Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вищі школи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   37
   П 78


    Баран, Р. Т.
    Філософсько-методологічні засади розробки типових програм навчального курсу "Юридична відповідальність на транспорті" / Р. Баран, Л. Баран // Проблеми гуманізації освіти в контексті трансформації вищої школи України : монографія / за ред. Т.І. Власової. - Д. : АРТ-ПРЕС, 2008. - С. 88-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-966-348-144-9
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Ответственность

   Відповідальність

   Транспорт

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- труды ДИИТа -- праці дііту -- ЛФ -- філософсько-методологічні засади -- философско-методологические принципы -- юридична відповідальність -- юридическая ответственность -- навчальні курси -- учебные курсы -- відповідальність на транспорті -- ответственность на транспорте -- вищі школи -- вузы


Дод.точки доступу:
Баран, Л.М.; Баран, Л. Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Третій міжнародний бізнес-форум у КНЕУ [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 52-53 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- экономика знаний -- партнерські стосунки -- партнерские отношения -- бізнес-структури -- бизнес-структуры -- вищі школи -- вузы -- національна економіка -- национальная экономика -- міжнародні конкурси -- международные конкурсы
Анотація: Підсумки Третього міжнародного бізнес-форуму у КНЕУ.


Дод.точки доступу:
Наука-Бізнес-Освіта: стратегічне партнерство, міжнародний бізнес-форум \о нем\

Знайти схожі

3.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у європейській освітній і науковий простір; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; Київ).
    Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 35-61 : рис., а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- освітні правовідносини -- образовательные правоотношения -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- освітні програми -- образовательные программы -- реформування освіти -- реформирования образования -- вищі школи -- высшие школы -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- учіння протягом життя -- обучение в течение жизни -- міжнародні конференції -- международные конференции -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- результати учіння -- результаты обучения -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- образовательно-квалификационные уровни -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- стратегії навчання -- стратегии обучения -- додаток до дипломів -- приложения к дипломам -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- системи вищої освіти -- система высшего образования -- стандарти освіти -- стандарты образования
Анотація: Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов'язані з ним розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)