Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=культура организации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.240в7-80
   С 28


    Синицька, О. І. (кандидат економічних наук; докторант; Хмельницький національний університет; м.Хмельницький; Україна).
    Корпоративна культура : зарубіжний та вітчизняний досвід / О. І. Синицька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - С. 229-234 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- корпоративная культура -- корпоративна культура -- национальные особенности -- національні особливості -- организационная культура -- організаційна культура -- культура організації -- культура организации -- социально-трудовые отношения -- соціально-трудові відносини -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- національна культура -- национальная культура
Анотація: Розглядаються питання формування, структури та впливу корпоратвиної культури на ефективність розвитку соціально-трудових відносин в економічних системах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Владичинська, А. (автор і викладач; Школа сервісу Києво-Могилянської бізнес-школи; міжнародний консультант з сервісу; єдиний сертифікований консультант з сервісу у Східній Європі).
    Навіщо сервіс у бібліотеці? / А. Владичинська // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2016. - № 2. - С. 26-29
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Библиотечное дело
   Организация библиотечного дела

   Бібліотечна справа

   Організація бібліотечної справи

Кл.слова (ненормовані):
організація бібліотечної справи -- бібліотечні послуги -- бібліотечний сервіс -- сервіс бібліотек -- сучасні бібліотеки -- інновації в бібліотечній справі -- культура організації -- корпоративна культура -- особистісна культура -- клієнтоорієнтованість сервісу -- споживча лояльність -- лояльність споживачів -- сервісна культура організації -- организация библиотечного дела -- библиотечные услуги -- библиотечный сервис -- сервис библиотек -- сервисная культура организации -- современные библиотеки -- инновации в библиотечном деле -- культура организации -- корпоративная культура -- личностная культура -- клиентоориентированность сервиса -- потребительская лояльность -- лояльность потребителей -- сервисная культура организации
Анотація: Про необхідність якісного сервісу для ефективної діяльності будь-якої організації, зокрема установ котрі надають послуги в сфері культури, Щоб бути затребуваною бібліотеці необхідно не просто задовольнити потреби користувачів, а постійно працювати на випередження, перевищуючи їх очікування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)