Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=правове регулювання реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Микитенко, Людмила (кандидат юридичних наук; старший викладач кафедри комерційного права Київського національного техніко-економічного університету).
    Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство, право. - 2010. - № 11. - С. 62-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404.9
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання реклами -- правовое регулирование рекламы -- реклама -- європейські стандарти -- европейские стандарты -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- гармонізація законодавства -- гармонизация законодательства -- міжнародні організації -- международные организации -- законодавство ЄС -- законодательство ЕС -- законодавство України -- законодательство Украины -- директиви -- директивы -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- алкогольні напої -- алкогольные напитки -- реклама харчових продуктів -- реклама продуктов питаний -- харчові продукти -- продукты питания
Анотація: Розглядаються питання щодо особливостей регулювання реклами в Україні та країнах Європейського Союзу, аналізуються норми законодавства України про рекламу, які тією чи іншою мірою належним чином не врегульовані Законом України "Про рекламу" та не відповідають положенням європейського законодавства.


Дод.точки доступу:
Про рекламу, закон України \о произв.\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мамчур, Людмила (кандидат юридичних наук ; доцент ; доцент кафедри цивільного та кримінального права і процесу).
    Актуалізація правових передумов для викорінення сексистської реклами в Україні [Текст] / Л. Мамчур // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 34-43 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламні відносини -- гендерні ознаки -- сексизм -- дискримінація за ознакою статі -- правове регулювання реклами -- саморегулювання рекламних відносин -- сексуальні стереотипи -- відповідальність рекламних агенцій -- рекламные отношения -- гендерные признаки -- дискриминация по признаку пола -- правовое регулирование рекламы -- саморегулирование рекламных отношений -- сексуальные стереотипы -- ответственность рекламных агентств
Анотація: Розглядаються можливі варіанти вдосконалення національних механізмів правового регулювання та саморегулювання рекламних відносин з метою упередження появи реклами, що дискримінує за гендерною ознакою.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)