Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг персоналу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   37
   М 90


    Лизанець, А. Г.
    Маркетинговий підхід до управління персоналом / А. Г. Лизанець, В. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету : журнал наукових праць. - Мукачево, 2010. - № 8 (3). - С. 172-180 : схем. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ
   УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

Кл.слова (ненормовані):
УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ -- кадры -- маркетинг персонала -- предприятия -- УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ -- кадри -- маркетинг персоналу -- підприємства


Дод.точки доступу:
Русин, В.М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м. Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу : порівняльний аналіз / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки = А82/2013/7 : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внешние потребители -- зовнішні споживачі -- внутренние потребители -- внутрішні споживачі -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- кадровый маркетинг -- кадровий маркетинг -- контрактный персонал -- контрактний персонал -- маркетинг персонала -- маркетинг персоналу -- терминология -- термінологія -- управление персоналом -- управління персоналом
Анотація: З метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Рофаіда, Рофі (викладач кафедри менеджменту факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг).
    Управління талантами як основна стратегія покращення організаційних показників завдяки кадровому ресурсу [Text] / Р. Рофаіда, Т. Юніарсі, Д. Састрапрайя // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 9. - P49-56 : схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Персонал. Кадры организации

   Персонал. Кадри організації

   Индонезия
    Індонезія

Кл.слова (ненормовані):
государственные предприятия -- державні підприємства -- кадровые резервы -- кадрові резерви -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- маркетинг персонала -- маркетинг персоналу -- мотивация персонала -- мотивація персоналу -- организационные показатели работы -- організаційні показниким праці -- полифункциональность труда -- поліфункціональність праці -- стимулирование -- стимулювання -- управление талантами -- управління талантами -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії
Анотація: Теоретично представлено концепцію управління талантами. Для опису практики такого виду управління дані використано стратегічно важливих підприємств Індонезії – PT PINDAD (державне підприємство оборонного сектору) та “Телекомунікації Індонезії” (також державне підприємство). Дані для аналізу зібрано за допомогою методу аналізу літератури. Далі було використано метод описового аналізу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Юніарсі, Тьютью (професор менеджмент-навчання факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м.Бандунг); Састрапрайя, Дісман (професор економіки факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг); PT PINDAD, государственное предприятие оборонного сектора Индонезии \о нем\; PT PINDAD, державне підприємство оборонного сектору Індонезії \про нього\Телекоммуникации Индонезии, государственное предприятие \о нем\; Телекомунікації Індонезії, державне підприємство \про нього\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)