Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=креативное общество<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Мацевич, Ірина (аспірантка Білоруського державного університету; Мінськ).
    Креативне суспільство: у пошуках релевантної соціальної теорії / Ірина Мацевич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 2. - С. 98-111. - Бібліографія : С.110-111. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- западная социология -- західна соціологія -- креативна економіка -- креативна індустрія -- креативная индустрия -- креативная экономика -- креативне суспільство -- креативное общество -- методология социологии -- социальная теория -- соціальна теорія -- экономическая социология
Анотація: Автор реконструює концептуальні засади сучасних політичних програм розвитку креативного суспільства. Експлікація взаємозв'язків між поняттями креативної індустрії, креативної економіки та креативного суспільства дає змогу окреслити контури релевантної соціальної теорії.


Знайти схожі

2.


    Гагаріна, С. Г. (аспірант кафедри соціальної та гуманітарної політики).
    Механізми управлінського впливу держави на розвиток інтелектуального потенціалу креативного суспільства / С. Г. Гагаріна // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління" : науковий збірник. - 2013. - № 1. - С. 138-145. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401
Рубрики: Адміністративне право
   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний потенціал -- комунікації -- креативне мислення -- креативне суспільство -- механізми впливу -- державне управління -- интеллектуальный потенциал -- коммуникации -- креативное мышление -- креативное общество -- механизми влияния -- государственное управление
Анотація: У статті аналізуються головні завдання держави в креативному суспільстві щодо всебічного розвитку його інтелектуального потенціалу - провідної рушійної сили суспільного прогресу. Креативність розглядається як риса людей, що характеризує їх здатність до творчого, нестандартного мислення. Доводиться, що державне управління креативного суспілства має бути орієнтоване на максимальне використання інтелектуального потенціалу для розв'язання назрілих проблем. У статті наводяться різні визначення інтелектуального потенціалу, перераховано елементи його структури та особливості їх проявів у суспільстві. Зазначено, що інтелектуальний потенціал стає нині найважливішим фактором розвитку і розширення соціально-економічної діяльності. Стаття розрахована на управлінців, а також читачів, які цікавляться питаннями ролі інтелектуального потенціалу в розвитку сучасного суспільства.

Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України : 49000

Знайти схожі

3.


    Божидарнік, Тарас (доктор економічних наук).
    Формування й розвиток креативного менеджменту на підприємстві [Текст] / Т. Божидарнік, Н. Василик // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 37-39 : табл.; рис.-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Управління персоналом

   Экономика

   Управление персоналом

Кл.слова (ненормовані):
кадрова політика -- креативний менеджмент -- творчі працівники -- креативне суспільство -- креативна економіка -- креативна освіта -- інноваційність підприємств -- інтелектуальний потенціал підприємств -- людський потенціал підприємств -- кадровая политика -- креативный менеджмент -- творческие сотрудники -- креативное общество -- креативная экономика -- креативное образование -- инновационность предприятий -- интеллектуальный потенциал предприятий -- человеческий потенциал предприятий
Анотація: Досліджено підходи трактування поняття креативний менеджмент. Визначено сутність креативного менеджменту, його мету, цілі, завдання, принципи, об'єкти, суб'єкти. Розкрито основні зовнішні й внутрішні передумови формування креативного менеджменту, визначено чинники, які сприяють чи стримують його розвиток на підприємстві. Встановлено взаємозв'язок факторів формування й розвитку креативного менеджменту та виділено етапи процесу креативного менеджменту.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Василик, Наталія (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

4.


    Чайка, Галина (кандидат історичних наук; викладач).
    Управління креативністю як механізм підвищення конкурентоспроможності організації [Текст] / Г. Чайка // Банківська справа. - 2017. - N 3. - С. 44-57. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
Рубрики: Економіка
   Внутрішньофірмове управління. Менеджмент

   Экономика

   Внутрифирменное управление. Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативность -- креативне суспільство -- креативное общество -- креативна економіка -- креативная экономика -- креативні організації -- креативные организации -- креативний менеджмент -- креативный менеджмент -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- конкурентоспроможність організації -- конкурентоспособность организации -- сутність креативності -- сущност креативности -- структура креативності -- структура креативности -- управління організацією -- управление организацией -- система управління організацією -- система правления организацией -- інноваційні організації -- инновационные организации -- успішні організації -- успешные организации -- креативне мислення -- креативное мышление
Анотація: Розкривається креативність як механізм управління організацією та формування її конкурентоспроможності.
Раскрывается креативность как механизм управления организацией и формирования ее конкурентоспособности.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)