Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=планирование рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Попова, Ольга Юріївна (доктор економічних наук; професор; завкафедрою).
    Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії [Текст] / О. Ю. Попова, А. А.-А. Хасан // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
рекламні компанії -- мінімізація ризиків рекламної кампанії -- планування реклами -- метаеврістика -- економічне моделювання -- рекламные кампании -- минимизация рисков рекламной кампании -- планирование рекламы -- метаевристика -- экономическое моделирование
Анотація: Присвячено визначенню місця і ролі метаеврістичних підходів в розробці рекламної компанії. Обґрунтовано необхідність використання методів метаеврістікі з метою зниження ризиків рекламної компанії.


Дод.точки доступу:
Хасан, Али Аль-Абабнех (кандидат технічних наук; аспірант)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)