Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=позитивные факторы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Бєлас, Ярослав
(PhD; доцент; Ing.; старший викладач дослідницької та комунікаційної комісії з фінансів кафедри економічних досліджень факультету управління економікою Університету Томаша Бата у м.Злін; Чехія).
Задоволеність клієнтів банку : за даними Чеської Республіки / Я. Бєлас, В. Дем'ян> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 315-323 : табл.,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1(4ЧЕШ)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Банковская система, 2012-2014 гг.
Банківська система, 2012-2014 рр.
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
негативные
факторы
--
негативні фактори
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивные
факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
удовлетворенность клиентов банков
--
задоволеність клієнтів банків
--
сервисные методы
--
сервісні меиоди
--
электронный банкинг
--
електронний банкінг
Анотація:
Проведено порівняльне вимірювання факторів задоволеності та незадоволеності клієнтів банківськими послугами та банками в цілому у Чеській Республіці у 2012 та 2014 роках. Продемонстровано, що ступінь задоволеності клієнтів банків у Чехії залишається стабільно низьким. Головним фактором задоволеності є наявність електронного банкінгу, а незадоволеності – високі ціни на продукти та послуги. При цьому кількість послуг та сервісів, якими користуються клієнти чеських банків, суттєво не змінилась. Продемонстровано важливість особистого спілкування з клієнтами, піклування про їх комфорт та захист фінансових інтересів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дем'ян, Валєр (PhD; доцент; Ing.; старший викладач кафедри банківської справи Інституту банківської справи; м.Прага; Чехія)
Знайти схожі
>
2.
Ліпкова, Людмила
(PhD (міжнародні економічні відносини); Dr.; Prof.; Ing.: декан факультету міжнародних відносин Університету економіки; м.Братислава; Словаччина).
Аналіз причин та результатів референдуму щодо незалежності Шотландії [Текст] / Л. Ліпкова, М. Греш [и др.]> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 7
. - С. 71-78 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
66.3(4ВЕЛ)6
Рубрики:
Политика
Політика
Общественно-политическая жизнь общества, 2014 г.
Громадсько-політичне життя суспільства, 2014 р.
Великобритания
Велика Ббританія
Шотландия
Шотландія
Кл.слова (ненормовані):
морские нефтепромыслы
--
морські нафтопромисли
--
внутренняя политика
--
внутрішня політика
--
национальная независимость
--
національна незалежність
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
негативные
факторы
--
негативні фактори
--
нефтедобыча
--
нафтовидобуток
--
видобуток нафти
--
добыча нефти
--
позитивные
факторы
--
позитивні фактори
--
референдумы
--
референдуми
--
сепаратистские движения
--
сепаратистські рухи
--
шотландская государственность
--
шотландська державність
--
экономические риски
--
економічні ризики
Анотація:
Детально розглянуто сепаратистські настрої в Шотландії, результатом яких стало проведення референдуму в 2014 році. Отримання незалежності пов’язане як з багатьма перевагами, так і з множиною ризиків. У даному випадку сепаратисти вбачали головну перевагу в потенційному підвищенні економічного рівня нової країни. Однак при глибшому аналізі економічного життя Шотландії як окремої держави також необхідно враховувати і низку ризиків, зокрема, тимчасове виключення з Євросоюзу та пов’язані з цим витрати та втрати, можливе введення власної валюти тощо. Окремим важливим фактором у даному контексті є нафтовидобуток на узбережжі Шотландії та прибутки від нього. Оскільки більшість громадян Шотландії проголосували на невідокремлення, також проаналізовано причини, за яких референдум провалився.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Греш, Мартін (PhD (міжнародні відносини);доцент факультету міжнародних відносин Економічного університету; м.Братислава; Словаччина); ЛіпковаХаракалова, Любіца (PhD (міжнародні економічні відносини); Ing.: доцент факультету міжнародних віносин Університету єкономітки; м.Братислава; Словаччина); Каспаревич, А.А.; Капелистая, И. М.; Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Ходапарасті, Рамін Башир
(Dr.; PhD; доцент кафедри управління факультету економіки і менеджменту Університету Урмія; Іран).
Розміщення нового філіалу банку "Ансар" у центрі м.Гілан (Іран) [Текст] : застосування методу TOPSIS / Р. Б. Ходапарасті, Е. Форузанфар> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 1
. - С. 253-258 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1(5ІРН)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Банковская система
Банківська система
Иран
Іран
Решт-Гилан
Решт-Гілан
Кл.слова (ненормовані):
банковские филиалы
--
банківські філії
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
метод TOPSIS
--
мечети
--
мечеті
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивные
факторы
--
позитивні фактори
--
посещаемые места
--
відвідувані місця
--
потребительская удовлетворенность
--
споживча задоволеність
--
религиозные объекты
--
релігійні об'єкти
--
сервисные преимущества
--
сервісні переваги
--
территориальное размещение
--
територіальне розміщення
--
TOPSIS метод
Анотація:
Розміщення філіалів банку «Ансар» у м. Рашт-Гілан (Іран) проаналізовано з урахуванням чинників впливу на попит на банківські послуги. Найкращий варіант розміщення нового філіалу обрано за допомогою методу TOPSIS. У результаті детального аналізу запропонованих варіантів найкращим місцем для розміщення філіалу став об'єкт «вул. Мотахарі, поряд з мечеттю».
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Форузанфар, Ельназ (МА; кафедра управління факультету економіки і менеджменту Університету Урмія; Іран); Ансар, иранский коммерческий банк \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Комбо, Фелікс
(аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн > // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.71
ББК
65.262.1г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы
Фінанси
Банковская система, 2012-2014 гг.
Банківська система, 2012-2014 рр.
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Кения
Кенія
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
высшее образование
--
вища освіта
--
гендерные отличия
--
гендерні відмінності
--
демографические
факторы
--
демографічні фактори
--
клиенты банков
--
клієнти банків
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
люди преклонного возраста
--
люди похилого віку
--
негативные
факторы
--
негативні фактори
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивные
факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживча задоволеність
--
качество сервису
--
якість сервісу
--
сравнительная аналитика
--
порівняльна аналітика
--
электронный банкинг
--
електронний банкінг
--
SPSS
--
специализированное программное обеспечение
Анотація:
Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)
Знайти схожі
>
5.
Корауш, Антон
(PhD (финанси); LLM; MBA; доцент факультету економіки та підприємництва Панєвропейського університету; м.Братислава; Словаччина).
Прийняття рішень, задоволеність та поведінка клієнтів банку [Текст] : аналіз результатів опитування / А. Корауш, Р. Штефко, Я. Добрович> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 12
. - С. 291-301 : гтабл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.71
ББК
65.262.1(4СЛА)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы
Фінанси
Банковская система
Банківська система
Маркетинговые исследования
Маркетингові дослідження
Словакия
Словаччина
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
дебитные карточки
--
дебітні картки
--
клиенты банков
--
клієнти банків
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
кредитные карточки
--
кредитні картки
--
негативные
факторы
--
негативні фактори
--
платёжные карточки
--
платіжні картки
--
позитивные
факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
--
принятие решений
--
прийняття рішень
--
социально-демографические группы
--
соціально-демографічні групи
--
социологические исследования
--
соціологічні дослідження
--
электронный банкинг
--
електронний банкінг
Анотація:
Оцінено важливість окремих елементів задоволеності клієнтів банку, прийняття ними рішень та поведінки в контексті вимірювання загального рівня задоволеності та оцінювання перспектив розвитку сегменту платіжних карток у Словаччині. Фактори задоволеності, незадоволеності, поведінки та прийняття рішень клієнтами банку в Словаччині проаналізовано з урахуванням параметрів статі, віку та рівня освіти. Виявлено суттєві відмінності в точках зору, оцінках та прийнятті рішень клієнтами банків згідно встановлених соціально-демографічних груп.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Штефко, Роберт (PhD (менеджмент в ринковій економіці ); професор; декан факультету менеджменту університету м.Преслов; Словаччина); Добрович, Ян (PhD; доцент кафедри менеджменту факультету управління Університету м.Преслова; Словаччина)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)