Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зовнішні консультанти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    ДіСтефано, Джон (керівник по дослідженням).
    Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Белл // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 70-78 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сучасні маркетологи -- современные маркетологи -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- ідеальний маркетолог -- идеальный маркетолог -- фактичний маркетолог -- фактический маркетолог -- професія маркетолога -- профессия маркетолога -- маркетинговий успіх -- маркетинговый успех -- вимирювання маркетигового успіху -- измерение маркетингового успеха -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- зовнішні консультанти -- внешние консультанты -- маркетингові вміння -- маркетинговые умения
Анотація: Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Хосфорд, Крістофер (начальник бюро східного узбережжя); Белл, Нік (віце-президент з корпоративного маркетингу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Лубенченко, О. Е. (кандидат економічних наук; доцент кафедри "Облік і аудит").
    Визначення факторів, що впливають на оцінку привабливості суб'єктів аудиту при наданні супутніх послуг [Текст] / О. Е. Лубенченко // Статистика України : науково-інформаційний журнал. - 2015. - № 4. - С. 69-75 : табл.; 2-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.052.8
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Аудит

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
консалтингові послуги -- консалтинговые услыги -- зовнішні консультанти -- внешние консультанты -- супутні аудиторські послуги -- сопутствующие аудиторские услуги -- якість послуги -- качкство услуги -- результативність -- результативность -- суб'єкти господарювання -- субъекты хозяйствования -- показники привабливості -- показатели привлекательности -- моделі EFQM -- привабливість супутніх послуг -- привлекательность сопутствующих услуг -- оцінка привабливості супутніх послуг -- оценка привлекательности сопутствующих услуг -- витрати аудиторських фірм -- затраты аудиторских фирм -- мінімальна вартість людино-години -- минимальная стоимость человеко-часа -- рентабельність -- рентабельность
Анотація: Виявлено фактори. що впливають на оцінку привабливості суб'єктів аудиту при наданні супутніх послуг. Розглянуто існуючі способи оцінки прийнятності консалтингових послуг із застосуванням інтегрального показника та моделі EFQM - моделі досконалості Європейського фонду управління якістю. Розглянуто визначення поняття "результативність".


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)