжнародний форум "Принципи дуальності впровадження в систему освіти в Україні" \о нем\; Принципи дуальності впровадження в систему освіти в Україні, міжнародний форум \о нем\

Знайти схожі

7.


    Лилик, Мар’яна.
    Огляд закордонних досліджень впливу зовнішньої реклами на безпеку дорожнього руху [Текст] / Мар’яна Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 14-23 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- методи досліджень -- методы исследований -- вплив реклами -- влияние рекламы -- безпека дорожнього руху -- зовнішня реклама -- безопасность дорожного движения -- внешняя реклама -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід
Анотація: Проаналізовані найвідоміші дослідження впливу зовнішньої реклами на безпеку руху на дорогах.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)