Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=репутаційний менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дерев'янко, О. Г. (кандидат економічних наук; доцент; докторант).
    Формування довіри стейкхолдерів крізь призму ключових напрямів репутаційного менеджменту підприємства / О. Г. Дерев'янко // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 9/10 (1). - P50-52 : мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 14 назв. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка підприємств
   Экономика предприятий

   Зв'язки з громадськістю

   Связи с общественностью

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент підприємства -- менеджмент предприятия -- репутація підприємства -- репутация предприятия -- репутаційний менеджмент -- репутационный менеджмент -- напрями репутаційного менеджменту -- направления репутационного менеджмента -- формування довіри до підприємства -- формирование доверия к предприятию -- інформаційні комунікації -- информационные коммуникации -- інформаційна інтерференція -- информационная интерференция -- цінности стейкхолдерів -- ценности стейкхолдеров -- стейкхолдери -- бізнес-процеси компанії -- бизнес-процессы компании
Анотація: Обгрунтовано ключові напрями формування довіри до підприємства в рамках управління його репутацією та визначено їх особливості. Запропоновано розглядати процес формування довіри до підприємства як системну взаємодію репутаційного менеджменту інформаційних комунікацій (формування довіри як наслідок інформаційної інтерференції), репутаційного менеджменту бізнес-процесів (формування довіри як результат ефективних бізнес-процесів) та впливу підприємства на цінності стейкхолдерів (формування довіри як свідчення спорідненості/ тотожності цінностей компанії і її цільових аудиторій).

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Буковинська, М. П. (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту та адміністрування Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Корпоративна соціальна відповідальність як фактор розвитку бізнеса і суспільства [Текст] / М. П. Буковинська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 8-11 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Корпоративное управление

   Корпоративное управление

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
анализ функциональной среды -- аналіз функціонального середовища -- объединение предприятий -- обєднання підприємств -- бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- КСО -- КСВ -- корпоративная экологическая ответственность -- корпоративна екологічна відповідальність -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- потребители продукции -- споживачі продукції -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- топ-менеджмент -- управление качеством продукции -- управління якістю продукції -- управление персоналом -- управління персоналом -- фирменная конкурентоспособность -- фірмова конкурентоспроможність -- экологические аспекты -- екологічні аспекти -- экономическая эффективность корпоративной социальной ответственности -- економічна ефективність корпоративної соціальної відповідальності -- репутаційний менеджмент -- репутационный менеджмент -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто вплив корпоративної соціальної відповідальності на розвиток бізнесу та суспільства. Проаналізовано групи корпоративної соціальної відповідальності - внутрішню та зовнішню, які ураховуються при розробці ефективної бізнес-стратегії. Конкретизовано перелік соціальних та екологічних проблем, які відчуває бізнес, виявлено основні підходи до концепції корпоративної соціальної відповідальності, в основі яких лежить ідея морально-етичного обов'язку бізнесу та окремих менеджерів перед суспільством.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Боуэн, Хоуард Р. (американский экономист) \о нем\; Социальная ответственность бизнесмена \о произв.\Хлебпром, украинский концерн \о нем\; Нестле, компания \о ней\

Знайти схожі

3.


    Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса).
    Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / Ы. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 360-369 : табл., кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка машинобудівельної промисловості

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии -- інноваційні технології -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- маркетинг в соціальних мережах -- маркетинг в социальных сетях -- исследовательская методология -- дослідницька методологія -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационные инновации -- організаційні інновації -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- репутационный менеджмент -- репутаційний менеджмент -- SMM-специалисты -- SMM-спеціалісти -- социальные сети -- соціальні мережі -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АвтоКрАЗ, кременчугская компания транспортного машиностроения \о нем\; Антонов, украинское самолетостроительное государственное предприятие \о нем\; LinkedIn, социальная информационная сеть \о ней\; Facebook, социальная информационная сеть \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)