Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=попит на маркетологів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
XVI міжнародна науково-практична
конференція "Маркетинг в Україні" [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 4-7 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції
--
професійні стандарти
--
діджитал маркетинг
--
попит
на
маркетологів
--
кваліфікаційні вимоги
--
професійна освіта
маркетологів
--
маркетологи
--
маркетингові дослідницькі агенції
--
научно-практические конференции
--
профессиональные стандарты
--
диджитал маркетинг
--
спрос на маркетологов
--
квалификационные требования
--
профессиональное образование маркетологов
--
маркетинговые исследовательские агентства
Анотація:
Конференція присвячена питанням професійних стандартів і кваліфікацій. Були переглянуті професійні стандарти для дослідників, прийняти професійні стандарти для
маркетологів
у сфері діджитал маркетингу. Конференція також затвердила нову редакцію Статуту для врахування вимог податкової служби та чинного Закону України "Про громадські об’єднання".
Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина (генеральний директор) \о ней\; Маркетинг в Україні, міжнародна науково-практична конференція \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Савицька, Наталія
(доктор економічних наук ; професор ; завідувач кафедри маркетингу і комерційної діяльності ).
Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Савицька> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 8-14 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
стейкхолдери
--
вища маркетингова освіта
--
попит
на
маркетологів
--
вимоги до фахівця з маркетингу
--
маркетинг-освіта
--
компетентності
маркетологів
--
компетенції
маркетологів
--
персоналізація навчання
--
стейкхолдеры
--
высшее маркетинговое образование
--
спрос на маркетологов
--
требования к специалисту по маркетингу
--
маркетинг-образование
--
компетентности маркетологов
--
компетенции маркетологов
--
персонализация обучения
Анотація:
Питання гармонізації професійних та освітніх стандартів неодноразово піднімалося у вітчизняних публікаціях. Українська Асоціація Маркетингу в даному процесі виступає ключовим стейкхолдером вищої маркетингової освіти, зв’язковою ланкою між системою підготовки фахівців вищої освіти та підприємницьким сектором, що виявляє
попит
на
маркетологів
на ринку праці. Зміст маркетингової освіти має відображати вимоги ринку до фахівця з маркетингу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)