Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=потребительские восприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Щербак, Валерія Геннадіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ).
    Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки [Текст] / В. Г. Щербак, С. М. Марченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 208-213 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

Кл.слова (ненормовані):
длительные конкурентные преимущества -- тривалі конкурентні переваги -- методология ценообразования -- методологія ціноутворення -- логистическая поддержка -- логістична підтримка -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые логистические системы -- маркетингові логістичні системи -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- обслуживание клиентов -- объемы продаж -- обсяг продажів -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские восприятия -- споживацькі сприйняття -- сельскохозяйственная техника -- сільськогосподарська техніка -- сельскохозяйственное машиностроение -- сільськогосподарське машинобудування -- ценность продукции -- цінність продукції
Анотація: Наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)