Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Савченко, Юлія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Савченко, Юлія (аспірант кафедри управління, адміністративного права і процесу та адміністративної діяльності).
    Адміністративно-правові аспекти визначення інформації в контексті Податкового кодексу в Україні / Ю. Савченко // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2013. - № 5. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401.11
Рубрики: Право
   Інформаційне право

   Информационное право

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні відносини -- информационные отношения -- податкова інформація -- налоговая информация -- митна інформація -- таможенная информация -- інформаційна діяльність -- информационная деятельность -- міжнародний обмін -- международный обмен -- інформаційно-аналітичне забезпечення -- информационно-аналитическое обеспечение -- письмовий запит про надання інформації -- письменный запрос о предоставлении информации -- обмін податковою інформацією -- обмен налоговой информацией
Анотація: Аналізується податкова інформація та визначаються її особливості в діяльності органів, що здійснюють контроль за дотриманням податкового законодавства.


Дод.точки доступу:
Податковий кодекс України \о произв.\; Налоговый кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

2.
339.138
С 13


    Савченко, Юлія (провідний спеціалист по з’язкам з громадськістю).
    Соціальні мережі як інструмент управління репутацією [] / Ю. Савченко // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 17-18 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
социальные сети -- інструменти управління -- управління репутацією -- инструменты управления -- управление репутацией -- інтернет -- интернет -- реклама -- соціальні мережі
Анотація: Розглянуто умови, за якими соціальні мережі можна використовувати як інструмент управління репутаціею.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)