Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Убейволк, О. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Убейволк, О. О. (старший викладач кафедри ділової комунікації Запорізького національного університету).
    Конфлікт як прояв соціальної комунікації / О. О. Убейволк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 5. - С. 107-111. - Бібліографія : С.111 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
конфликтология -- конфліктологія -- противоположности в конфликте -- протилежності у конфлікті -- социальная коммуникация -- социальное взаимодействие -- социальный конфликт -- соціальна взаємодія -- соціальна комунікація -- соціальний конфлікт -- типи конфліктів -- типы конфликтов
Анотація: Аналізується конфлікт як соціальний феномен. Доводиться, що через такі базові властивості, як ворожість - гуманність, стихійність - керованість, рівність - зверхність, випадковість - детермінованість конфлікти діють в усіх сферах суспільного життя.


Знайти схожі

2.


    Убейволк, О. О. (кандидат філософських наук ; старший викладач Запорізького національного університету).
    Соціальний капітал як підгрунтя консенсусних відносин у розвитку ділових комунікацій / О. О. Убейволк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 107-112. - Бібліографія: С.111-112 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-коммуникации -- бізнес-комунікації -- деловая репутация -- ділова комунікація -- ділова репутація -- доверие -- довіра -- коммуникации -- коммуникация деловая -- комунікації -- консенсус -- конфликт -- конфлікт -- репутация как социальный феномен -- репутація як соціальний феномен -- ритуал как социально-культурный феномен -- социальное доверие -- социальный капитал -- социология управления -- соціальна довіра -- соціальний капітал -- соціологія управління
Анотація: Аналізується специфіка соціального капіталу через з'ясування його джерел, типів і форм. Доводиться, що, будучи підгрунтям консенсусних відносин у розвитку ділових комунікацій, соціальний капітал проходить три етапи свого формування і, відпові дно, проявляється у трьох різних типах (індивідуальний, організаційний, громадський), що співвідносяться з трьома рівнями довіри (мінімальний, функціональний, інституційний).


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)