Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=программа лояльности<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Чіанг, Че-Чао
(науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.).
Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес
--
готельний бізнес
--
программа
лояльности
--
програма лояльності
--
туризм
--
туризм
--
ценность для клиента
--
цінність для клієнта
--
туристичний маркетинг
--
туристический маркетинг
--
качество туристических услуг
--
якість туристичних послуг
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
Анотація:
Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)