Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позиціонування товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   65.422.5(4РУМ)-5
   Г 12


    Габор, Мануела Розалія (старший викладач факультету економіки, права та управління Університету Тиргу Муреш; Румунія).
    Позиціонування бренду для товарів тривалого користування та інші змінні, що використовуються в процесі придбання румунським споживачем / М. Р. Габор // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 357-371 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5(4РУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
анализ главных компонентов -- аналіз головних компонентів -- бренды товаров длительного пользования -- бренди товарів тривалого користування -- ринки товарів довгострокового користування -- рынки товаров длительного пользования -- городские домохозяйства -- міські домогосподарства -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- процессы приобретения -- процеси придбання -- репрезентативная городская выборка -- репрезентативна міська вибірка -- РСА -- румынские потребители -- румунські споживачі -- статистические методы -- статистичні методи
Анотація: Проаналізовано румунський ринок товарів тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання товарів тривалого користування такі змінні, як бренд продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші зміні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії, або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку товарів тривалого користування: виробників, дилерів, рекламних компаній і так далі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Герасименко, А. Г. (доцент ; кандидат економічних наук ; докторант кафедри економічної теорії та конкурентної політики).
    Мікроекономічний аналіз диференціації товарів як джерела ринкової влади / А. Г. Герасименко // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.012.1
Рубрики: Економіка
   Мікроекономіка

   Экономика

   Микроэкономика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація товарів -- дифференциация товаров -- ціна товарів -- цена товаров -- ринкова влада фірм -- рыночная власть фирм -- зони ринкової влади -- зоны рыночной власти -- мікроекономічний аналіз -- микроэкономический анализ -- теоретичні моделі диференціації -- теоретические модели дифференциации -- цінові відхилення -- ценовые расхождения -- рівень цін -- уровень цен -- цінова шапка -- ценовая шапка -- сегментація товарів -- сегментация товаров -- модель мультисегментивного ринку -- модель мультисегментивного рынка -- позиціонування товарів -- позицирование товаров
Анотація: Досліджено вплив диференціації товарів на ринкову владу фірм, на основі мікроекономічного аналізу теоретичних моделей диференціації, а також емпіричного дослідження цінових відхилень у рамках окремих товарних груп встановлено позитивний вплив диференціації на рівень цін як індикатор ринкової влади фірми.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук).
    Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Текст] / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 39-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок -- потребительский рынок -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- STP-стратегії -- STP-стратегии -- системи критеріїв -- системы критериев
Анотація: Розглядаються критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)