Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=классический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Новошинская, Любовь (кандидат экономических наук, Одесский государственный экономический университет).
    Маркетинг на финансовом рынке как закономерный результат дифференциации научного знания / Любовь Новошинская // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 11. - С. 62-66 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий маркетинг -- наукові дисципліни -- концепції маркетингу -- теорія маркетингу -- класичний маркетинг -- маркетингове управління -- розвиток маркетингу -- фінансовий ринок -- фондовий ринок -- фондові індекси -- цінні папери -- індекси національних ринків -- національні ринки -- финансовый маркетинг -- научные дисциплины -- концепции маркетинга -- теория маркетинга -- классический маркетинг -- маркетинговое управление -- развитие маркетинга -- финансовый рынок -- фондовый рынок -- фондовые индексы -- ценные бумаги -- индексы национальных рынков -- национальные рынки
Анотація: Рассматривается современная тенденция расширения концепции маркетинга, причины и закономерности его проникновения в сферу финансового рынка. Рассмотрен генезис трансформаций концепций маркетинга. Сформированы некоторые понятия, особенности и аргументы в пользу целесообразности и возможности развития маркетинга на финансовом рынке.


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф. \о нем\; Друкер, П. \о нем\; Лабмен, Ж. \о нем\; Ассель, Г. \о нем\; Виннер, Н. \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2195ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Воронецька, Ірина (кандидат економічних наук; Вінницький національний аграрний університет).
    Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 26-28 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.28
Рубрики: Економіка
   Економіка природних ресурсів, природокористування і охорони навколишнього середовища

   Экономика

   Экономика природных ресурсов, природопользования и охраны окружающей среды

Кл.слова (ненормовані):
економіка природних ресурсів -- природні ресурси -- економіка природокористування -- охорона навколишнього середовища -- аграрний сектор -- соціально-етичний маркетинг -- класичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- екобезпечна продукція -- аграрний маркетинг -- экономика природных ресурсов -- природные ресурсы -- экономика природопользования -- охрана окружающей среды -- аграрный сектор -- социально-этический маркетинг -- классический маркетинг -- экологический маркетинг -- экобезопасная продукция -- аграрный маркетинг
Анотація: Досліджено особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Запропоновано етапи розвитку екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Визначено концептуальні відмінності класичного та екологічного маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)