Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=програми навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Бойко, Я. (аспірантка кафедри педагогіки Слов'янского державного педагогічного університету).
    Організація самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах / Я. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 19-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вищі педагогічні навчальні заклади -- вищі навчальні заклади -- самостійна освіта студентів -- самоосвіта -- індивідуалізація самостійної роботи -- готовність до самоосвіти -- освітні стандарти -- програми навчання -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшие педагогические учебные заведения -- высшие учебные заведения -- самостоятельное образование студентов -- самообразование -- индивидуализация самостоятельной работы -- готовность к самообразованию -- образовательные стандарты -- программы обучения
Анотація: Про розуміння поняття "самостійна робота студента", про організацію системи самостійной роботи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бирюков, А. П.
    Современные технологии обучения / А. П. Бирюков, А. А. Евсеев, С. А. Борисов // Автоматика, связь, информатика. - 2011. - № 11. - С. 18-19 : рис.
УДК
Рубрики: Подготовка кадров
   Железнодорожный транспорт

   Залізничний транспорт

   Підготовка кадрів

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- подготовка кадров -- повышение квалификации -- алгоритмы обучения -- программы обучения -- тестирующие комплексы -- автоматизированные рабочие места -- АРМ -- залізничний транспорт -- підготовка кадрів -- підвищення кваліфікації -- алгоритми навчання -- програми навчання -- тестуючі комплекси -- автоматизовані робочі місця


Дод.точки доступу:
Евсеев, А. А.; Борисов, С. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Гнутова, Ирина.
    Корпоративный университет: курс на будущее / И. Гнутова // Управление персоналом-Україна. - 2013. - № 1. - С. 38-40 : рис.
УДК
Рубрики: Управління персоналом
   Подготовка кадров

   Управление персоналом

   Підготовка кадрів

Кл.слова (ненормовані):
система оцінки -- система оценки -- оцінювання співробітників -- оценка сотрудников -- розвиток персоналу -- развитие персонала -- розвиток співробітників -- развитие сотрудников -- кадровий резерв -- кадровый резерв -- корпоративные университеты -- корпоративні університети -- программы обучения -- програми навчання -- управление персоналом -- управління персоналом -- подготовка кадров -- підготовка кадрів
Анотація: Реализация стратегий компании посредством создания и внедрения стратегии развития персонала.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

4.


    Губенко, О. В.
    Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу / О. В. Губенко, В. М. Онацький // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 73-80 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
школярі -- школьники -- сучасні школи -- современные школы -- моделювання навчального-процесу -- моделирование учебного процесса -- творча інтелектуальна обдарованість -- творческая интеллектуальная одаренность -- дивергентне мислення -- дивергентное мышление -- рівні пізнавальної активності -- уровни познавательной активности -- програми навчання -- программы обучения -- типи збагачення за Дж. Рензуллі -- типы обогащения за Дж. Рензулли
Анотація: Присвячено розгляду концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів у сучасній школі. Виокремлено три рівні пізнавальної активності: репродуктивний, репродуктивно-пошуковий, проблемно-пошуковий. Визначено зміст розумових операцій та тип мислення, які пов'язані з кожним з цих рівнів. Відповідно до цього аналізуються різновиди навчальних програм: стандартні освітні, нестандартні освітні, розвивальні, освітньо-розвивально прорами тощо. Розглянуто різні моделі навчання: модель збагачення Дж. Рензуллі, модель творчого навчання Д. Треффінгера, інші. Запропоновано модель навчально-виховного процесу в школі, що грунтується на продуктивному типі навчання й розвиває такі креативні якості інтелекту, як дивергентне мислення, переструктування, гнучкість, продуктивність, оригінальність, бісоціативне мислення тощо.


Дод.точки доступу:
Онацький, В. М.; Рензуллі, Джозеф (американський психолог-педагог ; 1938) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)