Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кон’юктура ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ільїн, В. Ю. (аспірант; Луганський національний аграрний університет).
    Методичні підходи до оцінки розвитку інтеграційних процесів в аграрному секторі Луганської області / В.Ю. Ільїн // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 1(171). - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-43
Рубрики: Економіка АПК
   Інтеграція агропромислова

   Экономика АПК

   Интеграция агропромышленная

   Україна
    Луганська область

Кл.слова (ненормовані):
кон’юктура ринку -- інтеграція агропромислова -- синергія -- конъюктура рынка -- интеграция агропромышленная -- синергия -- агропромислова інтеграція -- агропромышленная интеграция -- интеграционные прцессы -- інтеграційні процеси -- агропромисловий комплекс -- агропромышленный комплекс -- слияние предприятий -- зліття підприємств -- трансформація підприємств -- трансформация предприятий -- об'єднання підприємств -- объединение предприятий -- корпорации -- корпорації
Анотація: Мета статті - дослідити на прикладі конкретних підприємств АПК моделювання процесів формування аграрних корпорацій на основі синергічної теорії.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (23.02.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.
339.138
М 27


   
    Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків [] // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 24-33 : ил. - Библиогр.: с. 22 . - ISSN 1606-3732
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
транскордонні ринки -- трансграничные рынки -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- регіональний маркетинг -- региональный маркетинг -- информационно-коммуникативные услуги -- інформаційно-комунікаційні послуги -- коньюнктура рынка -- кон’юктура ринку
Анотація: Розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)