Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерии выбора банка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.262.2(5ПАК)-5
   А 40


    Акрам, Мухаммад (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан).
    Критерії вибору банку студентами університетів : за даними Пакистану / М. Акрам, А. Раза, М. Фархан // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 310-322 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)-5 + 74.58(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Высшее образование

   Вища освіта

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
банки -- банки -- банковская система -- банківська система -- довіра банкам -- доверие банкам -- надійність банків -- надежность банков -- критерии выбора банка -- критерії вибора банку -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- поведение студентов на рынке -- поведінка студентів на ринку
Анотація: Обгрунтовано, що для залучення нових клієнтів комерційними банкам необхідно розробляти відповідні маркетингові стратегії на основі певних критеріїв. Мета даної статті - визначити критерії, на основі яких студенти обирають банк для відкриття рахунку, виявити різницю у даних критеріях для студентів молодших та старших курсів, для студентів, які вже мають банківський рахунок, і тих, які його ніколи не мали, а також в залежності від статі. Проведено опитування 250 студентів Університету Пенджабу (Пакистан). Анкета складалася з 24 запитань, виділено 6 ключевих факторів. За результатами, студенти як молодших, так і старших курсів особливо важливими при виборі банку вважають: наявність мережі банкоматів; фінансові бонуси; тип та розташування банку; рівень сервісу; рекламу. Банкам рекомендовано враховувати дані критерії при виході на ринок університетських студентів. Дане дослідження є першою спробою виявити критерії вибору банку студентами університетів Пакістана.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Раза, Алі (Університет Суперіор; м.Лахор; Пакистан); Фархан, Мухаммад (Комерційний коледж Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан)

Знайти схожі

2.


    Садік, Місба (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Критерії вибору банку : за даними Малайзії / М. Садік, Реман Хан С. ур, Руб Хан А. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 429-435 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- доверие банкам -- довіра банкам -- вибор банков -- выбор банка -- критерії вибору банку -- критерии выбора банка -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- групповые предпочтения -- групові вподобання -- демографические зависимости -- демографічні залежності -- избирательные критерии -- критерии выбора банка -- коммерческие банки -- комерційні банки -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- персонал -- потребительские приоритеты -- споживацькі пріоритети -- сервисное качество -- сервісна якість -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- удобство банка -- зручність -- ценовые факторы -- цінові чинники
Анотація: Подано критерії вибору банку в Малайзії. Акцент зроблено на таких критеріях: вплив інших людей, комунікаційні технології у банку, зручність, персонал, легкість отримання послуг та їх різноманіття, якість сервісу та вартість. Окремо описано демографічні залежності у побудові системи пріоритетів при виборі банку. Опитування було проведено на території Університету Таман (Скудай, Малайзія). Вибірка опитування – 187 респондентів. Найбільш значущим чинником стала "якість сервісу", далі йдуть (по мірі зниження значущості) зручність, вартість послуг, персонал, легкість отримання послуг та їх різноманіття. Найменш значущим фактором став вплив на вибір банку інших людей. При цьому доволі очевидними є відмінності у побудові системи пріоритетів між різними соціально-демографічними групами (за статтю, віком, сімейним станом, рівнем освіти та сферою діяльності).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Реман Хан, Саїф (PhD (організаційні технології); доцент факультету менеджменту і управління гуманітарними ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Руб Хан, Абдур (студент PhD Університету Куала-Лумпуру; Малайзія); Университет Таман, малайский ВУЗ \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)