Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рітейл<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Колотій, В'ячеслав Олександрович (здобувач Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; м.Донецьк; Україна).
    Чинники конкурентоспроможності і сталість роздрібних підприємств торгівлі будматеріалами / В. О. Колотій // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 131-135 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Конкуренція

Кл.слова (ненормовані):
инновации -- інновації -- конкурентоспособность предприятий розничной торговли -- конкурентоспроможність підприємств роздрібної торгівлі -- конкуренция -- конкуренція -- модель Портера -- Потера модель -- предприятия розничной торговли -- підприємства роздрібної торгівлі -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- ритейл -- рітейл -- розничные сети -- роздрібні мережі -- строительные материалы -- будівельні матеріали -- стойматериалы -- будматеріали -- устойчивое развитие -- сталий розвиток -- усиление конкуренции -- посилення конкуренції -- факторы конкурентоспособности -- фактори конкурентоспроможності -- экономическая устойчивость -- економічна сталість
Анотація: Розглянуто чинники конкурентоспроможності та сталість підприємств на ринку торгівлі будівельними товарами, запропоновано модель і визначено основних учасників конкурентного ринку роздрібної торгівлі будівельними матеріалами, а також - напрямки сталого розвитку підприємств роздрібної торгівлі України у перспективі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Чорна, Марина Віталіївна (професор кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківський державного університету харчування та торгівлі; м.Харків; Україна; доктор економічних наук; доцент).
    Методика визначення потреби підприємств роздрібної торгівлі в інвестиційних ресурсах / М. В. Чорна, І. О. Жувагіна, Л. М. Філіпішина // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 1. - С. 240-245 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)в7-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы внутренней торговли

   Фінанси внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внутренний инвестиционный потенциал -- внутрішній інвестиційний потенціал -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- простое и расширенное воспроизводство -- просте та розширене відтворення -- розничные торговые сети -- роздрібні торговельні мережі -- торговые сети -- торговельні мережі -- фактический товарооборот -- прогнозный товарооборот -- фактичний товарообіг -- прогнозний товарообіг -- товарообіг -- інвестиції в торгівлю -- инвестиции в торговлю -- рітейл
Анотація: Наведено схему визначення потреби підприємств в інвестиційних ресурсах для забезпечення цілей простого та/або розширеного відтворення відповідно до загальної стратегії розвитку вітчизняного рітейлу. Показано імплементацію запропонованої методики на прикладі діяльності сучасних торговельних мереж України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Жувагіна, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; викладач кафедри економіки та організації виробництва Первомайського політехнічного інституту Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова); Філіпішина, Лілія Михайлівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки та організації виробництва Первомайського політехнічного інституту Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова)

Знайти схожі

3.


    Крещенко, Оксана Вікторівна (старший викладач кафедри обліку і аудиту Макіївського економіко-гуманітарного інституту; м.Макіївка; Україна).
    Товарні запаси як об'єкт управління у категорійному менеджменті / О. В. Крещенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 492-500 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория стратегического управления

   Теорія стратегічного управління

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент -- асортимент -- категорийный менеджмент -- категорійний менеджмент -- ритейл -- рітейл -- спрос -- попит -- товарные запасы -- товарні запаси
Анотація: Досліджено сутність об'єкта управління в категорійному менеджменті. Розроблено геометро-графічну модель товарної категорії за структурними складовими елементами асортименту, а також її аналітичну системну модель. Запропоновано геометро-графіко-аналітичну модель взаємодії пропозиції/асортименту товарних запасів і попиту у рітейлі, яка доводить центральну роль товарних запасів як об'єкта управління в категорійному менеджменті.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Мохліс, Сафієк (PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайї; м.Тагенгфнну; Малайзія).
    Чинники впливу на вибір кар'єри в рітейлі малайзійськими студентами спеціальності "бізнес" [Текст] / С. Мохліс // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 378-385 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-образование -- бізнес-освіта -- маркетинг -- карьерный выбор -- кар’єрний вибір -- студенты колледжей -- студенти коледжів -- рекрутеры -- рекрутери -- ритейл -- рітейл
Анотація: Виявлено чинники впливу на вибір місця для початку власної кар’єри студентами бізнес-коледжей Малайзії. Проведено анкетування 172 студентів останнього року навчання в університеті на спеціальності «бізнес» двох державних університетів Малайзії. Результати аналізу даних анкетування показали, що всі причини вибору кар’єри в рітейлі можна поділити на дві великі групи – поінформованність про такий варіант початку кар’єри та причини, що мають безпосереднє відношення до переваг такої роботи. За результатами аналізу розроблено рекомендації як для співробітників університетів, так і для рекрутерів, що працюють на сектор рітейлу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Демченко, Андрій Михайлович (аспірант ).
    Економічна сутність рітейлу в банківському секторі України та можливості його вдосконалення [Текст] / А. М. Демченко // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 101-108 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
ББК 65.262
Рубрики: Экономика
   Кредитно-денежная система

   Економіка

   Кредитно-грошова система

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
банківські операції -- банківські послуги -- інтернет-технології -- телебанкінг -- платіжні карти -- соціальні карти -- новітні послуги -- банковские операции -- банковские услуги -- интернет-технологии -- телебанкинг -- платежные карты -- социальные карты -- новейшие услуги -- ритейл -- рітейл -- классификация банковских услуг -- класифікація банківських послуг -- дистанционное банковское обслуживание -- дистанційне банківське обслуговування -- банковская система -- банківська система
Анотація: Досліджено економічну сутність і форми рітейлу, напрями його розвитку' та удоскона.чення. Розглянуто особливості надання таких новітніх банківських послуг, як еквайринг, факторинг, а також специфіку роботи центрів самообслуговування. Визначено перспективи впровадження новітніх технологій у комерційних банках України, використання нетрадиційних банківських послуг задля оптимізацїї банківських витрат і максимізації прибутків. Обгрунтовано переваги від уведення в обіг соціальної карти мешканця для жителів регіону та окреслено перспективи її впровадження на банківській платформі з урахуванням синергетичного впливу всіх програмних комплексів, які мають входити до такої системи соціальної карти мешканця. Доведено, що ефективна діяльність і конкурентоспроможність будь-якого банку забезпечується впровадженням новітніх, соціально-орієнтованих послуг шляхом розширення сфери рітейлу з використанням інноваційних технологій


Знайти схожі

6.


   
    Новый потребитель: что необходимо учитывать современной легкой промышленности // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 70 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
модная индустрия -- ритейл -- предпочтения украинских потребителей -- модна індустрія -- рітейл -- вподобання українських споживачів -- дискусійні форуми -- дискуссионные форумы
Анотація: Впервые в рамках Международного фестиваля моды Kyiv Fashion при поддержке ООО "Киевский международный контрактовый ярмарок" для производителей и экспортеров легкой промышленности состоялся дискуссионный форум "Модная индустрия и ритейл в продвижении Made in Ukraine в Украине".


Дод.точки доступу:
Изовит, Татьяна (президент-председатель правления Ассоциации "Укрлегпром") \о ней\; Каплун, Виктор (проректор КНУТД) \о нем\; Лылык, Ирина (генеральный директор Украинской Ассоциации Маркетинга) \о ней\; Модная индустрия и ритейл в продвижении Made in Ukraine в Украине, дискуссионный форум \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)