Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=контрактний персонал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м. Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу : порівняльний аналіз / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки = А82/2013/7 : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внешние потребители -- зовнішні споживачі -- внутренние потребители -- внутрішні споживачі -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- кадровый маркетинг -- кадровий маркетинг -- контрактный персонал -- контрактний персонал -- маркетинг персонала -- маркетинг персоналу -- терминология -- термінологія -- управление персоналом -- управління персоналом
Анотація: З метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 119-124 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- трудовые ресурсы предприятия -- трудові ресурси підприємства -- кадры -- кадри -- качественные показатели -- якісні показники -- контрактный персонал -- контрактний персонал -- работодатели -- роботодавці -- рекрутмент -- рекрутеры -- рекрутери -- рекрутинговые агентства -- рекрурингові агентства -- специалисты -- спецалісти -- трудовая конкурентоспособность -- трудова конкурентоспроможність -- управление персоналом -- управління персоналом -- управленческие технологии -- управлінські технології -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- внутренний маркетинг предприятий -- внутрішній маркетинг підприємств -- качество персонала -- якість персоналу
Анотація: Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)