Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=контактный персонал<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Сагайдак, Михайло Петрович
(завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
Бренд контрактного
персонал
у у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
брендінг
--
трудовые ресурсы
--
трудові ресурси
--
внутренний маркетинг туризма
--
внутрішній маркетинг туризму
--
туристичний маркетинг
--
туристический маркетинг
--
контактный
персонал
--
контактний
персонал
--
персонал
ьные бренды
--
персонал
ьні бренди
--
туристические фирмы
--
туристичні фірми
--
фирменные бренды
--
фірмові бренди
Анотація:
Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг
персонал
у. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування
персонал
ьного бренду та визначено роль контактного
персонал
у у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Сагайдак, Михайло Петрович
(завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
Основні принципи побудови взаємовідносин з контрактним
персонал
ом в системі внутрішнього маркетингу / М. П. Сагайдак> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 9
. - С. 225-231 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290в7-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
внутренний маркетинг
--
внутрішній маркетинг
--
трудовые ресурсы предприятий
--
трудові ресурси підприємств
--
GEDP
--
компетентостые подходы
--
компетентісні підходи
--
контактный
персонал
--
контактний
персонал
--
принципиальные основы
--
принципові засади
--
системная эффективность
--
системна ефективність
--
управленческие системы
--
управлінські системи
Анотація:
Здійснено аналіз методичних засад до оцінювання контактного
персонал
у з використанням компетентнісного підходу і різних етапів життєвого циклу, а також задоволеності і лояльності як ключових показників ефективності системи внутрішнього маркетингу. За результатами проведеного дослідження визначено основні принципи побудови взаємовідносин з контактним
персонал
ом у системі внутрішнього маркетингу підприємства.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Ткачук, С. В.
(кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 220-228 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.442г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика бытового обслуживания населения
Економіка побутового обслуговування населення
Кл.слова (ненормовані):
контактный
персонал
--
контактний
персонал
--
теория маркетинга
--
теорія маркетингу
--
продуктовая политика
--
продуктова політика
--
процесс предоставления услуги
--
процес надання поcлуги
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
сервисные предприятия
--
сервісні підприємства
--
услуги
--
послуги
--
сфера послуг
--
сфера услуг
Анотація:
Проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Битнер, М.Д. (американский маркетолог) \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Ткачук, Світлана Валеріївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ).
Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 7
. - С. 194-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
330.352:338.46
ББК
65.49г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика непроизводственной сферы
Економіка невиробничої сфери
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Кл.слова (ненормовані):
контактный
персонал
--
контактний
персонал
--
робота з клієнтами
--
работа с клиентами
--
задоволеність споживача
--
удовлетворенность потребителей
--
маркетинг-микс
--
маркетинг-мікс
--
нематериальное производство
--
нематеріальне виробництво
--
процесс обслуживания
--
процес обслуговування
--
обслуговуючий
персонал
--
обслуживающий
персонал
--
якість обслуговуючого
персонал
у
--
качество обслуживающего
персонал
а
--
качество сервиса
--
якість сервісу
--
системные элементы
--
системні елементи
--
структура сфери услуг
--
структура сфери послуг
--
сфера услуг
--
сфера послуг
--
середовище надання послуг
--
среда оказания услуг
Анотація:
Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)