Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позитивные факторы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Бєлас, Ярослав (PhD; доцент; Ing.; старший викладач дослідницької та комунікаційної комісії з фінансів кафедри економічних досліджень факультету управління економікою Університету Томаша Бата у м.Злін; Чехія).
    Задоволеність клієнтів банку : за даними Чеської Республіки / Я. Бєлас, В. Дем'ян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 315-323 : табл.,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЧЕШ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- коммерческие банки -- комерційні банки -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность клиентов банков -- задоволеність клієнтів банків -- сервисные методы -- сервісні меиоди -- электронный банкинг -- електронний банкінг
Анотація: Проведено порівняльне вимірювання факторів задоволеності та незадоволеності клієнтів банківськими послугами та банками в цілому у Чеській Республіці у 2012 та 2014 роках. Продемонстровано, що ступінь задоволеності клієнтів банків у Чехії залишається стабільно низьким. Головним фактором задоволеності є наявність електронного банкінгу, а незадоволеності – високі ціни на продукти та послуги. При цьому кількість послуг та сервісів, якими користуються клієнти чеських банків, суттєво не змінилась. Продемонстровано важливість особистого спілкування з клієнтами, піклування про їх комфорт та захист фінансових інтересів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дем'ян, Валєр (PhD; доцент; Ing.; старший викладач кафедри банківської справи Інституту банківської справи; м.Прага; Чехія)

Знайти схожі

2.


    Ліпкова, Людмила (PhD (міжнародні економічні відносини); Dr.; Prof.; Ing.: декан факультету міжнародних відносин Університету економіки; м.Братислава; Словаччина).
    Аналіз причин та результатів референдуму щодо незалежності Шотландії [Текст] / Л. Ліпкова, М. Греш [и др.] // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 71-78 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.3(4ВЕЛ)6
Рубрики: Политика
   Політика

   Общественно-политическая жизнь общества, 2014 г.

   Громадсько-політичне життя суспільства, 2014 р.

   Великобритания
    Велика Ббританія

    Шотландия

    Шотландія

Кл.слова (ненормовані):
морские нефтепромыслы -- морські нафтопромисли -- внутренняя политика -- внутрішня політика -- национальная независимость -- національна незалежність -- национальные экономики -- національні економіки -- негативные факторы -- негативні фактори -- нефтедобыча -- нафтовидобуток -- видобуток нафти -- добыча нефти -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- референдумы -- референдуми -- сепаратистские движения -- сепаратистські рухи -- шотландская государственность -- шотландська державність -- экономические риски -- економічні ризики
Анотація: Детально розглянуто сепаратистські настрої в Шотландії, результатом яких стало проведення референдуму в 2014 році. Отримання незалежності пов’язане як з багатьма перевагами, так і з множиною ризиків. У даному випадку сепаратисти вбачали головну перевагу в потенційному підвищенні економічного рівня нової країни. Однак при глибшому аналізі економічного життя Шотландії як окремої держави також необхідно враховувати і низку ризиків, зокрема, тимчасове виключення з Євросоюзу та пов’язані з цим витрати та втрати, можливе введення власної валюти тощо. Окремим важливим фактором у даному контексті є нафтовидобуток на узбережжі Шотландії та прибутки від нього. Оскільки більшість громадян Шотландії проголосували на невідокремлення, також проаналізовано причини, за яких референдум провалився.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Греш, Мартін (PhD (міжнародні відносини);доцент факультету міжнародних відносин Економічного університету; м.Братислава; Словаччина); ЛіпковаХаракалова, Любіца (PhD (міжнародні економічні відносини); Ing.: доцент факультету міжнародних віносин Університету єкономітки; м.Братислава; Словаччина); Каспаревич, А.А.; Капелистая, И. М.; Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

3.


    Ходапарасті, Рамін Башир (Dr.; PhD; доцент кафедри управління факультету економіки і менеджменту Університету Урмія; Іран).
    Розміщення нового філіалу банку "Ансар" у центрі м.Гілан (Іран) [Текст] : застосування методу TOPSIS / Р. Б. Ходапарасті, Е. Форузанфар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 253-258 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5ІРН)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Иран
    Іран

    Решт-Гилан

    Решт-Гілан

Кл.слова (ненормовані):
банковские филиалы -- банківські філії -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- коммерческие банки -- комерційні банки -- метод TOPSIS -- мечети -- мечеті -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- посещаемые места -- відвідувані місця -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- религиозные объекты -- релігійні об'єкти -- сервисные преимущества -- сервісні переваги -- территориальное размещение -- територіальне розміщення -- TOPSIS метод
Анотація: Розміщення філіалів банку «Ансар» у м. Рашт-Гілан (Іран) проаналізовано з урахуванням чинників впливу на попит на банківські послуги. Найкращий варіант розміщення нового філіалу обрано за допомогою методу TOPSIS. У результаті детального аналізу запропонованих варіантів найкращим місцем для розміщення філіалу став об'єкт «вул. Мотахарі, поряд з мечеттю».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Форузанфар, Ельназ (МА; кафедра управління факультету економіки і менеджменту Університету Урмія; Іран); Ансар, иранский коммерческий банк \о нем\

Знайти схожі

4.


    Комбо, Фелікс (аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
    Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Кения
    Кенія

    Чехия

    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- высшее образование -- вища освіта -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- демографические факторы -- демографічні фактори -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- люди преклонного возраста -- люди похилого віку -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- качество сервису -- якість сервісу -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- электронный банкинг -- електронний банкінг -- SPSS -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)

Знайти схожі

5.


    Корауш, Антон (PhD (финанси); LLM; MBA; доцент факультету економіки та підприємництва Панєвропейського університету; м.Братислава; Словаччина).
    Прийняття рішень, задоволеність та поведінка клієнтів банку [Текст] : аналіз результатів опитування / А. Корауш, Р. Штефко, Я. Добрович // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 291-301 : гтабл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1(4СЛА)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинговые исследования

   Маркетингові дослідження

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- дебитные карточки -- дебітні картки -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- кредитные карточки -- кредитні картки -- негативные факторы -- негативні фактори -- платёжные карточки -- платіжні картки -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- принятие решений -- прийняття рішень -- социально-демографические группы -- соціально-демографічні групи -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- электронный банкинг -- електронний банкінг
Анотація: Оцінено важливість окремих елементів задоволеності клієнтів банку, прийняття ними рішень та поведінки в контексті вимірювання загального рівня задоволеності та оцінювання перспектив розвитку сегменту платіжних карток у Словаччині. Фактори задоволеності, незадоволеності, поведінки та прийняття рішень клієнтами банку в Словаччині проаналізовано з урахуванням параметрів статі, віку та рівня освіти. Виявлено суттєві відмінності в точках зору, оцінках та прийнятті рішень клієнтами банків згідно встановлених соціально-демографічних груп.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Штефко, Роберт (PhD (менеджмент в ринковій економіці ); професор; декан факультету менеджменту університету м.Преслов; Словаччина); Добрович, Ян (PhD; доцент кафедри менеджменту факультету управління Університету м.Преслова; Словаччина)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)