Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинг персоналу<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
37
М 90
Лизанець, А. Г.
Маркетинг
овий підхід до управління персоналом / А. Г. Лизанець, В. М. Русин> // Науковий вісник Мукачівського державного університету : журнал наукових праць. - Мукачево, 2010. -
№ 8 (3)
. - С. 172-180 : схем. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
331.108.26
Рубрики:
УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Кл.слова (ненормовані):
УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ
--
кадры
--
маркетинг
персонала
--
предприятия
--
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
--
кадри
--
маркетинг
персоналу
--
підприємства
Дод.точки доступу:
Русин, В.М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Сагайдак, Михайло Петрович
(завідувач кафедри
маркетинг
у Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м. Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
Внутрішній
маркетинг
і
маркетинг
персоналу
: порівняльний аналіз / М. П. Сагайдак> // Актуальні проблеми економіки = А82/2013/7 : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 110-117. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.290г-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
внешние потребители
--
зовнішні споживачі
--
внутренние потребители
--
внутрішні споживачі
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
кадровый
маркетинг
--
кадровий
маркетинг
--
контрактный персонал
--
контрактний персонал
--
маркетинг
персонала
--
маркетинг
персоналу
--
терминология
--
термінологія
--
управление персоналом
--
управління персоналом
Анотація:
З метою уникнення неузгодженостей у
маркетинг
овій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності:
маркетинг
у
персоналу
та внутрішнього
маркетинг
у. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
3.
Рофаіда, Рофі
(викладач кафедри менеджменту факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг).
Управління талантами як основна стратегія покращення організаційних показників завдяки кадровому ресурсу [Text] / Р. Рофаіда, Т. Юніарсі, Д. Састрапрайя> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 9
. - P49-56 : схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A658.310.9
ББК
65.291.6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Персонал. Кадры организации
Персонал. Кадри організації
Индонезия
Індонезія
Кл.слова (ненормовані):
государственные предприятия
--
державні підприємства
--
кадровые резервы
--
кадрові резерви
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
личностное развитие
--
особистісний розвиток
--
маркетинг
персонала
--
маркетинг
персоналу
--
мотивация персонала
--
мотивація
персоналу
--
организационные показатели работы
--
організаційні показниким праці
--
полифункциональность труда
--
поліфункціональність праці
--
стимулирование
--
стимулювання
--
управление талантами
--
управління талантами
--
управленческие стратегии
--
управлінські стратегії
Анотація:
Теоретично представлено концепцію управління талантами. Для опису практики такого виду управління дані використано стратегічно важливих підприємств Індонезії – PT PINDAD (державне підприємство оборонного сектору) та “Телекомунікації Індонезії” (також державне підприємство). Дані для аналізу зібрано за допомогою методу аналізу літератури. Далі було використано метод описового аналізу.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Юніарсі, Тьютью (професор менеджмент-навчання факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м.Бандунг); Састрапрайя, Дісман (професор економіки факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг); PT PINDAD, государственное предприятие оборонного сектора Индонезии \о нем\; PT PINDAD, державне підприємство оборонного сектору Індонезії \про нього\Телекоммуникации Индонезии, государственное предприятие \о нем\; Телекомунікації Індонезії, державне підприємство \про нього\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)