Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкові сегменти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Добарджіч, Ельдін (науковий співробітник Дослідницького центру Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія).
    Взаємодії між фондовим і валютним ринком на прикладі Сербії / Е. Добарджіч, С. Решовіч, В. Кієвчанін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 326-333 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4СЕР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Рынок ценных бумаг, 2005-2009 гг.

   Ринок цінних паперів, 2005-2009 рр.

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
валютный рынок -- валютний ринок -- динамическая причинность -- динамічна причинність -- динамические взаимодействия -- динамічні взаємодії -- иностранные валюты -- іноземні валюти -- корреляции -- кореляції -- обменные курсы -- обмінні курси -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- тест Гренйнджера -- финансовые рынки -- фінансові ринки -- фондовые индексы -- фондові індекси -- фондовый рынок -- фондовий ринок
Анотація: Висвітлено динамічні взаємодії між фондовими індексами Belex15 і обмінним курсом сербського динара і ЄВРО в 2005-2009. Дані проаналізовано методом лінійної кореляції і тестом Грейнджера на причинність. Доведено існування значущої взаємодії між двома сегментами фінансового ринку в Сербії у спостережуваний період. Результати свідчать про статистичну значущу негативну кореляцію між фондовим і валютним ринком Сербії. Крім того, результати тесту Грейнджера на причинність передбачають наявність повної або двонаправленої причинності, що доводить значну умовність між ринками і валютним ринком Сербії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Решовіч, Сельвія (позаштатний науковий співробітник Науково-дослідницького центру Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Кієвчанін, Веліда (викладач кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Belex15, фондовый индекс \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Формування інвестиційного портфеля підприємства як інструмента зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринку / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 75-80 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятий

   Фінанси підприємств

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции -- інвестиції -- инвестиционные портфели -- інвестиційні портфелі -- инвестиционные проекты -- інвестиційні проекти -- инвестиционные ресурсы предприятий -- інвестиційні ресурси підприємств -- капиталовложения -- капіталовкладення -- реальное инвестирование -- реальне інвестування -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- финансовые источники -- фінансові джерела -- финансовый инструментарий -- фінансовий інструментарій -- фирменная имиджелогия -- фірмова іміджелогія -- виробничі підприємства -- производственные предприятия
Анотація: Проанаізовано необхідність формування інвестиційного портфеля підприємства з урахуванням усієї сукупності взаємопов'язаних та незалежних інвестиційних проектів. Пропонується бачення інвестиційного портфеля як цілеспрямовано сформованої сукупності взаємопов'язаних проектів реального та фінансового інвестування, які б, представляючи єдиний цикл, забезпечили реалізацію інвестиційної стратегії у відповідності до загальної стратегії та місії підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Левицька, А. О. (здобувач Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Вінниця; Україна).
    Визначення категорії "конкурентоспроможність підприємства" як цільової функції його розвитку [Текст] / А. О. Левицька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 5. - С. 184-188 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Конкуренция

   Конкуренція

Кл.слова (ненормовані):
ключевые индикаторы -- ключові індикатори -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- мониторинговые системы -- моніторингові системи -- организационные цели -- організаційні цілі -- рыночная конкурентоспособность -- ринкова конкурентоздатність -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- целевые проекции -- цільові проекції -- целевая функциональность -- цільова функціональність
Анотація: Виконано критичний аналіз відомих визначень конкурентоспроможності підприємства щодо її відношення до загальної мети розвитку організації. Аналіз містить велику кількість різноманітних визначень дефініції "конкурентоспроможність". Автором запропоновано удосконалення визначення конкурентоспроможності підприємства. Це оцінена за науково обгрунтованою методикою інтегральна характеристика цільових проекцій розвитку підприємства, що визначають його переваги над конкурентами на обраних сегментах ринку, досягнутих без шкоди оточуючих. Конкурентоспроможність підприємства визначається конкурентоспроможністю його конкретних товарів і/або послуг, виробничим та трудовим потенціалом, ефективністю системи управління та вимірюється визначеними ключовими показниками (індикаторами), які адекватно характеризують його стан і динаміку та використовуються для прийняття управлінських рішень менеджерами підприємства щодо підвищення рівня конкурентоспроможності. Стаття містить аналіз відомих визначень конкурентоспроможності підприємства щодо її відношення до загальної мети розвитку організації. Виконаний аналіз та удосконалення визначення дефініції "конкурентоспроможність підприємства" дозволить використати одержані результати для подальшого формування системи моніторингу показників підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Кунєшова, Ханна (Ing.; аспірант кафедри маркетингу, торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзень; Чехія).
    Розвиток сектору В2С в електронній комерції Чеської Республіки після 1990 року [Текст] / Х. Кунєшова, М. Міцик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 470-480 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ЧЕШ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 1990-2014 гг.

   Економіка інформатики, 1990-2014 рр.

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
В2С -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- онлайн-обучение -- онлайн-навчання -- порталы-дискаунтеры -- портали-дискаунтери -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный бизнес -- електронний бізнес
Анотація: Проаналізовано динаміку розвитку сегменту В2С ринку електронної комерції в Чеській Республіці починаючи з 1990 року. Особливу увагу приділено порталам-дискаунтерам та моделі онлайн-навчання. Запропоновано авторську інтерпретацію відмінностей між концепціями «електронний бізнес» та «електронна комерція».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

5.


    Афтандилянц, Вадим Євгенійович (асистент кафедри управління в сфері обслуговування Національного університету технологій і дизайну України).
    Методика оцінки ринку консалтингових послуг України [Текст] / В. Є. Афтандилянц // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 8. - С. 106-110 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.293(4УКР)в7-05
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Типы предприятий по характеру деятельности

   Типи підприємств за характером діяльності

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
консалтинговые услуги -- консалтингові послуги -- консультирование -- консультування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- оценочная методология -- оціночна методологія -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- управление персоналом -- управління персоналом
Анотація: Запропоновано методику оцінки ринку консалтингових послуг України. Наведено характеристику стану консалтингу в Україні. Обгрунтовано напрями підвищення ефективності ринку консалтингових послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Юрчак, Едуард Володимирович (аспірант кафедри маркетингу і підприємництва Київського національного торговельно-економічного університету).
    Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні [Текст] / Е. В. Юрчак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 222-230 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(4УКРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания, 2000-2014 гг.

   Економіка громадського харчування, 2000-2014 рр.

   Маркетинговые исследования

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды предприятий ресторанного хозяйства -- бренди підприємств ресторанного господарства -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- историческая периодизация -- історична періодизація -- предприятия ресторанного хозяйства -- підприємства ресторанного господарства -- региональные аспекты -- регіональні аспекти -- ресторанные сети -- ресторанні мережі -- ресторанный бизнес -- ресторанний бізнес -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти
Анотація: Наведено основні етапи розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства України в період з 2000 р. по теперішній час. Проаналізовано динаміку ринку ресторанного бізнесу, структуру ресторанного бізнесу в регіональному аспекті, поділ підприємств ресторанного бізнесу за сегментами, а також структуру ринку мереж закладів ресторанного господарства. Наведено характеристики найбільших мереж ресторанного господарства України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бистро, украинская ресторання сеть \о ней\; Картопляна хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Козырная карта, украинская ресторання сеть \о ней\; McDonald's; сеть ресторанов быстрого питания. \о ней\; Мировая карта, украинская ресторання сеть \о ней\; Пицца Челентано, украинская ресторання сеть \о ней\; Пузата хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Три Толстяка, украинская ресторання сеть \о ней\

Знайти схожі

7.


    Субхані, Мухамед Імтіаз (директор науково-видавничого центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (економіка)).
    Опитування щодо активності бренда [Текст] : на прикладі сегменту снеків у Пакистані / М. І. Субхані, А. Осман, С. А. Хасан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 411-424 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Карачи

    Карачі

Кл.слова (ненормовані):
активность брендов -- активність брендів -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- вкусовые качества -- смакові якості -- внутриотраслевая конкуренция -- внутрішньогалузева конкуренція -- картофельные чипсы -- картопляні чипси -- кукурузные чипсы -- кукурудзяні чипси -- маркетинговые опросы -- маркетингові опитування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- продукты питания -- продукти харчування -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- снеки -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- товарная узнаваемость -- товарна впізнаність -- упаковка -- цены -- ціни
Анотація: Проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Осман, Амбер (молодший науковий співробітник Дослідницького центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан); Хасан, Саєд Акіф (професор кафедри маркетингу Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (маркетинг)); SPSS, специализированное программное обеспечение \о произв.\; Тикит, марка чипсов \о ней\

Знайти схожі

8.


    Мохліс, Сафієк (PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайзії; м.Тагенгфнну; Малайзія).
    Стили шопінгу споживачів-жінок у країні, що розвивається [Текст] / С. Мохліс // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 250-257 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.7(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика развивающихся стран

   Економіка країн, що розвиваються

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
женщины-потребители -- жінки-споживачі -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- концепция Шпролеса-Кендалла -- концепція Шпролеса-Кендала -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- покупки -- купівлі -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- Шпролеса-Кендалла концепция -- Шпролеса-Кендала концепція
Анотація: Проведено оцінювання жіночих стилів шопінгу в контексті країни, що розвивається, зокрема, Малайзії. Використано концепцію Шпролеса-Кендала для більш точного розуміння даного перспективного сегмента ринку. Використано дані онлайн-опитування, 468 анкет. Факторний аналіз даних опитування виявив 7 чітких вимірів, що отримують назви: 1) заплутані через надмірність асортименту; 2) обережні споживачі; 3) орієнтовані на якість; 4) орієнтовані на бренд; 5) орієнтовані на моду; 6) шопінг як різновид дозвілля; 7) акцент на економії часу та зусиль.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

9.


    Єрмошенко, Анастасія Миколаївна (професор кафедри фінансів Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; доцент).
    Підходи до оцінювання якості послуг з добровільного медичного страхування в Україні [Текст] / А. М. Єрмошенко, В. В. Тринчук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 285-293 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Медицинское страхование

   Медичне страхування

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
добровольное медицинское страхование -- добровільне медичне страхування -- качество услуг -- якість послуг -- оценочные методы -- оціночні методи -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- социальные пакеты -- соціальні пакети -- стоимостный анализ -- вартісний аналіз -- страховой рынок -- страховий ринок -- страховые компании -- страхові компанії -- страховые услуги -- страхові полуги -- терминология -- термінологія -- управление качеством -- управління якістю -- толкование терминов -- тлумачення термінів -- экономические категории -- економічні категорії
Анотація: Оцінено якість послуг з добровільного медичного страхування в Україні. Розкрито зміст категорії «якість» з точки зору філософського та економічного тлумачення. Наведено визначення поняття «страхова послуга» та «якість страхової послуги». Окреслено тенденції розвитку страхового ринку та його сегмента – добровільного медичного страхування. Здійснено порівняльний аналіз вартості програм страхових компаній з добровільного медичного страхування в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тринчук, Віктор Вікторович (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ)

Знайти схожі

10.


    Селіверстова, Людмила Сергіївна (доктор економічних наук; доцент; професор кафедри фінансів Київського національного торговельно-економічного університету).
    Тенденції розвитку фінансового ринку України / Л. С. Селіверстова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 2. - С. 3-9 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 65.262(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансовая система, 2011-2017 гг.

   Фінансова система, 2011-2017 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
национальные банковские системы -- національні банківські системи -- рынок ценных бумаг -- ринок цінних паперів -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- страховой рынок -- страховий ринок -- терминология -- термінологія -- финансовый рынок -- фінансовий ринок -- фондовый рынок -- фондовий ринок
Анотація: Проаналізовано теоретичні підходи до поняття «фінансовий ринок», виділено його основні складові. Розглянуто тенденції розвитку фінансового ринку України в розрізі найважливіших його сегментів: банківської сфери, страхового ринку, фондового ринку. Окреслено проблеми розвитку фінансового ринку України та запропоновано шляхи їх вирішення.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

11.


    Хендрайяті, Хені (викладач маркетингових досліджень програми бізнес-освіти університету Пендідікан Індонезія; м.Бандунг; Західна Ява; Індонезія).
    Задоволеність клієнтів в онлайн-бізнесі [Текст] / Х. Хендрайяті, В. Гаффар, М,І. Атрісія // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017/2. - № 10. - С. 38-75 : табл., граф., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(5ІНЗ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 1990-2014 гг.

   Економіка інформатики, 1990-2014 рр.

   Индонезия
    Індонезія

Кл.слова (ненормовані):
В2С -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- онлайн-бизнес -- онлайн-бізнес -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- С2С -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный бизнес -- електронний бізнес -- інтернет-торгівля -- интернет-торговля
Анотація: Зроблено спробу зрозуміти, проаналізувати та порівняти задоволеність клієнтів у двох різних секторах онлайн-бізнесу – В2С та С2С. Задоволеність у даному випадку вимірюється за такими параметрами: корисність, легкість використання, розваги, додаткове спілкування з клієнтом, рівень обслуговування та взаємодія продавецьпокупець. Результати вказують на те, що більшість респондентів в цілому задоволені процесом покупок онлайн. Найбільшу кількість балів отримав такий параметр як легкість використання в обох досліджених сегментах.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Гаффар, Ванесса (викладач маркетингових досліджень програми бізнес-освіти університету Пендідікан Індонезія; м.Бандунг; Західна Ява; Індонезія); Атрісія, Марчела Інда (студент-спеціаліст бізнес-адміністрування програми бізнес-освіти університету Чаньян; м.Хайян; Китай)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)