Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сокол, Михайло@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


   
    ХІ Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 4-9 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні конференції -- маркетингові дослідження -- международные конференции -- маркетинговые исследования -- маркетинговий менеджмент
Анотація: 22-23 жовтня 2010 р. відбулась ХІ Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні".


Дод.точки доступу:
Мних, Ольга \о ней\; Сокол, Михайло \о нем\; Маркетинг в Україні, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Сокол, Михайло (директор департаменту стратегічного маркетингку і розвитку бізнесу корпорації "Богдан").
    Авторинок України: прогноз на 2012 рік / М. Сокол // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 34-38 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка, 2012 р.
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
авторынок -- авторинок -- ринки автомобілів -- рынки автомобилей -- прогнози ринку -- маркетингові дослідження -- автомобільне кредитування -- легкові автомобілі -- прогнозы рынка -- автомобильное кредитование -- интервью -- интрерв’ю
Анотація: Інтерв’ю з директором департаменту стратегічного маркетингку і розвитку бізнесу корпорації "Богдан" Михайлом Соколом щодо прогнозів ринку легкових авто на 2012 рік.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Сокол, Михайло (директор департаменту стратегічного маркетингу та розвитку корпорації "Богдан").
    Українська класифікація легкових автомобілів / М. Сокол, Г. Ханенко // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. - № 1. - С. 33-37. - 2 табл.
Рубрики: Маркетинг
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
легкові автобомілі -- легковые автомобили -- ринок легкових автомобілів -- рынок легковых автомобилей -- класифікація легкових автомобілів -- классификация легковых автомобилей -- модельний ряд -- модельный ряд -- системи класифікації автівок -- системы классификации леговых автомобилей


Дод.точки доступу:
Ханенко, Григорій (начальник відділу стратегічного маркетингу ринків легкових автомобілів корпорації "Богдан")

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)