Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=програми навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Бойко, Я.
(аспірантка кафедри педагогіки Слов'янского державного педагогічного університету).
Організація самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах / Я. Бойко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 19-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
вищі педагогічні навчальні заклади
--
вищі навчальні заклади
--
самостійна освіта студентів
--
самоосвіта
--
індивідуалізація самостійної роботи
--
готовність до самоосвіти
--
освітні стандарти
--
програми
навчання
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
высшие педагогические учебные заведения
--
высшие учебные заведения
--
самостоятельное образование студентов
--
самообразование
--
индивидуализация самостоятельной работы
--
готовность к самообразованию
--
образовательные стандарты
--
программы обучения
Анотація:
Про розуміння поняття "самостійна робота студента", про організацію системи самостійной роботи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Бирюков, А. П.
Современные технологии обучения / А. П. Бирюков, А. А. Евсеев, С. А. Борисов> // Автоматика, связь, информатика. - 2011. -
№ 11
. - С. 18-19 : рис.
УДК
656.2:658.386
Рубрики:
Подготовка кадров
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Підготовка кадрів
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
подготовка кадров
--
повышение квалификации
--
алгоритмы обучения
--
программы обучения
--
тестирующие комплексы
--
автоматизированные рабочие места
--
АРМ
--
залізничний транспорт
--
підготовка кадрів
--
підвищення кваліфікації
--
алгоритми
навчання
--
програми
навчання
--
тестуючі комплекси
--
автоматизовані робочі місця
Дод.точки доступу:
Евсеев, А. А.; Борисов, С. А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Гнутова, Ирина
.
Корпоративный университет: курс на будущее / И. Гнутова> // Управление персоналом-Україна. - 2013. -
№ 1
. - С. 38-40 : рис.
УДК
331.108.45
Рубрики:
Управління персоналом
Подготовка кадров
Управление персоналом
Підготовка кадрів
Кл.слова (ненормовані):
система оцінки
--
система оценки
--
оцінювання співробітників
--
оценка сотрудников
--
розвиток персоналу
--
развитие персонала
--
розвиток співробітників
--
развитие сотрудников
--
кадровий резерв
--
кадровый резерв
--
корпоративные университеты
--
корпоративні університети
--
программы обучения
--
програми
навчання
--
управление персоналом
--
управління персоналом
--
подготовка кадров
--
підготовка кадрів
Анотація:
Реализация стратегий компании посредством создания и внедрения стратегии развития персонала.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Губенко, О. В.
Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу / О. В. Губенко, В. М. Онацький> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 73-80 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія особистості
Психология личности
Кл.слова (ненормовані):
школярі
--
школьники
--
сучасні школи
--
современные школы
--
моделювання навчального-процесу
--
моделирование учебного процесса
--
творча інтелектуальна обдарованість
--
творческая интеллектуальная одаренность
--
дивергентне мислення
--
дивергентное мышление
--
рівні пізнавальної активності
--
уровни познавательной активности
--
програми
навчання
--
программы обучения
--
типи збагачення за Дж. Рензуллі
--
типы обогащения за Дж. Рензулли
Анотація:
Присвячено розгляду концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів у сучасній школі. Виокремлено три рівні пізнавальної активності: репродуктивний, репродуктивно-пошуковий, проблемно-пошуковий. Визначено зміст розумових операцій та тип мислення, які пов'язані з кожним з цих рівнів. Відповідно до цього аналізуються різновиди навчальних програм: стандартні освітні, нестандартні освітні, розвивальні, освітньо-розвивально прорами тощо. Розглянуто різні моделі
навчання
: модель збагачення Дж. Рензуллі, модель творчого
навчання
Д. Треффінгера, інші. Запропоновано модель навчально-виховного процесу в школі, що грунтується на продуктивному типі
навчання
й розвиває такі креативні якості інтелекту, як дивергентне мислення, переструктування, гнучкість, продуктивність, оригінальність, бісоціативне мислення тощо.
Дод.точки доступу:
Онацький, В. М.; Рензуллі, Джозеф (американський психолог-педагог ; 1938) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)