Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Убейволк, О. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Убейволк
, О. О.
(старший викладач кафедри ділової комунікації Запорізького національного університету).
Конфлікт як прояв соціальної комунікації / О. О.
Убейволк
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 5
. - С. 107-111. - Бібліографія : С.111 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316:32
ББК
60.52
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
конфликтология
--
конфліктологія
--
противоположности в конфликте
--
протилежності у конфлікті
--
социальная коммуникация
--
социальное взаимодействие
--
социальный конфликт
--
соціальна взаємодія
--
соціальна комунікація
--
соціальний конфлікт
--
типи конфліктів
--
типы конфликтов
Анотація:
Аналізується конфлікт як соціальний феномен. Доводиться, що через такі базові властивості, як ворожість - гуманність, стихійність - керованість, рівність - зверхність, випадковість - детермінованість конфлікти діють в усіх сферах суспільного життя.
Знайти схожі
>
2.
Убейволк
, О. О.
(кандидат філософських наук ; старший викладач Запорізького національного університету).
Соціальний капітал як підгрунтя консенсусних відносин у розвитку ділових комунікацій / О. О.
Убейволк
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 6
. - С. 107-112. - Бібліографія: С.111-112 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-коммуникации
--
бізнес-комунікації
--
деловая репутация
--
ділова комунікація
--
ділова репутація
--
доверие
--
довіра
--
коммуникации
--
коммуникация деловая
--
комунікації
--
консенсус
--
конфликт
--
конфлікт
--
репутация как социальный феномен
--
репутація як соціальний феномен
--
ритуал как социально-культурный феномен
--
социальное доверие
--
социальный капитал
--
социология управления
--
соціальна довіра
--
соціальний капітал
--
соціологія управління
Анотація:
Аналізується специфіка соціального капіталу через з'ясування його джерел, типів і форм. Доводиться, що, будучи підгрунтям консенсусних відносин у розвитку ділових комунікацій, соціальний капітал проходить три етапи свого формування і, відпові дно, проявляється у трьох різних типах (індивідуальний, організаційний, громадський), що співвідносяться з трьома рівнями довіри (мінімальний, функціональний, інституційний).
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)